IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Islam Vorige pagina | Volgende pagina
Burzum
Usericon van Burzum
Posted 01-05-2010 21:35 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Jawel hoor, schatje


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 01-05-2010 21:47 by KHPLF Profiel van KHPLF

Van de Sharia niet


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 01-05-2010 23:59 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 1 mei 2010 21:23 schreef Forever After het volgende:
nu houdt je je in.


Laat je maar gaan hoor, ik kan het wel hebben, in tegenstelling tot sommige moslims en niet nader te benoemen forumleden.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 02-05-2010 0:32 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Nu houdt je je in!


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 02-05-2010 0:37 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Hou me tegen!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 02-05-2010 9:24 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 1 mei 2010 23:59 schreef Gemene Lepel het volgende:
Laat je maar gaan hoor, ik kan het wel hebben, in tegenstelling tot sommige moslims en niet nader te benoemen forumleden.



Ik had het tegen Burzum die zich, met "knettergek", voor mijn gevoel gematigd uitliet toen ie zei: "Als je een tegenstander van shaira een "hater" noemt ben je in mijn ogen gewoon knettergek."


 


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 02-05-2010 9:37 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Ja, dat bedoel ik. Man, alsof hier mensen zijn die serieus de sharia willen invoeren. Met een beetje humor is dat topic in ieder geval niet een constante 'stating the obvious'.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 02-05-2010 9:52]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 02-05-2010 9:47 by Forever After Profiel van Forever After

Nou moet je sommige moslims en niet nader te benoemen forumleden niet gaan onderschatten.


 


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 02-05-2010 9:52 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Wat een lelijk zin, even ge-edit .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Bierrrrr
Usericon van Bierrrrr
Posted 24-05-2010 13:34 by Bierrrrr Profiel van Bierrrrr

De Islam is een levensgevaarlijke beweging.

Vooral het leugenachtige aspect zoals de Takfiri of Taqiyya (of Taqqiya niemand weet godverdomme hoe je het schrijft) is erg vreemd. Het is te vergelijken met de Talmud die door Joden wordt uitgedragen.

Uit naam van het geloof mogen Moslims liegen, bedriegen, stelen en andere criminele dingen doen.

Het is eigenlijk een religieuze sluipoorlog die hier gevoerd wordt; en volgens de AIVD is dit een aanzienlijke grote groep die steun vind in brede kringen in de Islam.

Iedere Islamiet wordt een potentiele cel hierdoor.

Niemand weet wat de gevolgen zijn van deze cellen.
Er zijn verhalen bekend van conflicten over bijvoorbeeld het roosteren van varkens in de open lucht wat niet getolereerd werd door Islamieten die de gebraden lucht van deze varkens opsnoven.

Dit is in bepaalde delen van de wereld uitgelopen op ruzie en conflict en zoiets kan natuurlijk overal in Nederland uit gaan breken als ze zich te machtig voelen binnen de Islam. Een Islamiet die dit ontkent door wel varkensvlees te eten liegt dus en licht anderen op door zich normaal voor te doen.

Het wordt erg intolerant allemaal. Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies.

Dit wou ik effe kwijt.

Ik hoop dat het volk dit inziet dat er wel degelijk iets fout is met de tolerantie en hopelijk gebeurd er wat aan.

HOPE HEALS.
DOPE DEALS.
(alleen Nederwiet dan)











Terwijl je je aan mij denkt; wordt ik agressief


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 24-05-2010 13:39 by Forever After Profiel van Forever After

Krijgen we binnenkort subsidie op de aankoop van een BBQ?


 


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 24-05-2010 13:44 by Schaep Profiel van Schaep

Bierrrrr is echt een mafkees.


Daops
Usericon van Daops
Posted 24-05-2010 14:24 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 24 mei 2010 13:34 schreef het volgende:
Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies.
Deze quote is bij het geniale af..

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 19-08-2015 16:49]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 24-05-2010 14:47 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 24 mei 2010 13:44 schreef Schaep het volgende:
is echt een mafkees.
Is ie moslim?

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 19-08-2015 16:49]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Kattekop
Usericon van Kattekop
Posted 24-05-2010 18:30 by Kattekop Profiel van Kattekop

quote:
Op 24 mei 2010 13:34 schreef het volgende:
Vooral het leugenachtige aspect zoals de Takfiri of Taqiyya (of Taqqiya niemand weet godverdomme hoe je het schrijft) is erg vreemd. Het is te vergelijken met de Talmud die door Joden wordt uitgedragen.


Wat is er vreemd aan en op welke wijze is het vergelijkbaar met de Talmud?

quote:
Uit naam van het geloof mogen Moslims liegen, bedriegen, stelen en andere criminele dingen doen.


Misschien kun je even het citaat aanhalen?

quote:

Iedere Islamiet wordt een potentiele cel hierdoor.


Als in celbewoner?

quote:

Niemand weet wat de gevolgen zijn van deze cellen.
Er zijn verhalen bekend van conflicten over bijvoorbeeld het roosteren van varkens in de open lucht wat niet getolereerd werd door Islamieten die de gebraden lucht van deze varkens opsnoven.


Criminele cellen die aanslagen voorbereiden hebben echt wel wat beters te doen dan die ene buurman lastig vallen over hun menukeuze. Misschien dat alle moslimssupersnuivers zijn, maar persoonlijk ruik ik geen verschil tussen een verbrandende koe of varken. Ik woon tussen een heleboel moslims en heb hier echt nog nooit van gehoord.

quote:

Dit is in bepaalde delen van de wereld uitgelopen op ruzie en conflict en zoiets kan natuurlijk overal in Nederland uit gaan breken als ze zich te machtig voelen binnen de Islam.


Oh, dus dat gedoe in Afghanistan ging over BBQen? Geen wonder dat die Amerikanen er zo serieus op gingen..

quote:

Een Islamiet die dit ontkent door wel varkensvlees te eten liegt dus en licht anderen op door zich normaal voor te doen.


Joden zijn vast sluipmoslims dan, want die eten ook geen varkensvlees. En oh mijn (insert god of choice)wat moeten die vegetariers dan wel niet uitvreten in het geniep?! Stel je voor dat er een anti BBQ offensief komt! Dan kun je alleen nog maar met de gordijnen dicht gourmetten!!!

quote:

Het wordt erg intolerant allemaal. Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies.


Je vindt jezelf wel tolerant? Kun je in jouw gehucht uberhaupt wel een Koran of Talmud krijgen of moet je die verbergen voor de buren, zodat zij geen lucht krijgen van je eventuele nieuw verkregen wijsheid?




[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 19-08-2015 16:49]


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 24-05-2010 18:36 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-09-2010 10:21 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

@Zelfie(hehehe ): Ik las vorige week ergens in Roger Scruton's 'Het westen en de islam (The west and the rest); Over globalisering en terrorisme' het volgende: "...druzen en alawieten (de laatste twee zijn sekten die uit de islam voortgekomen zijn, maar die nu beschouwd dienen te worden als inheemse vormen van post-islamitische religies)".

Gezien ons 'gesprek' pasgeleden over, o.a., het al dan niet islamitisch zijn van druzen wilde ik dit even met je delen.
Alawieten beschouw ik sowieso niet als islamitisch (waarbij het onderscheid tussen 'islamitisch' en 'moslim' wellicht wel even in zicht gehouden moeten worden). En velen moslims met mij. Over druzen denk ik dat ik er toch ook naar neig ze als niet-islamitisch te beschouwen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-09-2010 14:03 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Check, duidelijk

Ik vind het wel een beetje geneuzel, eerlijk gezegd. Dat zulke sektes er niet meer bij gerekend worden is wel wat voor te zeggen omdat ze echt afwijken van de mainstream. Maar als je zulke dingen teveel doet, verandert de islam dus nooit. Elke keer als een groepje sterk verandert worden ze er toch niet meer onder gerekend. Daarom hou ik persoonlijk liever aan wat zij er zelf over denken. En als zij 'veel' dingen uit de islamitische geschiedenis gebruiken en onderschrijven, tsja, dan mogen ze van mij nog wel meedoen

Maar het is in ieder geval wel duidelijk dat zij sowieso niet representatief zijn voor het leeuwendeel van de islam.

Schisma's in het Christendom hebben er ook toch niet toe geleid dat we bepaalde kerken/sektes nu geen christenen meer noemen?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 05-09-2010 14:08 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Nou, volgens Grey zijn het grootste deel van de christenen eigenlijk helemaal geen christenen.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 05-09-2010 14:10 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 5 september 2010 14:08 schreef Gemene Lepel het volgende:
Nou, volgens Grey zijn het grootste deel van de christenen eigenlijk helemaal geen christenen.
Klopt, die zijn Christen zoals ik Communist ben. Makkelijk, gewoon jezelf zo noemen en hoppa, labeltje.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 05-09-2010 14:11 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Een echte Nederlander die Grey, antikatholiek tot op het bot .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 05-09-2010 14:12 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Off topic dat het is, maar anti-katholiek, nee zeg. Klinkt alsof ik er energie in ga steken ofzo.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 05-09-2010 14:15 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel


quote:
Anti-Catholicism is a generic term for discrimination, hostility or prejudice directed against Catholicism, and especially against the Catholic Church, its clergy or its adherents.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 05-09-2010 14:25 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Dus waar ik geen voorstander van ben, ben ik direct maar tegenstander van?

Srsly.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 05-09-2010 14:27 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Ònder 'prejudice' schaar ik jouw waanbeeld dat katholieken niet als christenen mogen worden bestempeld.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 05-09-2010 14:27]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen