|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ja? |
|
quote: Aldus sprak de man van het ijzersterke argument HIeronder enkele voorbeelden: quote: Ja, je hebt gelijk. Ven een superieure intellectueel zoals jij kunnen we niet winnen. We're not worthy! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
he thanks Chel , dat scheelt me een hoop moeite...mijn dank is groot, ik print hem uit en hang hem boven mijn bed, super van je deden je grootouders iets bij de NSB misschien?;gedrag is zo herkenbaar op de 1 of andere manier Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: je herkent het van VRoeGaH? |
|
Eerst schelden en dan klagen? Zo werkt het niet he... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
ok sorry, het spijt me... ik neem al mijn woorden terug, het was verschrikkelijk kinderachtig, spijt me heel erg... Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
" Chelman , ja ik zit achter mijn scherm maar kom er met liefde achter vandaan, je hebt geen idee met wie je aan het fucken ben nu " Hahaha, deze had ik nog niet eens gezien. Hoe sneu ben je dan...zal ik dan zeggen dat ik mijn broer erbij ga halen die je gaat doodschieten met z'n grote mes? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Ik vond hem ook grappig. Staat ergens in het gesloten 'Breezah Sletjes' topiq in Onzin Ik weet waar je huis woont! [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 19-09-2003 21:26] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
SLOERIESSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kon het niet laten , sterf maar lekker af, de tering met julie , mzzl Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
je kunt niet afsterven in je geheel. Dat kunnen alleen afzonderlijke lichaamsdelen. |
|
Internet-boksers. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
kijk maar uit straks wil hij jou ook nog doodvermoorden, weet je. |
|
quote: Dank je!! jij ook nog een prettig weekend! You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
dammit, net een zakje chips gepakt voor bij m'n bier...denk ik ook een keer een mooie bitchfight te gaan volgen... |
|
quote: Let's get reeeeeady to rrrrrrrrrrumbleeeeeee You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Ik heb de pastrelli's ook klaar hier... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: The Thriller In Manila KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: doe not cr-u-sh de pastrelli's! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
on-topic alleen klachten hier. |
|
quote: Let's get ready to strrrrrrommmpeeeellll! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Zijn wel verdomde lekker... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Spuit 11 You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Yes, Sir! Captain, Sir! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |