IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Islam Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-05-2006 14:44 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 15 mei 2006 14:43 schreef Nimbus het volgende:
Dat zeker want het Boedishme is nogal vredelievend, maar is de taliban niet opgericht toen de Sovjet-Unie Afghanistan binne viel?
Zover ik weet zijn er in Afghanistan een helehoop groeperingen die al van oudsher bestaan, waarvan de Taliban er 1 is.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Blizzard Beast
Marche Funèbre
Usericon van Blizzard Beast
Posted 28-05-2006 19:04 by Blizzard Beast Profiel van Blizzard Beasthttp://www.myspace.com/marchefunebretheband

Ik las onlangs een artikel in de 'Terrorizer' over doommetal en in stukje over mdb zei Aaron iets waar ik mij volledig bij aansluit.
Ik citeer: "Poking fun at Christianity is easy with little comeuppance, so we all do it. Try that with Islam an we're all dead. Cowardice? Yes, I think so."
Ik heb evenveel respect voor islam als voor het christendom. Weinig, dus.

[Dit bericht is gewijzigd door Blizzard Beast op 28-05-2006 19:05]



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-09-2006 16:08 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Net een aardig stukje van Bruce Bawer gelezen dat mijn haat jegens de islam en de linkse kerk weer eens flink aanwakkerde.
Wat mij het meeste schokte was dat islamofobie tegenwoordig in Belgie strafbaar is en dat je in Noorwegen vervolgt kan worden als je iemand op grond van religie hebt beledigd (bewijs ligt bij de beledigde). Waar is de vrijheid van meningsuiting gebleven? Hoe kan het zover gekomen zijn dat 'wij' in onze eigen landen toegeven aan een achterlijke cultuur als de islam.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 02-09-2006 18:31 by GrindMaster Profiel van GrindMaster

quote:
Op 2 september 2006 16:08 schreef kwelgeest het volgende:
Net een aardig stukje van Bruce Bawer gelezen dat mijn haat jegens de islam en de linkse kerk weer eens flink aanwakkerde.
Wat mij het meeste schokte was dat islamofobie tegenwoordig in Belgie strafbaar is en dat je in Noorwegen vervolgt kan worden als je iemand op grond van religie hebt beledigd (bewijs ligt bij de beledigde). Waar is de vrijheid van meningsuiting gebleven? Hoe kan het zover gekomen zijn dat 'wij' in onze eigen landen toegeven aan een achterlijke cultuur als de islam.

Als je er niet aan toegeeft zoals Amerika bijv. krijg je waarschijnlijk problemen met islamitische groeperingen en voor je het weet terroristische aanslagen omdat we bijv. het islam niet zouden respecteren. (gewoon een gedachte niks meer)


Why doesn't my music get me all the chicks?


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 02-09-2006 18:35 by zakkenvuller Profiel van zakkenvuller

Ja, respecteren. Dat is iets anders dan je door de strontkleurigen laten overlopen.
Een ding moet ik ze wel toegeven, niemand maakt beter wc's schoon dan een moslim.


Nog zo stoere internet warrior.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-09-2006 18:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 2 september 2006 16:08 schreef kwelgeest het volgende:
Net een aardig stukje van Bruce Bawer gelezen dat mijn haat jegens de islam en de linkse kerk weer eens flink aanwakkerde.
Wat mij het meeste schokte was dat islamofobie tegenwoordig in Belgie strafbaar is en dat je in Noorwegen vervolgt kan worden als je iemand op grond van religie hebt beledigd (bewijs ligt bij de beledigde). Waar is de vrijheid van meningsuiting gebleven? Hoe kan het zover gekomen zijn dat 'wij' in onze eigen landen toegeven aan een achterlijke cultuur als de islam.


ALs je het zo staaft zoals jij doet dan ben je helemaal niet voor vrijheid van meningsuiting, maar voor mening van je eigen meningsuiting. Mag natuurlijk, maar je moet het wel toegeven.

In België is strafbaar stellen van islamofobie (en alle andere ...) een direct gevolg van het verbod op burqa's (of hoe je dat ook schrijft). Er wordt een 'wederzijds respect' gevraagd.
Het klotige eraan is dat alleen de 'autochtone' bevolking nadelen ondervindt van deze regeling, Islamieten beledigen alleen in hun eigen tal en geen enkele magistraat kent broebeltaaltjish

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 02-09-2006 18:37]


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-09-2006 18:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 2 september 2006 18:35 schreef zakkenvuller het volgende:
Ja, respecteren. Dat is iets anders dan je door de strontkleurigen laten overlopen.
Een ding moet ik ze wel toegeven, niemand maakt beter wc's schoon dan een moslim.


pas maar op dat je moeder niet werkloos wordt dan


signature


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-09-2006 18:37 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 2 september 2006 18:31 schreef GrindMaster het volgende:
Als je er niet aan toegeeft zoals Amerika bijv. krijg je waarschijnlijk problemen met islamitische groeperingen en voor je het weet terroristische aanslagen omdat we bijv. het islam niet zouden respecteren. (gewoon een gedachte niks meer)
Ja. Want wij (Lees : Europa) kampen nog niet met aanslagen. Madrid, Londen, Van Gogh.
En dan nog: Wat wil je nou uiteinderlijk? Geen aanslagen dus steeds blijven toegeven zodat jouw (klein)dochter straks besneden in een burka loopt en jij geen metal plaatje meer kan draaien zonder gecrastreerd te worden? Of gewoon weerstand bieden tegen deze vijfde kolone en die paar honderd/duizend doden voor lief nemen?
Het gaat hier op de essentiele normen en waarden van onze Westerse beschaving. Over onze vrijheden en onze cultuur.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-09-2006 18:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 2 september 2006 18:37 schreef kwelgeest het volgende:

Het gaat hier op de essentiele normen en waarden van onze Westerse beschaving. Over onze vrijheden en onze cultuur.


dat is het grote twistpunt. Voor (economisch) Europa moeten die "westerse" normen stilaan verdwijnen, en moet men globaler gaan worden, """pluralistischer""", gewoon omdat ze dar meer centen uit kunnen halen...

wat ga je daar tegen doen?


signature


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-09-2006 18:41 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 2 september 2006 18:36 schreef Hypnos het volgende:
ALs je het zo staaft zoals jij doet dan ben je helemaal niet voor vrijheid van meningsuiting, maar voor mening van je eigen meningsuiting. Mag natuurlijk, maar je moet het wel toegeven.

In België is strafbaar stellen van islamofobie (en alle andere ...) een direct gevolg van het verbod op burqa's (of hoe je dat ook schrijft). Er wordt een 'wederzijds respect' gevraagd.
Het klotige eraan is dat alleen de 'autochtone' bevolking nadelen ondervindt van deze regeling, Islamieten beledigen alleen in hun eigen tal en geen enkele magistraat kent broebeltaaltjish
'Wederzijds respect' heeft te maken met persoonlijke etiquette; Oftewel met keuzes van het individu tegenover een ander. En zulk soort 'regels'/gewoonten dienen niet door de overheid opgelegd te worden maar vrij te groeien.

Verder staat er niets in mijn post waarmee ik aangeef dat ik tegen de absolute vrijheid van meningsuiting ben. Ik ben slechts tegen de islamisering van onze cultuur en samenleving.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-09-2006 18:42 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 2 september 2006 18:39 schreef Hypnos het volgende:
dat is het grote twistpunt. Voor (economisch) Europa moeten die "westerse" normen stilaan verdwijnen, en moet men globaler gaan worden, """pluralistischer""", gewoon omdat ze dar meer centen uit kunnen halen...

wat ga je daar tegen doen?
Hoezo zou dat moeten?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 02-09-2006 18:43 by GrindMaster Profiel van GrindMaster

quote:
Op 2 september 2006 18:37 schreef kwelgeest het volgende:
Ja. Want wij (Lees : Europa) kampen nog niet met aanslagen. Madrid, Londen, Van Gogh.
En dan nog: Wat wil je nou uiteinderlijk? Geen aanslagen dus steeds blijven toegeven zodat jouw (klein)dochter straks besneden in een burka loopt en jij geen metal plaatje meer kan draaien zonder gecrastreerd te worden? Of gewoon weerstand bieden tegen deze vijfde kolone en die paar honderd/duizend doden voor lief nemen?
Het gaat hier op de essentiele normen en waarden van onze Westerse beschaving. Over onze vrijheden en onze cultuur.


Dit brengt me op een idee, als we die molsims nou een eigen stuk land toewijzen (lees: gevangennemen in concentratiekamp en vergassen(grapje ik weet het, niet grappig) ))dan hebben we geen duizenden doden en hoeven we ook niet in een islamitisch land te wonen.
hiermee bedoel ik het idee van israel nu, mar proppen we ze allemaal net over de duitste grens ofzo.


Why doesn't my music get me all the chicks?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-09-2006 18:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 2 september 2006 18:41 schreef kwelgeest het volgende:
'Wederzijds respect' heeft te maken met persoonlijke etiquette; Oftewel met keuzes van het individu tegenover een ander. En zulk soort 'regels'/gewoonten dienen niet door de overheid opgelegd te worden maar vrij te groeien.

Verder staat er niets in mijn post waarmee ik aangeef dat ik tegen de absolute vrijheid van meningsuiting ben. Ik ben slechts tegen de islamisering van onze cultuur en samenleving.



tja, in een maatschappij kan een individu zijn persoonlijke etiquette maar zover doordrijven als het hem wordt toegelaten door de overheid, met als reden dat de maatschappij anders zou uit elkaar vallen.

http://www.libertarian.nl/NL/archives/000166.php

dus ja... daar zit je dan met je recht, als kluizenaar, of in je commune met iets meer gelijkgestemden van nature...


signature


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-09-2006 18:45 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 2 september 2006 18:43 schreef GrindMaster het volgende:
Dit brengt me op een idee, als we die molsims nou een eigen stuk land toewijzen (lees: gevangennemen in concentratiekamp en vergassen(grapje ik weet het, niet grappig) ))dan hebben we geen duizenden doden en hoeven we ook niet in een islamitisch land te wonen.
hiermee bedoel ik het idee van israel nu, mar proppen we ze allemaal net over de duitste grens ofzo.
Wat dacht je van terug sturen? Ik zie de vergelijking met Israel niet. Er zijn al tal van islamitische landen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-09-2006 18:47 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 2 september 2006 18:45 schreef Hypnos het volgende:
tja, in een maatschappij kan een individu zijn persoonlijke etiquette maar zover doordrijven als het hem wordt toegelaten door de overheid, met als reden dat de maatschappij anders zou uit elkaar vallen.

http://www.libertarian.nl/NL/archives/000166.php

dus ja... daar zit je dan met je recht, als kluizenaar, of in je commune met iets meer gelijkgestemden van nature...

Volgens mij ben ik niet liberaal genoeg voor die site.
Maar ik zal't lezen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 02-09-2006 18:49 by GrindMaster Profiel van GrindMaster

quote:
Op 2 september 2006 18:45 schreef kwelgeest het volgende:
Wat dacht je van terug sturen? Ik zie de vergelijking met Israel niet. Er zijn al tal van islamitische landen.

in Israel heb je ook de bewoners in hun eigen land en de indringers (in dit geval de Palestijnen) in daarvoor aangegeven gebieden (alhoewel volgens mij de Palestijnen de oorspronkelijke bewoners zijn maarja)
En terugsturen zal denk ik moeilijk gaan moeten ze heel ver rijden en dan heb je benzine nodig en dat kost geld en dat hebben ze niet. Dus in Duitsland proppen lijkt me beter kunnen ze gewoon lekker gaan lopen.


Why doesn't my music get me all the chicks?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-09-2006 18:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 2 september 2006 18:47 schreef kwelgeest het volgende:
Volgens mij ben ik niet liberaal genoeg voor die site.
Maar ik zal't lezen.


lol!


de leute ermee


signature


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-09-2006 19:26 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 15 mei 2006 14:43 schreef Nimbus het volgende:
Dat zeker want het Boedishme is nogal vredelievend


Tsja...de knuffelhippies houden Buddhisten hoog in het vaandel alsof zij geen normale mensen zijn en niet aan oerdriften onderhevig zijn. Dat blijkt toch vals te zijn:

http://www.iivs.de/~iivs01311/EN/links.htm



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-09-2006 19:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 2 september 2006 19:26 schreef Chelman het volgende:
Tsja...de knuffelhippies houden Buddhisten hoog in het vaandel alsof zij geen normale mensen zijn en niet aan oerdriften onderhevig zijn. Dat blijkt toch vals te zijn:

http://www.iivs.de/~iivs01311/EN/links.htm




idd!
http://www.flameout.org/flameout/gurus/tibetan.html


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-09-2006 19:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 2 september 2006 18:45 schreef Hypnos het volgende:
tja, in een maatschappij kan een individu zijn persoonlijke etiquette maar zover doordrijven als het hem wordt toegelaten door de overheid, met als reden dat de maatschappij anders zou uit elkaar vallen.

http://www.libertarian.nl/NL/archives/000166.php

dus ja... daar zit je dan met je recht, als kluizenaar, of in je commune met iets meer gelijkgestemden van nature...




Ten einde de politieke macht juist te begrijpen en haar op haar oorsprong terug te voeren moeten we in overweging nemen wat de natuurlijke toestand van de mensheid is, en dat is een toestand waarin ieder volkomen vrij is over zijn eigen handelingen te beslissen, over zijn persoon en bezittingen te beschikken, binnen de perken van de natuurlijke wet, zonder daarvoor afhankelijk te zijn van de wil van enig ander mens.
Een toestand van gelijkheid ook, waarin alle gezag en bevoegdheden wederkerig zijn, aangezien niemand van nature boven een ander staat. Want wat is evidenter dan dat schepsels van dezelfde soort en status, met dezelfde beschikkingsmogelijkheid; over de voordelen van de natuur en dezelfde vermogens, zich onderling als gelijken zouden verhouden, zonder enige ondergeschiktheid of onderwerping, als niet de heer en meester van hen allen door een klaarblijkelijke wilsuiting de ene boven de andere heeft geplaatst, en hem aldus, door een onbetwistbare en duidelijke aanstelling, een onbetwijfelbaar recht op heerschappij en soevereiniteit heeft gegeven...


signature


Grindmaster?Flesh???
Usericon van Grindmaster?Flesh???
Posted 02-09-2006 19:54 by Grindmaster?Flesh??? Profiel van Grindmaster?Flesh???http://www.massiveassault.net

Wat donderd mij die islam.
Ik ga lekker naar occultfest en zuip tot ik is-lam.



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-09-2006 20:10 by Chelman Profiel van Chelman

Stoer!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-09-2006 3:00 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 2 september 2006 18:49 schreef GrindMaster het volgende:
in Israel heb je ook de bewoners in hun eigen land en de indringers (in dit geval de Palestijnen) in daarvoor aangegeven gebieden (alhoewel volgens mij de Palestijnen de oorspronkelijke bewoners zijn maarja)
En terugsturen zal denk ik moeilijk gaan moeten ze heel ver rijden en dan heb je benzine nodig en dat kost geld en dat hebben ze niet. Dus in Duitsland proppen lijkt me beter kunnen ze gewoon lekker gaan lopen.
Oorspronkelijke bewoners van dat gebied zijn de Joden en de Filistijnen. De Filistijnen zijn ongeveer uitgeroeid, dus bleven de Joden over.

De huidige Palestijnen zijn economische vluchtelingen uit geheel Arabie, die op de rijkdom van de Joden zijn afgekomen. Zelfs Arafat was een Egyptenaar.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-09-2006 15:34 by kwelgeest Profiel van kwelgeest



Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-09-2006 16:16 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Donner denkt er anders over......

Donner: Islam warm welkom geven

CDA-minister Piet Hein Donner van Justitie vindt dat de islam als nieuwe zuil in Nederland met open armen moet worden ontvangen. Zelfs een mogelijke invoering van de sharia in Nederland brengt Donner niet op andere gedachten: ''Voor mij staat vast: als tweederde van alle Nederlanders morgen de sharia zou willen invoeren, dan moet die mogelijkheid toch bestaan? Zoiets kun je wettelijk niet tegenhouden. Het zou ook een schande zijn om te zeggen: dat mag niet! De meerderheid telt. Dat is nou juist de essentie van democratie'', aldus de CDA'er deze week in een interview met weekblad Vrij Nederland.

De bewindsman waarschuwt voor een gewelddadige confrontatie met jonge moslims. Hij zou graag zien dat een figuur als Dyab Abou Jahjah in de Tweede Kamer kwam. ''Abou Jahjah blijft binnen de grenzen van de wet en functioneert als bliksemafleider voor de onlustgevoelens onder jonge moslims.'' In het interview fulmineert Donner tegen politici die sinds '11 september' een godsdienstoorlog tegen de islam voeren. Ook stoort hij zich aan de toon van het politieke debat. ''Een toon van: Gij zult assimileren, Gij moet in het openbaar onze waarden overnemen. 'Be reasonable, do it our way'. Dat is niet mijn benadering.''

Dat Pim Fortuyn en Frits Bolkestein zo'n weerklank in Nederland vonden, verbaast Donner niet. ''Sinds halverwege de twintigste eeuw hebben veel Nederlanders het traditionele christendom ingeruild voor het geloof in vrije abortus, de weldadige werking van drugs en de zegeningen van het homohuwelijk. Nu komt met de islam een geloof op dat daar niets van moet hebben. Geen wonder dat het botst.'' Volgens hem hebben Fortuyn en in zeker zin ook Bolkestein, mensen tegen elkaar opgezet. De boodschap was alleen maar: ''we moeten ons beschermen tegen de islam.''

Het interview met de CDA-bewindsman staat ook afgedrukt in het nieuwe boek 'Het land van haat en nijd', hoe Nederland radicaal veranderde, van Margalith Kleijwegt en Max van Weezel. Dat wordt morgen aangeboden aan VVD-minister Rita Verdonk.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen