IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Jouw top3 verkeersergernissen Vorige pagina | Volgende pagina
arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 08-08-2004 21:54 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Poolse wegen staan bij mij met stip op nummer 1


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 08-08-2004 22:01 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2004 21:54 schreef arrebar het volgende:
Poolse wegen staan bij mij met stip op nummer 1
He, die zijn leuk joh


1)Chauffeurs met 'n slee die denken dat de weg van hen is
2)Chauffeurs met een krotbak die denken dat de weg van hen is
3)Naast m'n moeder zitten wanneer zij rijdt




"Obras son amores y no buenas razones"


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 08-08-2004 23:14 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 8 augustus 2004 22:01 schreef Malekith het volgende:
He, die zijn leuk joh


1)Chauffeurs met 'n slee die denken dat de weg van hen is
2)Chauffeurs met een krotbak die denken dat de weg van hen is
3)Naast m'n moeder zitten wanneer zij rijdt




1 Poolse wegen
2 Jongens die je autoruit ongewenst gaan wassen
3 Mensen die gaan zeggen dat je autopech hebt en dat je het beste bij een rustig parkeerplekje kan stoppen terwijl er niks mis is met je auto


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-08-2004 23:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2004 22:01 schreef Malekith het volgende:
He, die zijn leuk joh


1)Chauffeurs met 'n slee die denken dat de weg van hen is
2)Chauffeurs met een krotbak die denken dat de weg van hen is
3)Naast m'n moeder zitten wanneer zij rijdt




1. Mensen die niet toegeven dat de weg van mij is


Skull
Usericon van Skull
Posted 09-08-2004 2:00 by Skull Wijzig reactieProfiel van SkullQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

3. mensen die niet kunnen pleinrijden

2. vrouwen

1. de rest


- Mutatis mutandis -


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 09-08-2004 9:14 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

1. Mensen die bumperkleven
2. Mensen die van baan verwisselen zonder te kijken.
3. Mensen die op onduidelijke momenten geen richting aangeven.

Ik was door punt 2 zaterdag bijna aangereden. Zonder te kijken schoof een belg met paardentrailer van baan op. Daardoor moest ik uitwijken over de doorgetrokken streep. Hij ging er uiteindelijk overheen zonder te kijken. Wat een eikel.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 09-08-2004 11:11 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 9 augustus 2004 9:14 schreef goblinjester het volgende:
1. Mensen die bumperkleven
2. Mensen die van baan verwisselen zonder te kijken.
3. Mensen die op onduidelijke momenten geen richting aangeven.

Ik was door punt 2 zaterdag bijna aangereden. Zonder te kijken schoof een belg met paardentrailer van baan op. Daardoor moest ik uitwijken over de doorgetrokken streep. Hij ging er uiteindelijk overheen zonder te kijken. Wat een eikel.



Ach ja, moet je gaan motorrijden.. Dan ontdek je al snel dat meestal de chip van de motormanagement het enige intelligente aan boord is..


Een kleine snol zit zo vol.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 09-08-2004 11:14 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ja dat geloof ik. Mijn pa rijdt ook motor. En ik zou het zelf ook graag willen maar ik wil eerst even echt kennis maken met het verkeer. Ik heb pas 3 weken mijn rijbewijs. Maar ik hou altijd extra rekening met motoren. Ik heb altijd zo'n hekel aan mensen die niet beseffen hoe kwetsbaar je bent op zo'n ding.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 09-08-2004 11:14 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

auto's...


spelfout weggehaald...


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 09-08-2004 11:35 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Kutteringtiefuskanker vrachtwagen chauffeurs!


Bazzio Attacks!!!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 09-08-2004 11:39 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2004 22:01 schreef Malekith het volgende:
3)Naast m'n moeder zitten wanneer zij rijdt


Ik kan veel hebben in het verkeer als ik zelf rij, maar bij mijn moeder in de auto zitten levert mij echt hartkloppingen op!


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 09-08-2004 11:41 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2004 11:35 schreef bazzio het volgende:
Kutteringtiefuskanker vrachtwagen chauffeurs!


Mee eens


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Spiritist
Usericon van Spiritist
Posted 09-08-2004 11:51 by Spiritist Wijzig reactieProfiel van SpiritistQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2004 11:35 schreef bazzio het volgende:
Kutteringtiefuskanker vrachtwagen chauffeurs!


Geboortedatum: Donderdag 1 Januari 1970


You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy...


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 09-08-2004 11:56 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2004 11:51 schreef Spiritist het volgende:
Geboortedatum: Donderdag 1 Januari 1970


Ja op je driewielertje zal je niet veel vrachtwagens tegen komen hé.


Bazzio Attacks!!!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 09-08-2004 12:01 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Op de Autobahn in Duitsland viel mij op dat Duitsers alleen maar kunnen gasgeven en remmen, maar gas loslaten hebben die gasten nog nooit van gehoord.

Als een Duitser 100 rijdt en hij ziet een bord 80 in de verte, dan gaat-ie keihard op de rem staan. Echt niet normaal... En file rijden is in Duitsland zo mogelijk nog irritanter dan in Nederland...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 09-08-2004 12:10 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Duitsers zijn zowiezo irritanter.


Bazzio Attacks!!!


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 09-08-2004 13:44 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik hoor net dat mijn pa is aangereden. Godver de godver. Een mercedes bus met trailer waarop een boot lag heeft hem van zijn fiets gereden. Hij lag helemaal open aan zijn zijkant. En die lul is gewoon doorgereden. Dat soort mensen mag je van mij echt kapot schieten


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 09-08-2004 13:48 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2004 13:44 schreef goblinjester het volgende:
Ik hoor net dat mijn pa is aangereden. Godver de godver. Een mercedes bus met trailer waarop een boot lag heeft hem van zijn fiets gereden. Hij lag helemaal open aan zijn zijkant. En die lul is gewoon doorgereden. Dat soort mensen mag je van mij echt kapot schieten

hmz, das minder man, sterkte


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 09-08-2004 13:49 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik zal het doorgeven aan mijn pa. Hij is vooral degene die pijn heeft en echt heel kwaad is.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 09-08-2004 14:02 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

ok


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 09-08-2004 14:17 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2004 13:49 schreef goblinjester het volgende:
Ik zal het doorgeven aan mijn pa. Hij is vooral degene die pijn heeft en echt heel kwaad is.


Ik hoop voor je pa dat de dader nog gepakt wordt... wat dat betreft heeft hij misschien 'geluk' -> een mercedes bus met een boot achterop is waarschijnlijk makkelijker te vinden en door meer mensen gezien dan een normale personenauto


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 09-08-2004 14:18 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2004 11:56 schreef bazzio het volgende:
Ja op je driewielertje zal je niet veel vrachtwagens tegen komen hé.


En zowel, dan is het waarschijnlijk meteen fataal.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 09-08-2004 15:28 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2004 14:17 schreef Valorian het volgende:
Ik hoop voor je pa dat de dader nog gepakt wordt... wat dat betreft heeft hij misschien 'geluk' -> een mercedes bus met een boot achterop is waarschijnlijk makkelijker te vinden en door meer mensen gezien dan een normale personenauto


Dat is ook wel een erg groot voordeel geweest. Een vrouw had 2 letters van het kenteken gezien. En een andere vrouw wist waar de man woonde. Die heeft het nummerbord opgezocht en doorgebeld.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 09-08-2004 15:42 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2004 13:44 schreef goblinjester het volgende:
Ik hoor net dat mijn pa is aangereden. Godver de godver. Een mercedes bus met trailer waarop een boot lag heeft hem van zijn fiets gereden. Hij lag helemaal open aan zijn zijkant. En die lul is gewoon doorgereden. Dat soort mensen mag je van mij echt kapot schieten



Behoorlijk kut ja.In zo'n geval zou ik bijzonder graag eigen rechter willen spelen


spelfout weggehaald...


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 09-08-2004 15:58 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

Ik heb hier ooit gepost dat ik me erger aan het gebrek aan richting aangeven op rotondes....nou schijnbaar heeft het zich uitgebreid naar alles!...dammit, alsof ut zo'n moeite is



Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen