IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Jouw top3 verkeersergernissen Vorige pagina | Volgende pagina
ktbeek
Usericon van ktbeek
Posted 12-08-2004 18:34 by ktbeek Wijzig reactieProfiel van ktbeekQuote dit bericht

1 mensen die die veel langzamer gaan rijden
dan mag (voornamelijk oude mensen)
2 van die gozertjes met die opgefokte
rijdende tupperware party's (scooters)
3 bumper klevers


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 12-08-2004 18:41 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2004 0:12 schreef Misanthrope het volgende:
Mannetjes moeten nu eenmaal hun dominantie aan elkaar bewijzen.


Ah...maar is het dan niet eenvoudiger (en veiliger) om gewoon even uit het autoraampje te plassen??



Hatsjikidee!


B-O-L-D-E-Y
Schaamlappen: 1 verse kut, beetje peper, bakken...
Usericon van B-O-L-D-E-Y
Posted 12-08-2004 18:45 by B-O-L-D-E-Y Wijzig reactieProfiel van B-O-L-D-E-YQuote dit berichthttp://www.grinroth.nl

Ik weet er nog 1: Van die lui die zien dat een verkeerslicht op rood staat en een km van te voren al beginnen af te remmen



thrash
one vodka, two vodka, three vodka, drop dead
Usericon van thrash
Posted 17-08-2004 20:19 by thrash Wijzig reactieProfiel van thrashQuote dit bericht

1) zondags rijders
2) mensen die voorrang hebben en het niet nemen
3) roekeloze rijders


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 18-08-2004 0:29 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 12 augustus 2004 18:45 schreef B-O-L-D-E-Y het volgende:
Ik weet er nog 1: Van die lui die zien dat een verkeerslicht op rood staat en een km van te voren al beginnen af te remmen
of mensen die al af remmen bij een stoplicht ook al staat het op groen, want het kan altijd nog op rood springen



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 18-08-2004 0:37 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Vandaag nog op een landweg een wijf ingehaald, die op het moment dat ik er naast zat ook stevig begon te gassen. En ja, dan krijg je opeens tegenliggers.

---> HOER


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 18-08-2004 8:56 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

Hm..sinds gister staat met stip op 1: Koeriers van de UPS...tsjezus wat asociaal die gasten


Like Some Snow-white Marble Eyes


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 18-08-2004 9:45 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Vanmorgen ook weer leuk:

Op de expressweg (max.120) rijdt er op het rechtervak een trage Mercedes. Op het moment dat ik hem ga inhalen, wordt de bestuurder wakker en trapt op zijn gas, steeds wat harder, want ik lijk hem eerst nog voorbij te gaan...pff en dan heb ik al geen racebak, maar dat gevaarlijke naast elkaar hangen is het ergste.


Ik ben maar wijseljk zelf terug naar het rechtervak gegaan, maar met wat drukker verkeer was dat niet zo evident geweest.
Hopelijk heb ik vandaag eindelijk de nodige nieuwe onderdelen voor mijn motor, want dat koekblikrijden hangt me echt zwaar de keel uit.

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 18-08-2004 9:46]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 18-08-2004 10:20 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

Nog leuker... met een volgeladen wagen op reis in Frankrijk: op een leuke steile helling op de snelweg (met 2 vakken). Je rijdt op het linkervak. Komt je wagen net lekker op gang, probeert er net voor je die ene caravan-rijder die andere in te halen...


Je kan me de bout hachelen!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 18-08-2004 10:22 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2004 10:20 schreef Legatius het volgende:
Nog leuker... met een volgeladen wagen op reis in Frankrijk: op een leuke steile helling op de snelweg (met 2 vakken). Je rijdt op het linkervak. Komt je wagen net lekker op gang, probeert er net voor je die ene caravan-rijder die andere in te halen...

Haha en zeker ook nog eens op een weg die verder bijna leeg is?


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 18-08-2004 10:24 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 18 augustus 2004 10:22 schreef FireFox het volgende:
Haha en zeker ook nog eens op een weg die verder bijna leeg is?


Yep, met een afstand van 1 km naar de top. En het zal wel niemand verbazen, maar die twee caravans kwamen uit Nederland.


Je kan me de bout hachelen!


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 18-08-2004 10:25 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2004 18:45 schreef B-O-L-D-E-Y het volgende:
Ik weet er nog 1: Van die lui die zien dat een verkeerslicht op rood staat en een km van te voren al beginnen af te remmen


?? Als ik een licht op rood zie staan in de verte laat ik toch echt liever mijn auto uitrijden ipv te remmen en weer moeten optrekken.


I can't shoot straight unless I've had a pint!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-08-2004 23:43 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 18 augustus 2004 10:25 schreef Dunne_Hein het volgende:
?? Als ik een licht op rood zie staan in de verte laat ik toch echt liever mijn auto uitrijden ipv te remmen en weer moeten optrekken.

veel beter voro je auto en benzine


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 18-08-2004 23:50 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 12 augustus 2004 18:45 schreef B-O-L-D-E-Y het volgende:
Ik weet er nog 1: Van die lui die zien dat een verkeerslicht op rood staat en een km van te voren al beginnen af te remmen


ook fijn, mensen die 80 blijven rijden tot het bordje bebouwde kom en dan vol op de rem gaan



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 18-08-2004 23:53 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

En waarom heb jij daar last van?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 18-08-2004 23:55 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 18 augustus 2004 23:53 schreef Misanthrope het volgende:
En waarom heb jij daar last van?


omdat ik als ik het bord laat zie gewoon het gas loslaat, lijkt mij een stukje veiliger

edit: reden dat ik het zeg is dat ik het vandaag bijna mis zag gaan voor me

[Dit bericht is gewijzigd door chriz op 18-08-2004 23:55]



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 18-08-2004 23:55 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2004 23:55 schreef chriz het volgende:
omdat ik als ik het bord laat zie gewoon het gas loslaat, lijkt mij een stukje veiliger
Dan heb jij er toch geen last van als zij pas later remmen?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 18-08-2004 23:56 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 18 augustus 2004 23:55 schreef Misanthrope het volgende:
Dan heb jij er toch geen last van als zij pas later remmen?


gast, als ik het bord laat zie, dus als ik er bijna voorbij ga bedoel ik daar mee....dan issut verdomd gevaarlijk als er voor je iemand vol in de ankers gaat



chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 18-08-2004 23:57 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

moet trouwens zeggen dat ze het hier in enschede ook hebben uitgelokt op een gegeven moment, stond een flitspaal 10 meter na het binnenkomen van de bebouwde kom



Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 19-08-2004 0:02 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2004 23:57 schreef chriz het volgende:
moet trouwens zeggen dat ze het hier in enschede ook hebben uitgelokt op een gegeven moment, stond een flitspaal 10 meter na het binnenkomen van de bebouwde kom


Tja, zodra je het bord passeerd moet je al die snelheid rijden...


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-08-2004 0:07 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2004 23:56 schreef chriz het volgende:
gast, als ik het bord laat zie, dus als ik er bijna voorbij ga bedoel ik daar mee....dan issut verdomd gevaarlijk als er voor je iemand vol in de ankers gaat
Dan let je slecht op, aangezien je op de situatie moet anticiperen. Je moet dus het bord al gezien hebben en zoals Dunne Hein als zei, vanaf het bord 50 km/u rijden.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 19-08-2004 6:58 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2004 10:24 schreef Legatius het volgende:
Yep, met een afstand van 1 km naar de top. En het zal wel niemand verbazen, maar die twee caravans kwamen uit Nederland.

Ah vandaar... de situatie kwam me al zo bekend voor. Erg irritant iig


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 25-08-2004 20:33 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

Ik heb er weer eentje:

politie-agenten die vinden dat zij zich niet aan de verkeersregels hoeven te houden (ook als er geen sprake is van noodsituatie en/of sirene aan). Afgelopen zaterdagnacht werd ik rechts ingehaald door een politiewagen die daarbij dus ook over de uitvoegstrook ging, door rood reed, zijn knipperlicht naar links niet uit deed en vervolgens de Rijnbrug in Arnhem met 80 a 90 km/u (=eigenlijk bebouwde kom) over kachelde.

En als het wel noodgeval was als in assistentie verlenen in binnenstad vind ik dat een zwak argument, hij had alleen maar hoeven te keren (kan bij Gelredome, waar hij reed) om de andere Rijnbrug op te kunnen. Wassie er eerder geweest.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 25-08-2004 22:31 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Ook vervelend:

mensen die rechts inhalen als het druk is..

Als het rustig is op de snelweg, en ik haal een groepje auto's in die met redelijk wat afstand van elkaar rijden, en een snelheidsduivel gaat rechts om mij heen dan boeit dat me niet. Ik heb er immers weinig last van en heb nou eenmaal een trage auto (fiesta 1.1) waardoor ik me kan voorstellen dat iemand die 140 - 150 wil rijden zich ergert als ik met 130 langzaam mensen inhaal...
Veel vervelender en minder logisch wordt het op het moment dat het druk is, iedereen met 100 - 120 rijdt, links en rechts de boel redelijk vol staat.. Dan hou je een normale afstand om te voorkomen dat je elke keer vol op de rem moet en als er rechts dan even een gaatje onstaat zien mensen het meteen als een goed plan om langs jou te gaan en zich voor je te proppen.. zeer ergelijk, vooral omdat diegene er zelf ook nauwelijks wat mee opschiet (in tegenstelling tot rechts inhalen bij rustig verkeer)..


Meester
Houd den hertog hoogh in vaendel!
Usericon van Meester
Posted 25-08-2004 22:35 by Meester Wijzig reactieProfiel van MeesterQuote dit bericht

Na 5 1/2 rijles gehad te hebben heb ik me nog niet erg geergerd aan het verkeer. Maar sommigen vast wel aan mij


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen