IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Jouw top3 verkeersergernissen Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-08-2004 19:09 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 19:01 schreef Chelman het volgende:
http://www.unhabitat.org/habrdd/conditions/westeurope/belgium.htm

http://www.unhabitat.org/habrdd/conditions/westeurope/netherla.htm

Bij het kopje 'SPACE, INFRASTRUCTURE & ECONOMIC INDICATORS'

Het is een website van de VN dus de gegevens lijken me vrij betrouwbaar.


ja okee. Maar ik snap mijn idee al. Ik heb het over Vlaanderen. België is natuurlijk ook Walonië erbij. VLaanderen alleen is veel dichter, maar voor een uitspraak over België moet je gemiddelde nemen voor VLaanderen en Wallonië.

Toch om te janken, urbanization van bijna 99% voor België en 93 % voor Nederland.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 11-08-2004 19:09]


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 11-08-2004 19:11 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 17:04 schreef Chelman het volgende:
Je hebt mijn vraag verkeerd geïnterpreteerd denk ik.

Ik vroeg me af waarom bumperkleven in Nederland vaker voorkomt dan in andere landen. En geloof me, het komt hier gewoon vaker voor. Ik vroeg me dus niet af waarom men het storend vindt. Ik bumperkleef dan ook alleen bij figuren die het verdienen.




Dat is iets, en dat meen ik echt serieus, waar ik me in Nederland echt ENORM aan stoor. Dat wijzende vingertje vind ik letterlijk walgelijk. Niet alleen met betrekking tot autorijden maar juist in het algemeen. Nederlanders zijn regelneefjes en ze moeten en zullen aan je duidelijk maken dat je een of ander regeltje verbreekt en zullen hun uiterste best doen om je ervan te weerhouden, ook wanneer het helemaal niet tot hun werksfeer, bevoegdheid of wat dan ook behoort. Gasten die opzettelijk 120 gaan rijden op de linker baan zijn daar een voorbeeld van. Veel erger is het wanneer het in de werksfeer gebeurt en daar komt het ook veel voor.
Waarom ga je ervan uit dat het een 'wijzend vingertje' is? Als zo'n knakker mij irriteert, irriteer ik hem terug.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 11-08-2004 19:13 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 19:11 schreef Misanthrope het volgende:
Waarom ga je ervan uit dat het een 'wijzend vingertje' is? Als zo'n knakker mij irriteert, irriteer ik hem terug.
"Als dat jongetje me slaat, sla ik toch terug!"



Gewoon negeren, die mensen. Kans is groot dat ze in hun recht zijn, bij zo'n gevallen.


"Obras son amores y no buenas razones"


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-08-2004 22:06 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 19:11 schreef Misanthrope het volgende:
Waarom ga je ervan uit dat het een 'wijzend vingertje' is?



Het is een Nederlander.....

quote:

Als zo'n knakker mij irriteert, irriteer ik hem terug.


Ik ook. Ik druk hem van de weg.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-08-2004 22:09 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 22:06 schreef Chelman het volgende:
Ik ook. Ik druk hem van de weg.


en daar komt oom agent uit de bosjes gescheurd. En Chellie kan een bijbaantje nemen om de boete te betalen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-08-2004 22:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jammer dat niemand ook maar beseft dat als je met 130 km/u elkaar gaat pesten op de snelweg 9 v/d 10 keer ongelukken gebeuren. Misschien moeten mensen die zo stoer lullen maar eens iemand doodrijden. Ofzelf eens een flink ongeluk krijgen met blijvend letsel.


Stoer doen met je autootje op de weg mag van mij op het zelfde nivo als bedreiging met een dodelijk wapen komen staan.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-08-2004 22:14 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 22:09 schreef attila_de_hun het volgende:
en daar komt oom agent uit de bosjes gescheurd. En Chellie kan een bijbaantje nemen om de boete te betalen.


Ik kan hem zonder bijbaantjes ook betalen.


Een keer was mooi. Ik reed achter een maat van mij aan. Op een gegeven moment dook zo'n 'wijzend vingertje' naar de linkerbaan en bleef daar rijden. Hij deed dat bewust want hij stopte ons ook af van rechts inhalen. Op een gegeven moment lukte het mij wel. Ik ging voor hem rijden en die maat van mij achter hem. We reden net langs een vrachtwagen.....


.....en ik zette mijn cruise control gelijk met de vrachtwagen en die maat van mij reed hem aan de achterkant klem. Ik zag die kerel echt in zijn broek poepen. HAHAHA.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-08-2004 22:14 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 22:12 schreef Jenje het volgende:
Jammer dat niemand ook maar beseft dat als je met 130 km/u elkaar gaat pesten op de snelweg 9 v/d 10 keer ongelukken gebeuren. Misschien moeten mensen die zo stoer lullen maar eens iemand doodrijden. Ofzelf eens een flink ongeluk krijgen met blijvend letsel.


Stoer doen met je autootje op de weg mag van mij op het zelfde nivo als bedreiging met een dodelijk wapen komen staan.


ik heb wel eens gehoord dat als je uit een auto springt die 50 rijdt (dan heb je toch het gevoel dat de auto stil staat) zowat al je botten breekt. Kun je nagaan wat er gebeurt bij een botsing van 130.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-08-2004 22:16 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 22:14 schreef attila_de_hun het volgende:
ik heb wel eens gehoord dat als je uit een auto springt die 50 rijdt (dan heb je toch het gevoel dat de auto stil staat) zowat al je botten breekt. Kun je nagaan wat er gebeurt bij een botsing van 130.


Met een verschil....er is nooit 130 km verschil op de snelweg......

Op de snelweg gebeuren weinig ernstige ongelukken want de rijverschillen zijn klein.

Frontaaltjes op 80 kilometer wegen....die zijn minder.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-08-2004 22:16 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 11 augustus 2004 22:14 schreef attila_de_hun het volgende:
ik heb wel eens gehoord dat als je uit een auto springt die 50 rijdt (dan heb je toch het gevoel dat de auto stil staat) zowat al je botten breekt. Kun je nagaan wat er gebeurt bij een botsing van 130.

botsen met 50 zonder gordel en airbag is vrijwel altijd dodelijk, zelf 7 km per uur zonder bescherming kan je redelijk ver het ziekenhuis in helpen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-08-2004 22:17 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 22:14 schreef Chelman het volgende:

.....en ik zette mijn cruise control gelijk met de vrachtwagen en die maat van mij reed hem aan de achterkant klem. Ik zag die kerel echt in zijn broek poepen. HAHAHA.


Wat ben je toch een belhamel zeg. Overigens morgen komt de ultieme autofilm, Mad max II op de buis.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-08-2004 22:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 22:16 schreef Chelman het volgende:
Met een verschil....er is nooit 130 km verschil op de snelweg......

Op de snelweg gebeuren weinig ernstige ongelukken want de rijverschillen zijn klein.

Frontaaltjes op 80 kilometer wegen....die zijn minder.


Als jij met 130 achterop een auto knalt en de berm invliegt en over de kop slaat, ben je of dood of langdurig uitgeschakeld.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-08-2004 22:19 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 22:18 schreef Jenje het volgende:
Als jij met 130 achterop een auto knalt en de berm invliegt en over de kop slaat, ben je of dood of langdurig uitgeschakeld.


Jep. De statistieken wijzen echter uit dat de kans daarop vrij klein is. De meeste dodelijke ongevallen op de snelweg worden veroorzaakt door......



......auto's die onder vrachtwagens doorschieten en omgekeerd.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-08-2004 22:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

In de berm vliegen kan ook met 80 ... en dan ben je ook dood ... of de gast die je loopt te 'pesten'.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-08-2004 22:22 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 22:19 schreef Chelman het volgende:
Jep. De statistieken wijzen echter uit dat de kans daarop vrij klein is. De meeste dodelijke ongevallen op de snelweg worden veroorzaakt door......



......auto's die onder vrachtwagens doorschieten en omgekeerd.


pfoei, vrachtwagens. ik weet dat ze nodig zijn, maar die kunnen je soms echt gruweljk doen verschrikken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-08-2004 22:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm nooit last van, gewoon goed op anticiperen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-08-2004 22:24 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 11 augustus 2004 22:22 schreef attila_de_hun het volgende:
pfoei, vrachtwagens. ik weet dat ze nodig zijn, maar die kunnen je soms echt gruweljk doen verschrikken.

ligt meer aan de oplettendheid en roekeloos rijgedrag van automobilisten dan aan de vrachtwagens


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-08-2004 22:25 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 22:23 schreef Jenje het volgende:
Hmm nooit last van, gewoon goed op anticiperen.


nou, ik rijd nu regelmatig op ring van Antwerpen, daar zijn ze hard aan het werk en het aantal banen is gereduceerd plus zijn de wegenafgezet aan weerszijden met bertonnen randen. dus je zit allemaal erg dicht op elkaar in een soort "ravijn". daar MOET je wel erg anticperend bezig zijn anders loop het naar af.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-08-2004 22:27 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 22:24 schreef ElitE het volgende:
ligt meer aan de oplettendheid en roekeloos rijgedrag van automobilisten dan aan de vrachtwagens

De meeste vrachtwagenchaffeeurs zijn beste personen. Maar ook die maken fouten,het zijn nu eenmaal mensen. Onlangs vielen er wat doden op een snelweg hier omdat een vrachtwagen frontaal inreed op een file.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-08-2004 22:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Tja .. nadeel van een vrachtwagen .. als ze een fout maken zijn de gevolgen groter .. net als bij en vliegtuig ...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-08-2004 22:28 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 22:27 schreef attila_de_hun het volgende:
De meeste vrachtwagenchaffeeurs zijn beste personen. Maar ook die maken fouten,het zijn nu eenmaal mensen. Onlangs vielen er wat doden op een snelweg hier omdat een vrachtwagen frontaal inreed op een file.



Frontaal? Ik mag hopen dat hij de file van achteren aanreed? Of was hij aan het spookrijden?


Het was trouwens een kutongeluk. Ik hoorde het op de radio. Nederlandse jongeren die hij killde trouwens.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-08-2004 22:33 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 22:28 schreef Chelman het volgende:
Frontaal? Ik mag hopen dat hij de file van achteren aanreed? Of was hij aan het spookrijden?


Het was trouwens een kutongeluk. Ik hoorde het op de radio. Nederlandse jongeren die hij killde trouwens.


jaja, hij reed de file van achteren aan. geen spookrijder. maar goed, het gaat erom dat vrachtwagenchaffeurs ook een momentje van afleiding of concentratiegebrek kunnen hebben en dat dat nare gevolgen kan hebben met zo een brok geweld.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 11-08-2004 23:22 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 22:33 schreef attila_de_hun het volgende:
jaja, hij reed de file van achteren aan. geen spookrijder. maar goed, het gaat erom dat vrachtwagenchaffeurs ook een momentje van afleiding of concentratiegebrek kunnen hebben en dat dat nare gevolgen kan hebben met zo een brok geweld.


Kutongeluk ja.. personenauto stond in file tussen 2 vrachtwagens, om vervolgens letterlijk geplet te worden toen er een derde vrachtwagen achterop reed..

..

Ik heb overigens meer last van slechte chauffeurs dan van asociale chauffeurs... aso's kunnen misschien dingen doen waar je niet vrolijk van wordt, zoals rechts inhalen of een beetje bumperkleven, maar ze zijn wel vrij voorspelbaar.. ik ga me er dan ook echt niet aan ergeren ofzo, laat staan dat ik op een kinderachtige manier mijzelf en die ander in gevaar breng om hem terug te pakken.. Veel vervelender vind ik chauffeurs die gewoon niet kunnen rijden en daarom véél onberekenbaarder zijn, en dus naar mijn idee ook sneller een ongeluk zullen veroorzaken..

Als ik bijv. met 130 - 140 op de linkerbaan wat mensen inhaal die 100 - 110 rijden, en een van hen besluit vlak voor ik erlangs ga om ook maar naar links te gaan...


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-08-2004 0:12 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 19:13 schreef Malekith het volgende:
"Als dat jongetje me slaat, sla ik toch terug!"



Gewoon negeren, die mensen. Kans is groot dat ze in hun recht zijn, bij zo'n gevallen.
Mannetjes moeten nu eenmaal hun dominantie aan elkaar bewijzen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 12-08-2004 6:40 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 23:22 schreef Valorian het volgende:
Als ik bijv. met 130 - 140 op de linkerbaan wat mensen inhaal die 100 - 110 rijden, en een van hen besluit vlak voor ik erlangs ga om ook maar naar links te gaan...
AAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaargh, dat is zwaar irriterend, en dan zijn dat vaak ook nog van die mensen die op het laatste moment naar links voegen zodat jij op je rem kan gaan lopen trappen EN BEDANKT!


Like Some Snow-white Marble Eyes


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen