IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Jouw top3 verkeersergernissen Vorige pagina | Volgende pagina
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 28-08-2004 18:00 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2004 17:58 schreef Greycloak het volgende:
Dat was ik sowieso al, en verdien ik sowieso al volgens jou. Bovendien weet je volgens mij, zoals ik je post lees, werkelijk niet hoe men in Duitsland rijdt. Dus houd je bek als je niet weet waarover het gaat, as usual.

@Vincent: de laatste auto was er al ruim omheen, er zat nog een be-hooooorlijk gat achter me, en als ie ook maar één keer zijn spiegel had bekeken had ie me aardig zien aankomen. Het was recht en overzichtelijk.


Tsja.. aangezien hij aan het bellen was zal hij inderdaad wel niet gekeken hebben.. wees blij dat je niet op 100 meter afstand zat


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 28-08-2004 18:01 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2004 17:59 schreef Greycloak het volgende:
Shred heeft zijn rijbewijs vast al langer dan Jentje?


Dat weet ik niet, maar ik rijd wel fix wat kilometers o.a. voor werk.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-08-2004 18:04 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2004 18:00 schreef Valorian het volgende:
Tsja.. aangezien hij aan het bellen was zal hij inderdaad wel niet gekeken hebben.. wees blij dat je niet op 100 meter afstand zat
Dat ben ik ook ja... Ik eindigde met net-niet-slippende banden (zo remmen, vooral in een reflex, schijnt een kunst te zijn) op een meter of 5 achter zijn stootbalk voordat ik zijn spontaan opgelegde snelheid had. Met 100 hadden ze mijn Ka onder zijn as weg kunnen schrapen.
Had ie zijn telefoontje moeten afbreken!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 28-08-2004 18:08 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Ik heb eenmaal een noodstop moeten maken met 140 km u. Het was niet druk en ik had de zon van voren. Auto voor me was veeeer weg. Hij kwam wel dichterbij. Op het laatste moment zag ik dat ie stilstond (spontane file, geen filemelding/waarschuwingsborden nog). Dus ik VOL in de ankers. Met piepende banden kwam ik een meter of 20 achter hem tot stilstand. Nog nooit zoveel rook van banden of zien komen. Door de zon in mijn ogen zag ik dus niet goed dat zijn remlichten aanstonden.

Op dat moment schrok ik niet, maar een 10 minuten later begon het pas door te dringen wat er was gebeurt als ik 2 seconden later had gereageerd..


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-08-2004 18:11 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2004 18:08 schreef Shredhead het volgende:
Ik heb eenmaal een noodstop moeten maken met 140 km u. Het was niet druk en ik had de zon van voren. Auto voor me was veeeer weg. Hij kwam wel dichterbij. Op het laatste moment zag ik dat ie stilstond (spontane file, geen filemelding/waarschuwingsborden nog). Dus ik VOL in de ankers. Met piepende banden kwam ik een meter of 20 achter hem tot stilstand. Nog nooit zoveel rook van banden of zien komen. Door de zon in mijn ogen zag ik dus niet goed dat zijn remlichten aanstonden.

Op dat moment schrok ik niet, maar een 10 minuten later begon het pas door te dringen wat er was gebeurt als ik 2 seconden later had gereageerd..
Da's erg rot ja, die zon. Draag je wel een zonnebril? Ik kan je Polaroid aanraden; ook al zou je m privé niet opdoen wegens het niet willen dragen van zo'n ding of uncool model, het haalt een hoop schittering weg!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 28-08-2004 18:15 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2004 18:11 schreef Greycloak het volgende:
Da's erg rot ja, die zon. Draag je wel een zonnebril? Ik kan je Polaroid aanraden; ook al zou je m privé niet opdoen wegens het niet willen dragen van zo'n ding of uncool model, het haalt een hoop schittering weg!


Ik heb er een, maar had em toen niet op (weet niet meer waarom, waarschijnlijk thuis laten liggen oid, normaal draag ik er altijd 1 in de auto als de zon schijnt).


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-08-2004 18:16 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2004 18:15 schreef Shredhead het volgende:
Ik heb er een, maar had em toen niet op (weet niet meer waarom, waarschijnlijk thuis laten liggen oid, normaal draag ik er altijd 1 in de auto als de zon schijnt).
Dan weet je hoe belangrijk die dingen zijn!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 28-08-2004 18:22 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Wat ook zeeeeeeeer irritant is: jij rijdt rechts, naast je op de linkerbaan rijdt iemand, voor je iemand en er wil iemand invoegen aan jouw zijde. Die LUL links van je, die jou geen ruimte geeft, waardoor die stakker rechts van je zo'n beetje de berm ingedrukt wordt/tegen jou aan gedrukt wordt.

Een paar keer meegemaakt, terwijl op de linkerbaan voor die lul links van me niets reed en hij best had kunnen versnellen/vetragen om mij ruimte te laten maken voor de invoeger


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 28-08-2004 18:29 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Op nummer 1 staan toch echt vrouwen. VROUWEN KUNNEN NIET AUTORIJDEN!

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 28-08-2004 18:31]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 28-08-2004 18:34 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

euh ik erger me nooit in de auto, gewoon rustig blijven, tijd zat en een muziekje



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 28-08-2004 20:20 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Een vriend van mij kan ook zo lekker te keer gaan op andere autombilisten als hij rijdt. Hij scheld ze altijd helemaal de huid vol als ze in de weg zitten.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 28-08-2004 20:31 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Als ik met de motor ben:
-Te traag rijden waar je 90 mag, gewoon omdat ze niet durven, erg leuk is dat op een leuke slingerweg in de Ardennen, waar je niet mag inhalen..gewoon omdat ze niet durven, terwijl de weg er perfect bij ligt.
-Op diezelfde baantjes als er een straatje op uitkomt staan daar vaak van die mensen die toch nog net de baan op glippen en zich dan gedragen zoals eerder vermeld.

Volgens mij is het een premiesysteem: "vertraag een motorrijder, spaar punten" ofzo

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 28-08-2004 20:32]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-08-2004 1:49 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

met de motor haal je die toch makkelijk in
ik haal zelf met mijn brommer weleens auto's in...


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 29-08-2004 2:04 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2004 1:49 schreef ElitE het volgende:
met de motor haal je die toch makkelijk in
ik haal zelf met mijn brommer weleens auto's in...

Niet als er 100 meter verder een bocht is waar er wel eens eentje zou kunnen uitkomen met hetzelfde plan als ik ...of de pakkemannen in de buurt bij een volle witte lijn. Ik heb geen zin in bonnen en nog minder in een artikeltje in de krant , ik rijd al gek genoeg.
Maar het kan wel hoor, vermogen op overschot.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-08-2004 2:06 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

hmm misschien is een misthoorn wel een leuke idee


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gieteraar
Krrrgggggg?
Usericon van Gieteraar
Posted 29-08-2004 3:32 by Gieteraar Wijzig reactieProfiel van GieteraarQuote dit bericht

[dronken gebazel]

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 29-08-2004 3:38]


Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-08-2004 3:34 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

dronken achter ZM kan ook storend zijn


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 31-08-2004 14:17 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

Ja hoor, ja. Ze gaan beginnen met verkeerscontroles via camera's "om ongelukken te verminderen"...ja huh huh. Je moet wel erg naief zijn om dat te geloven. Ik begin een beetje erg boel het "big brother is watching you"-gevoel te krijgen, met dit en al die toezicht-camera's in o.a. uitgaansgebieden. Ik heb het er eigenlijk wel een beetje mee gehad.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-08-2004 14:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Tja .. met camera's in uitgaansgebieden moet je denk ik maar blij zijn. Uitgaansleven werd net een schietclub ...

Verkeersboetes ... tja .. gewoon aan de regels houden dan maar ..


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 31-08-2004 14:27 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2004 14:17 schreef Killing Zoe het volgende:
Ik begin een beetje erg boel het "big brother is watching you"-gevoel te krijgen, met dit en al die toezicht-camera's in o.a. uitgaansgebieden. Ik heb het er eigenlijk wel een beetje mee gehad.
Ja, en zelfs met die camera's wordt ik nog neergeslagen en wordt m'n portemonnee gejat, ben hier iig voorstander voor, net zoals in het verkeer.


campske666
Usericon van campske666
Posted 31-08-2004 14:29 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2004 14:27 schreef Elfensteen het volgende:
... net zoals in het verkeer.


Mag ik vragen waarom ?


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 31-08-2004 14:30 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 31 augustus 2004 14:27 schreef Elfensteen het volgende:
Ja, en zelfs met die camera's wordt ik nog neergeslagen en wordt m'n portemonnee gejat, ben hier iig voorstander voor, net zoals in het verkeer.
Tja, maar sommige mensen hebben nu eenmaal wel de intelligentie en durf om zich boven het politieke maaiveld te begeven en dan zijn al die camera's een stuk minder aangenaam.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 31-08-2004 14:32 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2004 14:30 schreef helmet het volgende:
Tja, maar sommige mensen hebben nu eenmaal wel de intelligentie en durf om zich boven het politieke maaiveld te begeven en dan zijn al die camera's een stuk minder aangenaam.
Wat bedoel je precies?

@Campske: Die camera's hangen er ook om o.a. files etc. te voorkomen


campske666
Usericon van campske666
Posted 31-08-2004 14:34 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2004 14:32 schreef Elfensteen het volgende:

@Campske: Die camera's hangen er ook om o.a. files etc. te voorkomen


Ah, ik dacht dat je pro-snelheids controles/beperkingen was. (waar ik op zich ook niks op tegen heb, maar ze moeten redelijk blijven )


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 31-08-2004 14:35 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2004 14:34 schreef campske666 het volgende:
Ah, ik dacht dat je pro-snelheids controles/beperkingen was. (waar ik op zich ook niks op tegen heb, maar ze moeten redelijk blijven )
Oh, snelheidscontroles maken me op zich niets uit, bevorderd alleen maar m'n eigen (en andermans) veiligheid.


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen