|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
No way, de eerstvolgende wandelende klootzak die denkt dat ie voorrang heeft, zit de rest van z'n leven in een rolstoel. No meat is sweater |
|
quote: en jij in een katonnen doos om zijn kosten te betalen http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote:gelukkig maken die nette fietsers dat ruimschoots weer goed! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ga altijd van het ergste uit, dat lukt het best. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Ik ben dus voor de rechter verschenen en ik heb een boete gekregen van 400 euro en een ontzegging van de rijbevoegdheid van 3 maanden. Ik kan 18 maart mijn rijbewijs weer ophalen. Zo ik rij dus eerst maar niet meer te hard. |
|
Bepaalde asso's die je willen inhalen als je probeert weg te rijden. Mensen die op de rechterbaan even hard rijden als jij wanneer je ze links inhaalt. Mensen die geen richting aangeven. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
té langzaam fietsen de mensen Lodotreinen (een lodotrein is een hele lange optocht van grefo's die niets of niemand er tussen laten als je moet oversteken ofzo) van die "nog niet wetende hoe een fiets werkt"buitenlandse medestudenten, tering die lui zijn echt gevaarlijk In a world of despair, our lives will end. Some without warning, while others die by design |
|
Auto's die zorgen dat je op je bek valt. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 08-03-2004 23:51] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik haat: te dikke auto's (meestal duits) het lijkt goddomme net alsof ze denken dat als je zo'n auto koopt dat je kunt rijden.. Hun parkeertalenten, inhaalmanouvres, arrogant-, en knipperlicht/rotondegedrag is van zodanige aard dat ik bij het zien van mercedessen, bmw's en de grotere opels/vw's al op mijn hoede ben en al helemaal als ik op motor ben. Scootersnollen/hufters, met of zonder gsm. rijgedrag van stevie wonder met coke op.. verder qua gedrag zie boven.. Campinggasten, toen ik in Schaarsbergen bij Arnhem werkte stond mijn werkplek tegenover een camping. voor wie het kent, ik werkte in "Diogenes", de oude bunker van de luftwaffe tegenover camping de Hooge Veluwe en naast Rijssenburg..[ok ontopic] en dan had je van die hufters die in de spits brood proberen te halen bij de AH in Arnhem en zich dan rotschrikken van de drukte en dan op kruispunten zo twijfelen dat ik in de zomermaanden wel eens een minuut of 10 te laat was omdat ik een bejaarde voor me heb die de auto zo neer zet dat het onmogelijk is om er met de motor langs te kunnen.. das ook irritant, ik haat ook elke automobilist met de instelling dat motorrijders tuig zijn.. Meestal zijn mensen met die instelling gefrustreerde hufters die jaloers zijn omdat zij nooit hun droom hebben kunnen waarmaken.. Automobilisten die bij een zebrapad gas geven zodat jij niet over kan steken.. Voor diegenen in omgeving Assen, pas op, ik loop door en heb meerdere mensen een hersenschudding bezorgd aangezien een noodstop zonder gordel niet leuk is. Eigen schuld.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Oude mannen die met hun auto rechtsaf willen slaan en voorsorteren op het fietspad terwijl je naast hun fietst, ik lag dus plat op de stoep Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
1. Bejaarden 2. Vrouwen 3. Jongeren (4. Mannen in hun midlife crisis) |
|
ok.... 1 Als er een auto voor je rijd op de rotonde en op zn rem gaat staan om een kutfietser door te laten fietsen terwijl de auto voorrang krijgt...Dat is al zovaak bijna mis gegaan en ik zou schuldig zijn als ik achterop knal 2 vrachtwagens en bussen die ERG langzaam optrekken 3 WIELRENNERS!!!! PLATRIJDEN ALLEMAAL!!!!! AAAARRRGGGHH!!!! "Sehnsucht" |
|
Ze zouden idd of bij alle rotondes fietsers voorrang moeten geven of bij geeneen rotonde. Niet bij de ene wel en de ander niet, dat is superverwarrend. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
1. Sukkels 2. Eikels 3. Klootzakken |
|
Dubbelparkeerders (levensgevaarlijk) Borduren (heel erg slecht voor je fiets) Slechte fietspaden (ook heel slecht voor je fiets) Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik erger me nogal aan auto's. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Ik HAAT, met een passie dat ik er bang van zou worden, vrouwen met kinderwagens. Past dit in een verkeerstopic? Oh zeker, voetgangers zijn ook verkeer. Vrouwen met Kinderwagens. Breek me de bek niet open over vrouwen met Kinderwagen. Je hebt de variant die eigenlijk geen goede kinderwagen kan betalen en dus met kind in zo'n veel te gammel en rammelend mini-strandstoel op wieltjes proberen om vooruit te komen. En dat lukt niet. Die dingen zijn niet vooruit te branden. Dat betekent dat je er als metalhead niet langs knt en als je dan gaat staan wachten in vol ornaat metalkleding, worden die moeders ZO bloednerveus (wij schijnen kinderen te eten, geloof ik) dat het NOG langer duurt. Maar nog erger: De variant dat denkt dat ze met een kind op sleeptouw voorrang hebben. De een schroomt niet om met haar zure waffel dat ding bijna letterlijk als stormram te gebruiken, waardoor said metalhead wel ZWAAR in de ankers moet, (of het kind zou toch zeker 90 kg trample damage krijgen, en dat trekken de meesten niet) en die moeder dus WEER gaat flippen tegen me. Of de moeder met extreem luxe kinderwagen, die dus ZO breed is dat het het gehele gangpad/stoep/straat/ingang volledig in beslag neemt terwijl moeders FIJN met haar collega-moeders (jahaa, het is een full time beroep. Teef) staat te kleppen. En als er nog EEN moeder zo lief in om 'de jeugd van tegenwoordig' naar mijn rug te slingeren als ik ben langsgelopen, keer ik om en prop haar kroost in de dichtbijzijnste straatput. Echt. Moeders met Kinderwagens. Op een, twee EN drie, alsjeblieft. Bleed me. |
|
quote: jij mag absoluut bij deze net zo min je rijbewijs halen als ik; geen carmageddon praktijken dus voor jou Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Wielrenners op 1!!!!! http://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal http://www.myspace.com/villavampiria http://www.myspace.com/doctorscalpeltheincisions http://entrapment2.bandcamp.com/ |
|
Mensen die voorbijsteken om 10 meter daarvoor af te slaan voor je neus. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
1- Mensen die niet inzien dat ik heers op de weg. 2- mensen die niet doorhebben dat mijn ootoo zo oud en af is dat het me niet boeit of er een deukje in zit |
|
quote: en 3: Lain in de auto, al drummend met handen en voeten powermetal ten gehore brengend, right? [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 11-03-2004 18:08] Bruce Banner |
|
TOP 3 1. FIETSERS 2. INHALEN MET 100(houd het verkeer op en krijg men file's van) 3. VROUWEN ACHTER HET STUUR(ja waar moet ik toch zijn vraagt zei zich af. En boem op m'n achterbumper. |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |