IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Islam Vorige pagina | Volgende pagina
Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 12-09-2006 16:54 by Iskariot Profiel van Iskariot

Donner hoort op de Veluwe thuis, niet in de 2e kamer.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 12-09-2006 17:11 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

Als er nou nooit aanslagen waren gepleegd in de naam van Islam zou dit misschien werken...geinig hoe hij daar niets over zegt



zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 12-09-2006 17:32 by zakkenvuller Profiel van zakkenvuller

quote:
Op 12 september 2006 16:54 schreef Iskariot het volgende:
Donner hoort op de Veluwe thuis, niet in de 2e kamer.


Het lijkt me een beter idee om hem een maandje in de Haagse Schilderswijk te laten overleven.


Nog zo stoere internet warrior.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-12-2006 11:52 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Doodstraf voor te weinig biddende Somaliërs
In de Zuid-Somalische stad Bulo Burto heeft de plaatselijk leider van de fundamentalistische Unie van Islamitische Rechtbanken een wet ingesteld die stelt dat iedereen die niet vijf keer per dag bidt, wordt onthoofd. Volgens sjeik Hussein Barre Rage ''moeten we onze religie volledig praktiseren en niet gedeeltelijk, dat is waartoe onze religie ons aanspoort.''

Tijdens het vijfmaal daagse gebed moeten winkels, theehuizen en andere openbare gelegenheden in Bulo Burto gesloten zijn.

Niet alle nieuwe islamitische rechtbanken in Zuid-Somalië zijn even streng als die in Bulo Burto. Sommige hebben openbare executies ingesteld, lijfstraffen ingevoerd en hebben vrouwen verboden in de zee te zwemmen. Vanwege de verschillen heeft de Unie van Islamitische Rechtbanken een hof opgezet waar veroordeelden in hoger beroep kunnen gaan.

Fundamentalistische milities, verenigd in Unie van Islamitische Rechtbanken, staan overigens op het punt de internationaal erkende overgangsregering van Somalië omver te werpen. Afgelopen zomer kregen de islamisten de hoofdstad Mogadishu in handen. Overal waar de milities het voor het zeggen hebben, worden strenge islamitisch wetten ingevoerd.


Goh, waarom doet dat me denken aan de Inquisitie.. Ze lopen een half millenium op "ons" achter, maar goed.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 09-12-2006 0:04 by stoomfiets Profiel van stoomfiets

quote:
Op 18 november 2005 21:25 schreef mental het volgende:
Bah, Moslims. Ik HAAT ze.van mij mogen ze allemaal dood.


Jammer, er zijn waarsch 20 mosilms die je pwnen in unreal tournament!


I am the 1%.


Windir
Usericon van Windir
Posted 09-12-2006 0:36 by Windir Profiel van Windir

quote:
Op 7 december 2006 11:52 schreef Snaack het volgende:
Goh, waarom doet dat me denken aan de Inquisitie.. Ze lopen een half millenium op "ons" achter, maar goed.


inderdaad ronduit belachelijk.
En ok, we moeten misschien verdraagzaam zijn. Maar mijn verdraagzaamheidsgrens eindigt hier. En binnenkort krijgen dan de imams in België nog lekker eens een loon van de staat.


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 09-12-2006 18:28 by Morghodius Profiel van Morghodius

moslims zorgen samen met links voor het sluiten van een metalcafe:

Gunther Theys van Ancient Rites:
ISLAM: A different story. Fundamentalism is increasing and imported to Europe by immigrants. Recently the Moslem community in my city were responsible for the closing of the only Metal pub there was in my region. The pub was situated where they live and they dissaproved of the „unholy, decadent character" of the place. Our mayor who wants to be over the top „politically correct" thought it was a sign of good will to the Moslem immigrants to close the place down.

http://www.dma.be/p/ar/press/metalzin.htm

pislam

[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 09-12-2006 18:29]


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 09-12-2006 18:30 by mental Profiel van mental

shit, gaat inderdaad weer lekker.


Fuck the world and fuck you


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 09-12-2006 18:31 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza



Iedereen heeft recht op mijn mening.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 09-12-2006 18:32 by mental Profiel van mental

nou, nou, wat een agressie.


Fuck the world and fuck you


Cees
Usericon van Cees
Posted 14-09-2007 16:49 by Cees Profiel van Cees

Hehe, had het nog over met iemand uit me wijk. Over 50 jaar heet het hier Islam - Hollandia


The trend is dead.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-09-2007 17:19 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Als ie nou 'Hollandistan' had gezegd, dan had ik misschien nog enige vorm van 'haha' kunnen denken.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-09-2007 18:19 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 14 september 2007 16:49 schreef Cees het volgende:
Hehe, had het nog over met iemand uit me wijk. Over 50 jaar heet het hier Islam - Hollandia


Ja precies, al die islamitische landen heten Islam.


herrie
Usericon van herrie
Posted 20-09-2007 23:37 by herrie Profiel van herrie

quote:
Op 2 september 2006 18:37 schreef kwelgeest het volgende:
Ja. Want wij (Lees : Europa) kampen nog niet met aanslagen. Madrid, Londen, Van Gogh.
En dan nog: Wat wil je nou uiteinderlijk? Geen aanslagen dus steeds blijven toegeven zodat jouw (klein)dochter straks besneden in een burka loopt en jij geen metal plaatje meer kan draaien zonder gecrastreerd te worden? Of gewoon weerstand bieden tegen deze vijfde kolone en die paar honderd/duizend doden voor lief nemen?
Het gaat hier op de essentiele normen en waarden van onze Westerse beschaving. Over onze vrijheden en onze cultuur.


hahahaha... essemtiële normen en waarden (Jesus redt, Jesus redt, alle mensen opgelet) van "onze" westerse beschaving??? welke normen en waarden bedoel je? de VOC??? het uitbuiten van de "3e" wereld landen? de g8??? het verbod op het homohuwelijk van de CU (dat 't niet gered heeft gelukkig), de centra (in vroeger tijden heette dat kampen) voor Jeugd en Gezin)?,

ben benieuwd...

[Dit bericht is gewijzigd door herrie op 20-09-2007 23:47]


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 20-09-2007 23:37 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 20 september 2007 23:37 schreef herrie het volgende:
hahahaha... essemtiële normen en waarden (Jesus redt, Jesus redt, alle mensen opgelet) van "onze" westerse beschaving??? welke normen en waarden bedoel je? de VOC??? het uitbuiten van de "3e" wereld landen? de g8??? het verbod op het homohuwelijk van de CU (dat 't niet gered heeft gelukkig), de centra (in vroeger tijden heette dat Kampen) voor Jeugd en Gezin)?,

ben benieuwd...


Ben je nou nog niet lam?

Oh, en het is geen goed idee om iedereen naar Kampen te sturen, daar woont nu al veel tuig...

[Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 20-09-2007 23:38]



herrie
Usericon van herrie
Posted 20-09-2007 23:48 by herrie Profiel van herrie

Haatland... (geweldige naam). Kampen rulez. Bedoelde kampen... Kampen zonder hoofletter K dus kampen.


Weerlicht
Mask of Ignorance
Usericon van Weerlicht
Posted 28-09-2007 16:01 by Weerlicht Profiel van Weerlicht

quote:
Op 9 december 2006 18:28 schreef Morghodius het volgende:
moslims zorgen samen met links voor het sluiten van een metalcafe:

Gunther Theys van Ancient Rites:
ISLAM: A different story. Fundamentalism is increasing and imported to Europe by immigrants. Recently the Moslem community in my city were responsible for the closing of the only Metal pub there was in my region. The pub was situated where they live and they dissaproved of the „unholy, decadent character" of the place. Our mayor who wants to be over the top „politically correct" thought it was a sign of good will to the Moslem immigrants to close the place down.

http://www.dma.be/p/ar/press/metalzin.htm

pislam




juist,.... ik denk dat als mijn rock café gesloten zou worden vanwege zoiets dat we dan naar de 2e kamer fietsen en daar maar gaan zitten muziek maken en blowen/zuipen enzo XD


Nothing is fool-proof to a sufficiently talented fool...


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 19-11-2007 21:23 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 4 november 2002 21:00 schreef mislyd het volgende:
Ook in de Bijbel is de vrouw (geschapen uit een rib godverdomme) minderwaardig.
In de Bijbel is de vrouw volkomen gelijkwaardig aan de man. Wel wordt gesteld dat de man de leiding in het gezin behoort te nemen, maar dat hij zijn vrouw hoger dan zichzelf dient te plaatsen.

Dat gezegd hebbende... Ik vind de Islam net als alle andere vormen van religie interessant, omdat ik daarin de zoektocht naar God zie. Maar ik geloof dat God Liefde is, en dat God ziet dat wij mensen niet in staat zijn rechtvaardig te oordelen, maar alleen God dit kan. Daarom vind ik dat religies als de Islam die niet de liefde, maar allerlei bijzaken centraal stellen, die oordelen over anderen en die geweld (in sommige) gevallen goedkeuren, niet goed. Als je kijkt wat Jezus kwam vertellen, zie je dat de radicaliteit in zijn boodschap, die van liefde is!


When your people matter, menstrual health matters


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 19-11-2007 21:24 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ben je er weer, kapitein? :')


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 19-11-2007 21:26 by mental Profiel van mental

kolere, wat een onzin kraamde ik een jaar of twee geleden uit zeg, jezus.


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-11-2007 21:33 by Mark Profiel van Mark

Een jaar of twee geleden?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 19-11-2007 21:34 by mental Profiel van mental

quote:
Op 19 november 2007 21:33 schreef Mark het volgende:
Een jaar of twee geleden?
hehe, je snapt me wel, lolbroek.


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-11-2007 21:35 by Mark Profiel van Mark

Hij was te gemakkelijk om te laten liggen


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 19-11-2007 21:37 by mental Profiel van mental

quote:
Op 19 november 2007 21:35 schreef Mark het volgende:
Hij was te gemakkelijk om te laten liggen
ja, ik zat er al op te wachten, ik gokte eigenlijk op WR maar jij werd het dus hahaha


Fuck the world and fuck you


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 19-11-2007 21:38 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 19 november 2007 21:24 schreef Burzum het volgende:
Ben je er weer, kapitein? :')
Speciaal voor jou ketelbinkie!


When your people matter, menstrual health matters


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen