|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Kijk daarom heb ik spijt dat ik mijn eerstet kist vorig jaar naar de schroothoop heb moeten verwijzen. Nieuwe: mensen die nu met de nieuwe wetegeving en superboetes geen kilometer harder durven dan de toegelaten 120km/u. Eh, mensen, 120 op je teller is vaak maar 115 en twee, de flikken zitten niet overal tegelijk. Ik rijd zelf zoals gewoonlijk zo'n 125-130km/u wat nu wel het voordeel heeft dat ik plots een supersnelle racer ben. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Hollanders op Belgische snelwegen. Ze drummen je haast van de weg af om toch maar constant aan 150 of meer te kunnen rijden omdat ze weten dat ze toch bijna nooit vervolgd worden wanneer ze geflitst worden. En wanneer wij Belgen dan ooit eens durven te snel rijden in Nederland ligt er vliegensvlug een leuke briefje, met flitsfoto erbij, in de bus omdat de Belgische administratie wel gemakkelijk de gegevens omtrent onze nummerplaten doorgeeft, maar omgekeerd, nee hoor! [Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 12-03-2004 9:43] Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Ik zie eigenlijk geen problemen hier "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Schitterend is dat ja. Ik zit regelmatig in Belgie voor werk en geniet hier dan ook met volle teugen van! |
|
Een k*ttaxi chauffeur die helemaal links gaat rijden om mij bijna aan te rijden tijdens het hardlopen. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Maar het toeval wil dat ik net in het nieuwsbericht op de radio hoorde dat hierin verandering komt! Je kan me de bout hachelen! |
|
Ik haat zondagsrijders. Ik heb de afgelopen paar zondagen toch weer wat frappante stukjes autorijkunst voorbij zien komen. Tot aan over het fietspad rijden aan toe (en dat fietspad zat niet bepaald aan de weg vast). |
|
quote: Om welke reden? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
vogels die gerichte schijtaanvallen uitvoeren boven je geparkeerde auto.. |
|
quote: Die lmeestal ook pas gewassen is Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Heb hem toevallig gisteren gewassen na een gerichte aanval eerder deze week.. Zat goed vast die troep. |
|
quote: zeker een witte auto?? mijn broer had een witte opel raket en hij was altijd slachtoffer (op het strand trouwens ook ) en mijn vader heeft ook een witte bus en zit ook altijd onder [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 14-03-2004 23:50] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Automobilisten die op een grote baan stoppen om je over te laten wanneer het groen is voor hen. Verstrooid als ik ben begin ik over te steken en dan sta ik natuurlijk in 't midden van de baan gestrand omdat geen enkele andere nitwit mij wil (of moet) doorlaten omdat het nu eenmaal rood is voor mij, en aargh. Automobilisten die het leuk vinden te toeteren op mij, om me daarna kushandjes toe te werpen. Mensen die niet binnen de lijnen parkeren, of zich op het voetpad zetten, of op een andere belachelijke plaats. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: euh...ik rijd ook 150 op de hollandsche wegen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: INDERDAAD, vooral van die pubers die denken dat de hele weg van hun is (terwijl die toch echt van mij is ) ......en nogmaals...mensen die 60 rijden als je 80 mag wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: En mensen die 80 rijden waar je 80 mag en waar je 140 kan. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
...tsja...klinkt raar want ik ben zelf een vrouw maarrr.... ik irriteer me enorm aan wijven achter t stuur die niet doorrijden en traag reageren, en natuurlijk oude menschen...erg irri...ze reageren en rijden niet alleen traag maar ze zien ook niks behalve de 50 meter voor zich!! Maar ook de zakenpikies in de dure BMW's zijn soms een gevaar op de weg, (rechts inhalen..terwijl je net naar rechts gaat ofzo...kortom gewoon aso) |
|
quote:tja we zijn niet allemaal Mevrouw Schumacher Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
- mensen die spastisch reageren bij elektronische snelheidsborden boven de weg.. altijd leuk wanneer er op de snelweg ineens zo'n bord met 90 of 70 knippert, mensen die dan perse ook vóór ze het bord passeren op die snelheid willen zitten en derhalve vol op het middelste pedaal trappen.. |
|
1. Old people 2. Old people 3. Tractoren en andere langzame voertuigen die je altijd ophouden. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Verkeer in het algemeen eigenlijk. (Op het gelijkvloers wonen eist zo zijn tol.) Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
1. hollandse caravans 2. hollandse johnnie's met cabrio's 3. getunede assholes die vr iedere drempel moeten scheef gaan rijden . verschrikkelijk |
|
1. camions die elkaar met een slakkengangetje voorbijsteken, terwijl jij juist op tweede rijvak komt afgesuisd, derde rijvak is te druk en jij moet op je rempedaal gaan staan. 2. ouderen die aan 50p/u komen opgereden op een nationale weg, zodat jij ofwel moet uitwijken ofwel op je rem moet gaan staan 3. wanneer je voetganger overlaat en die doet één of ander teken waaruit je kan opmaken dat ie heel wat pretentie in zijn kop heeft. Je bent dan al eens 'gentlewoman' in het verkeer. 4. Turken die plots voor je remmen om hun vriend Mohammed te begroeten. Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: LOL! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |