IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Jouw top3 verkeersergernissen Vorige pagina | Volgende pagina
goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 07-06-2004 10:00 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Duitsers in het verkeer


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 07-06-2004 10:00 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2004 9:57 schreef EVILinetje het volgende:

3. wanneer je voetganger overlaat en die doet één of ander teken waaruit je kan opmaken dat ie heel wat pretentie in zijn kop heeft. Je bent dan al eens 'gentlewoman' in het verkeer.



Middelvinger of siegheil groet


F*ck hippies


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 07-06-2004 10:04 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2004 10:00 schreef Manifest het volgende:
Middelvinger of siegheil groet


neeje, zo v die kleinburgerlijke mensen. Je laat ze over en toch doen ze nog teken met hun hand dat je moet stoppen


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 07-06-2004 10:07 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2004 10:04 schreef EVILinetje het volgende:
neeje, zo v die kleinburgerlijke mensen. Je laat ze over en toch doen ze nog teken met hun hand dat je moet stoppen
Hmm, is dat niet om te bedanken?


F*ck hippies


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 07-06-2004 10:07 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2004 10:07 schreef Manifest het volgende:
Hmm, is dat niet om te bedanken?


soms, maar dan heb ik da wel door


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


northblackdeathsatan
Usericon van northblackdeathsatan
Posted 07-06-2004 10:59 by northblackdeathsatan Wijzig reactieProfiel van northblackdeathsatanQuote dit bericht

bikers zijn ook vreselijk irritant, vooral voor roden lichten, beetje lenen en voetje zetten... hatelijk


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 07-06-2004 11:06 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 7 juni 2004 10:00 schreef goblinjester het volgende:
Duitsers in het verkeer


Mijn ervaring met duitsers is dat ze een stuk netter in het verkeer zijn dan nederlanders.. De meeste duitsers weten tenminste de regels aangaande zebrapaden..


Een kleine snol zit zo vol.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-06-2004 11:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2004 11:06 schreef SkinPeeleR het volgende:
Mijn ervaring met duitsers is dat ze een stuk netter in het verkeer zijn dan nederlanders.. De meeste duitsers weten tenminste de regels aangaande zebrapaden..
Jammer dat ze alleen het inzicht van een dooie dodo hebben en om de haveklap op de rem stampen of plotsklaps afslaan, dat soort geintjes ... Duitsers zijn beroerde chauffeus, volgens tests zijn ze niet wat minder erg dan Engelsen.


northblackdeathsatan
Usericon van northblackdeathsatan
Posted 07-06-2004 11:09 by northblackdeathsatan Wijzig reactieProfiel van northblackdeathsatanQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2004 11:07 schreef Jenje het volgende:
Jammer dat ze alleen het inzicht van een dooie dodo hebben en om de haveklap op de rem stampen of plotsklaps afslaan, dat soort geintjes ... Duitsers zijn beroerde chauffeus, volgens tests zijn ze niet wat minder erg dan Engelsen.



hahaha, een dode dodo, er zijn geen levende meer zu, al een paar decennia


schumacher is toch iets beter dan joske denk ik zo. nuja, ex-oostduitsers kennen er wel wat van


demonic_debby
eat shit and die
Usericon van demonic_debby
Posted 07-06-2004 12:05 by demonic_debby Wijzig reactieProfiel van demonic_debbyQuote dit berichthttp://www.megadeth.com

1) mensen die rechts en links inhalen
2) zondagrijders
3)bumperklevers


ben niet gek ik ben een vliegtuig!


Violent God
Usericon van Violent God
Posted 07-06-2004 13:00 by Violent God Wijzig reactieProfiel van Violent GodQuote dit berichthttp://www.myspace.com/violentgod

Mijn top 3:

1. Automobilisten die hun auto nog snel effe voor de jouwe gooien, terwijl de ruimte daarvoor er eigenlijk niet is, en jij nog voorrang hebt ook.

2. Die rare kruistondes (kruising tussen rotonde en kruispunt) bij mij in de buurt. Het is in feite een rotonde, maar dan met de 'verkeer-van- rechts-heeft-voorrang'-regel. Het zorgt voor enorme opstoppingen op die dingen.

3. Fietsers die 's avonds zonder licht fietsen.

[Dit bericht is gewijzigd door Violent God op 07-06-2004 13:00]



Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 07-06-2004 13:16 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

1.) Langzaam verkeer
2.) Traag verkeer
3.) Niet snel verkeer


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


demonic_debby
eat shit and die
Usericon van demonic_debby
Posted 07-06-2004 13:34 by demonic_debby Wijzig reactieProfiel van demonic_debbyQuote dit berichthttp://www.megadeth.com

quote:
Op 7 juni 2004 13:16 schreef Visor het volgende:
1.) Langzaam verkeer
2.) Traag verkeer
3.) Niet snel verkeer

Hahahaha


ben niet gek ik ben een vliegtuig!


Anoniem
Usericon van Anoniem
Posted 07-06-2004 13:39 by Anoniem Wijzig reactieProfiel van AnoniemQuote dit bericht

Mijn grootste ergenis 2 bejaarde vrouwen die over het voetpad fietsen prat6end over de jeugt van tegenwoordig


Gues What?........... YOU SUCK!!!!!!!!!!!


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 07-06-2004 14:22 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 7 juni 2004 13:39 schreef Anoniem het volgende:
Mijn grootste ergenis 2 bejaarde vrouwen die over het voetpad fietsen prat6end over de jeugt van tegenwoordig



is jeugt een ouderdomskwaal?


Een kleine snol zit zo vol.


Nightshade
Poison
Usericon van Nightshade
Posted 09-06-2004 15:21 by Nightshade Wijzig reactieProfiel van NightshadeQuote dit bericht

-Dat ze de parkeerplaats van de gehandicapten inpikken.
-dat ze parkeren op motoparkeerplaatsen
-Mensen die blijkbaar de verkeersregels compleet vergeten zijn of de regels negeren!


You will beg me to kill you!!!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 09-06-2004 15:27 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ouwe mensen. Te voet, te fiets, in de auto, 't maakt niet uit. Zo traag.


Nightshade
Poison
Usericon van Nightshade
Posted 09-06-2004 15:29 by Nightshade Wijzig reactieProfiel van NightshadeQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 15:27 schreef Slechtheid het volgende:
Ouwe mensen. Te voet, te fiets, in de auto, 't maakt niet uit. Zo traag.


Zet hen allen in een gemotoriseerde rolstoel



You will beg me to kill you!!!


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 09-06-2004 15:33 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 15:27 schreef Slechtheid het volgende:
Ouwe mensen. Te voet, te fiets, in de auto, 't maakt niet uit. Zo traag.


Klopt ja! Een gevaar op de weg, maakt niet uit in welk vervoersmiddel...


..."Hate can only create more hate"...


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 09-06-2004 15:34 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 9 juni 2004 15:33 schreef Immortella het volgende:
Klopt ja! Een gevaar op de weg, maakt niet uit in welk vervoersmiddel...

Zelfs met rollators zijn ze levensgevaarlijk! Vooral in supermarkten.



Nightshade
Poison
Usericon van Nightshade
Posted 09-06-2004 15:38 by Nightshade Wijzig reactieProfiel van NightshadeQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 15:34 schreef Audiophile het volgende:
Zelfs met rollators zijn ze levensgevaarlijk! Vooral in supermarkten.


In supermarketen doet iedereen gevaarlijk met die winkelwagentjes.Zou het moeten verplichten daar een rijbewijs voor te halen!!!


You will beg me to kill you!!!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 09-06-2004 15:40 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ouwe mensen --> Zonder pardon op de composthoop!

Kosten de staat immers bijna per definitie altijd geld.


Nightshade
Poison
Usericon van Nightshade
Posted 09-06-2004 15:42 by Nightshade Wijzig reactieProfiel van NightshadeQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 15:40 schreef Slechtheid het volgende:
Ouwe mensen --> Zonder pardon op de composthoop!

Kosten de staat immers bijna per definitie altijd geld.


nee,kost de belastingbetalende mens een hoop pleuro's


You will beg me to kill you!!!


Trotz
Usericon van Trotz
Posted 09-06-2004 16:53 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

1. Vrouwen in opels (agila vooral) die standaard 10-15 km onder de maximumsnelheid "rijden" en zeer onzeker over de weg heen zwabberen. (ligt het aan de auto of aan de bestuurster? misschien beide)
2. Mensen die geen knipperlichten gebruiken.
3. Mensen die je altijd uitdagen bij het stoplicht omdat je toevallig een sportief uitziende auto rijdt
4. Drempels
5. Fietsers zonder licht


Frantic
Usericon van Frantic
Posted 10-06-2004 12:37 by Frantic Wijzig reactieProfiel van FranticQuote dit bericht

Zelf heb ik geen auto, maar ik maak wel een top 3

1: vrachtwagems die je inhalen op smale wegen terwijl je op de fiets zit en dan 3 cm naast je rijden

2: Bumperkleven

3: Te langzaam rijden op de snelweg. De rest rijd bevoorbeeld 100 en die ander dan net maar 70


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen