IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Jouw top3 verkeersergernissen Vorige pagina | Volgende pagina
Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 04-02-2004 21:06 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

No way, de eerstvolgende wandelende klootzak die denkt dat ie voorrang heeft, zit de rest van z'n leven in een rolstoel.


No meat is sweater


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 04-02-2004 21:53 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2004 21:06 schreef Infaustus het volgende:
No way, de eerstvolgende wandelende klootzak die denkt dat ie voorrang heeft, zit de rest van z'n leven in een rolstoel.


en jij in een katonnen doos om zijn kosten te betalen



Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 04-02-2004 21:56 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

ik heb dan wel geen rijbewijs, maar het valt me wel op als ik fiets of loop op straat hoe weinig automobilisten richting aangeven!


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 04-02-2004 22:02 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2004 21:56 schreef Chantalie het volgende:
ik heb dan wel geen rijbewijs, maar het valt me wel op als ik fiets of loop op straat hoe weinig automobilisten richting aangeven!
gelukkig maken die nette fietsers dat ruimschoots weer goed!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 04-02-2004 22:08 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2004 20:16 schreef ivar het volgende:
meest irritant vind ik:
- mesen die op de snelweg eerst richting aangeven en dan pas gaan kijken wanneer ze eens op kunnen schuiven (meestal terwijl ik net in hun dode hoek rijd). Always giving me a hartattack. Je weet nooit of ze nou gaan opschuiven of gewoon een intentie duidelijk proberen te maken. fuck it!


Ga altijd van het ergste uit, dat lukt het best.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Doomsday
Usericon van Doomsday
Posted 08-03-2004 20:08 by Doomsday Wijzig reactieProfiel van DoomsdayQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 12:08 schreef Doomsday het volgende:
M`n grootste ergenis is dat mijn rijbewijs net door zo`n bosjes man is afgepakt.
Ik zat de hele tijd achter een stel ouwe mensen aan te hangen op een weg waar je 80 mag en zij reden tussen de 50 en de 60.
Nadat die mensen eindelijk waren afgeslagen lag er een leeg recht stuk weg voor me.
Dus om m`n frustraties eruit te gooien druk ik het gas in. 160 op de teller. Even verder op zie ik een auto voor me en ik ga weer netjes 80 rijden.
2 minuten later haalt een politie motor me in en geeft me een stop teken.
Dus ik wist het al dit zit goed fout.
En ja hoor die kerel zat met z`n motor en z`n lasergun op dat rechte stuk ergens tussen de bosjes verstopt.
158 km/u op de lasergun en met km afwijking aftrek 153 km/u. Rijbewijs kwijt en ik mag me 25 februari verantwoorden bij de rechter.
Maar ja `t is m`n eigen schuld.



Ik ben dus voor de rechter verschenen en ik heb een boete gekregen van 400 euro en een ontzegging van de rijbevoegdheid van 3 maanden. Ik kan 18 maart mijn rijbewijs weer ophalen. Zo ik rij dus eerst maar niet meer te hard.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 08-03-2004 20:11 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Bepaalde asso's die je willen inhalen als je probeert weg te rijden. Mensen die op de rechterbaan even hard rijden als jij wanneer je ze links inhaalt. Mensen die geen richting aangeven.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Daysleeper
Queen of beer
Usericon van Daysleeper
Posted 08-03-2004 22:09 by Daysleeper Wijzig reactieProfiel van DaysleeperQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/daysleeper

té langzaam fietsen de mensen
Lodotreinen (een lodotrein is een hele lange optocht van grefo's die niets of niemand er tussen laten als je moet oversteken ofzo)
van die "nog niet wetende hoe een fiets werkt"buitenlandse medestudenten, tering die lui zijn echt gevaarlijk


In a world of despair, our lives will end. Some without warning, while others die by design


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 08-03-2004 23:40 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Auto's die zorgen dat je op je bek valt.



[Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 08-03-2004 23:51]


Iedereen heeft recht op mijn mening.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 09-03-2004 10:08 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Ik haat: te dikke auto's (meestal duits) het lijkt goddomme net alsof ze denken dat als je zo'n auto koopt dat je kunt rijden.. Hun parkeertalenten, inhaalmanouvres, arrogant-, en knipperlicht/rotondegedrag is van zodanige aard dat ik bij het zien van mercedessen, bmw's en de grotere opels/vw's al op mijn hoede ben en al helemaal als ik op motor ben.

Scootersnollen/hufters, met of zonder gsm. rijgedrag van stevie wonder met coke op.. verder qua gedrag zie boven..

Campinggasten, toen ik in Schaarsbergen bij Arnhem werkte stond mijn werkplek tegenover een camping. voor wie het kent, ik werkte in "Diogenes", de oude bunker van de luftwaffe tegenover camping de Hooge Veluwe en naast Rijssenburg..[ok ontopic] en dan had je van die hufters die in de spits brood proberen te halen bij de AH in Arnhem en zich dan rotschrikken van de drukte en dan op kruispunten zo twijfelen dat ik in de zomermaanden wel eens een minuut of 10 te laat was omdat ik een bejaarde voor me heb die de auto zo neer zet dat het onmogelijk is om er met de motor langs te kunnen..

das ook irritant, ik haat ook elke automobilist met de instelling dat motorrijders tuig zijn.. Meestal zijn mensen met die instelling gefrustreerde hufters die jaloers zijn omdat zij nooit hun droom hebben kunnen waarmaken..

Automobilisten die bij een zebrapad gas geven zodat jij niet over kan steken.. Voor diegenen in omgeving Assen, pas op, ik loop door en heb meerdere mensen een hersenschudding bezorgd aangezien een noodstop zonder gordel niet leuk is. Eigen schuld..


Een kleine snol zit zo vol.


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 09-03-2004 12:01 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

Oude mannen die met hun auto rechtsaf willen slaan en voorsorteren op het fietspad terwijl je naast hun fietst, ik lag dus plat op de stoep


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-03-2004 18:34 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

1. Bejaarden
2. Vrouwen
3. Jongeren
(4. Mannen in hun midlife crisis)


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 09-03-2004 18:47 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

ok....

1
Als er een auto voor je rijd op de rotonde en op zn rem gaat staan om een kutfietser door te laten fietsen terwijl de auto voorrang krijgt...Dat is al zovaak bijna mis gegaan en ik zou schuldig zijn als ik achterop knal

2
vrachtwagens en bussen die ERG langzaam optrekken

3
WIELRENNERS!!!!
PLATRIJDEN ALLEMAAL!!!!!


AAAARRRGGGHH!!!!



"Sehnsucht"


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 09-03-2004 20:39 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Ze zouden idd of bij alle rotondes fietsers voorrang moeten geven of bij geeneen rotonde. Niet bij de ene wel en de ander niet, dat is superverwarrend.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 09-03-2004 21:04 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

1. Sukkels
2. Eikels
3. Klootzakken


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 09-03-2004 21:29 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Dubbelparkeerders (levensgevaarlijk)
Borduren (heel erg slecht voor je fiets)
Slechte fietspaden (ook heel slecht voor je fiets)


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


' '
Usericon van ' '
Posted 09-03-2004 21:32 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Ik erger me nogal aan auto's.


"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"


Deathfetish
Usericon van Deathfetish
Posted 11-03-2004 16:44 by Deathfetish Wijzig reactieProfiel van DeathfetishQuote dit bericht

Ik HAAT, met een passie dat ik er bang van zou worden, vrouwen met kinderwagens.

Past dit in een verkeerstopic? Oh zeker, voetgangers zijn ook verkeer.

Vrouwen met Kinderwagens. Breek me de bek niet open over vrouwen met Kinderwagen. Je hebt de variant die eigenlijk geen goede kinderwagen kan betalen en dus met kind in zo'n veel te gammel en rammelend mini-strandstoel op wieltjes proberen om vooruit te komen. En dat lukt niet. Die dingen zijn niet vooruit te branden. Dat betekent dat je er als metalhead niet langs knt en als je dan gaat staan wachten in vol ornaat metalkleding, worden die moeders ZO bloednerveus (wij schijnen kinderen te eten, geloof ik) dat het NOG langer duurt.

Maar nog erger: De variant dat denkt dat ze met een kind op sleeptouw voorrang hebben. De een schroomt niet om met haar zure waffel dat ding bijna letterlijk als stormram te gebruiken, waardoor said metalhead wel ZWAAR in de ankers moet, (of het kind zou toch zeker 90 kg trample damage krijgen, en dat trekken de meesten niet) en die moeder dus WEER gaat flippen tegen me. Of de moeder met extreem luxe kinderwagen, die dus ZO breed is dat het het gehele gangpad/stoep/straat/ingang volledig in beslag neemt terwijl moeders FIJN met haar collega-moeders (jahaa, het is een full time beroep. Teef) staat te kleppen. En als er nog EEN moeder zo lief in om 'de jeugd van tegenwoordig' naar mijn rug te slingeren als ik ben langsgelopen, keer ik om en prop haar kroost in de dichtbijzijnste straatput. Echt. Moeders met Kinderwagens. Op een, twee EN drie, alsjeblieft.


Bleed me.


invictis
Usericon van invictis
Posted 11-03-2004 16:53 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2004 16:44 schreef Deathfetish het volgende:
Ik HAAT, met een passie dat ik er bang van zou worden, vrouwen met kinderwagens.

Past dit in een verkeerstopic? Oh zeker, voetgangers zijn ook verkeer.

Vrouwen met Kinderwagens. Breek me de bek niet open over vrouwen met Kinderwagen. Je hebt de variant die eigenlijk geen goede kinderwagen kan betalen en dus met kind in zo'n veel te gammel en rammelend mini-strandstoel op wieltjes proberen om vooruit te komen. En dat lukt niet. Die dingen zijn niet vooruit te branden. Dat betekent dat je er als metalhead niet langs knt en als je dan gaat staan wachten in vol ornaat metalkleding, worden die moeders ZO bloednerveus (wij schijnen kinderen te eten, geloof ik) dat het NOG langer duurt.

Maar nog erger: De variant dat denkt dat ze met een kind op sleeptouw voorrang hebben. De een schroomt niet om met haar zure waffel dat ding bijna letterlijk als stormram te gebruiken, waardoor said metalhead wel ZWAAR in de ankers moet, (of het kind zou toch zeker 90 kg trample damage krijgen, en dat trekken de meesten niet) en die moeder dus WEER gaat flippen tegen me. Of de moeder met extreem luxe kinderwagen, die dus ZO breed is dat het het gehele gangpad/stoep/straat/ingang volledig in beslag neemt terwijl moeders FIJN met haar collega-moeders (jahaa, het is een full time beroep. Teef) staat te kleppen. En als er nog EEN moeder zo lief in om 'de jeugd van tegenwoordig' naar mijn rug te slingeren als ik ben langsgelopen, keer ik om en prop haar kroost in de dichtbijzijnste straatput. Echt. Moeders met Kinderwagens. Op een, twee EN drie, alsjeblieft.




jij mag absoluut bij deze net zo min je rijbewijs halen als ik;
geen carmageddon praktijken dus voor jou


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 11-03-2004 16:53 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 11 maart 2004 16:44 schreef Deathfetish het volgende:
Ik HAAT, met een passie dat ik er bang van zou worden, vrouwen met kinderwagens.

Past dit in een verkeerstopic? Oh zeker, voetgangers zijn ook verkeer.

Vrouwen met Kinderwagens. Breek me de bek niet open over vrouwen met Kinderwagen. Je hebt de variant die eigenlijk geen goede kinderwagen kan betalen en dus met kind in zo'n veel te gammel en rammelend mini-strandstoel op wieltjes proberen om vooruit te komen. En dat lukt niet. Die dingen zijn niet vooruit te branden. Dat betekent dat je er als metalhead niet langs knt en als je dan gaat staan wachten in vol ornaat metalkleding, worden die moeders ZO bloednerveus (wij schijnen kinderen te eten, geloof ik) dat het NOG langer duurt.

Maar nog erger: De variant dat denkt dat ze met een kind op sleeptouw voorrang hebben. De een schroomt niet om met haar zure waffel dat ding bijna letterlijk als stormram te gebruiken, waardoor said metalhead wel ZWAAR in de ankers moet, (of het kind zou toch zeker 90 kg trample damage krijgen, en dat trekken de meesten niet) en die moeder dus WEER gaat flippen tegen me. Of de moeder met extreem luxe kinderwagen, die dus ZO breed is dat het het gehele gangpad/stoep/straat/ingang volledig in beslag neemt terwijl moeders FIJN met haar collega-moeders (jahaa, het is een full time beroep. Teef) staat te kleppen. En als er nog EEN moeder zo lief in om 'de jeugd van tegenwoordig' naar mijn rug te slingeren als ik ben langsgelopen, keer ik om en prop haar kroost in de dichtbijzijnste straatput. Echt. Moeders met Kinderwagens. Op een, twee EN drie, alsjeblieft.





Een kleine snol zit zo vol.


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 11-03-2004 16:58 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 9 maart 2004 18:47 schreef Rammsteiner het volgende:
ok....

1
Als er een auto voor je rijd op de rotonde en op zn rem gaat staan om een kutfietser door te laten fietsen terwijl de auto voorrang krijgt...Dat is al zovaak bijna mis gegaan en ik zou schuldig zijn als ik achterop knal

2
vrachtwagens en bussen die ERG langzaam optrekken

3
WIELRENNERS!!!!
PLATRIJDEN ALLEMAAL!!!!!


AAAARRRGGGHH!!!!




Wielrenners op 1!!!!!



VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 11-03-2004 17:42 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Mensen die voorbijsteken om 10 meter daarvoor af te slaan voor je neus.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-03-2004 17:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

1- Mensen die niet inzien dat ik heers op de weg.

2- mensen die niet doorhebben dat mijn ootoo zo oud en af is dat het me niet boeit of er een deukje in zit


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 11-03-2004 18:07 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 11 maart 2004 17:52 schreef Jenje het volgende:
1- Mensen die niet inzien dat ik heers op de weg.

2- mensen die niet doorhebben dat mijn ootoo zo oud en af is dat het me niet boeit of er een deukje in zit


en 3: Lain in de auto, al drummend met handen en voeten powermetal ten gehore brengend, right?

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 11-03-2004 18:08]


Bruce Banner


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 11-03-2004 18:38 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

TOP 3
1. FIETSERS
2. INHALEN MET 100(houd het verkeer op en krijg men file's van)
3. VROUWEN ACHTER HET STUUR(ja waar moet ik toch zijn vraagt zei zich af. En boem op m'n achterbumper.


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen