IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Jouw top3 verkeersergernissen Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-08-2004 15:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2004 14:59 schreef Killing Zoe het volgende:
Dan zijn er blijkbaar heel veel mensen die het verkeer niet snappen, want het is wel de dagelijkse praktijk. Helaas.


Dus misschien zijn die camera's om mensen er van te overtuigen dat ze hun gedrag aan moeten passen?


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 31-08-2004 15:00 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2004 14:58 schreef Jenje het volgende:
Als jij als automobilist hard op de rem trapt voor zoiets, dan snap je dus blijkbaar het verkeer niet. Sowieso de arrogantie van 90^% van de chauffeurs, denken dat ze zo maar de wet mogen overtreden. En als de regering er wat tegen doet gaan ze jammeren.
Taxichauffeurs, vrachtwagenchauffeurs etc. etc. inderdaad, denken dat ze zo even voorang mogen nemen en over de limiet mogen rijden.

Verder geef ik je uiteraard, ook gelijk.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 31-08-2004 15:00 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2004 15:00 schreef Jenje het volgende:
Dus misschien zijn die camera's om mensen er van te overtuigen dat ze hun gedrag aan moeten passen?
Nou, als zoveel mensen dat doen, betekend dat dat ze te hard rijden, en dat zou betekenen dat er meer camera's/flitspalen moeten komen, geen slechte zaak imho


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-08-2004 15:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2004 15:00 schreef Elfensteen het volgende:
Taxichauffeurs, vrachtwagenchauffeurs etc. etc. inderdaad, denken dat ze zo even voorang mogen nemen en over de limiet mogen rijden.

Verder geef ik je uiteraard, ook gelijk.
Klopt er zijn rg veel mensen die uitrmate beroerd en asociaal rijden. Maar dat is toch geen reden om het zelf te doen? Ik zie op de weg zo vaak van die stresskippen die niets doen dan zo snel en zo asociaal mogelijk naar de bakker (of iets anders zinloos) scheuren ...

Ik probeer altijd lekker relaxed auto te rijden, beetje opletten wat er gebeurt, als ik door iets af te remmen iemand een simpelere manoeuvre kan laten maken (bijv snelweg invoegen) dan laat ik de auto ff op de motor afremmen. Scheelt je zoveel irritatie ..


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 31-08-2004 15:03 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2004 15:02 schreef Jenje het volgende:
Klopt er zijn rg veel mensen die uitrmate beroerd en asociaal rijden. Maar dat is toch geen reden om het zelf te doen? Ik zie op de weg zo vaak van die stresskippen die niets doen dan zo snel en zo asociaal mogelijk naar de bakker (of iets anders zinloos) scheuren ...

Ik probeer altijd lekker relaxed auto te rijden, beetje opletten wat er gebeurt, als ik door iets af te remmen iemand een simpelere manoeuvre kan laten maken (bijv snelweg invoegen) dan laat ik de auto ff op de motor afremmen. Scheelt je zoveel irritatie ..
amen to THAT!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-08-2004 15:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2004 15:00 schreef Elfensteen het volgende:
Nou, als zoveel mensen dat doen, betekend dat dat ze te hard rijden, en dat zou betekenen dat er meer camera's/flitspalen moeten komen, geen slechte zaak imho
Ik maal er niet om, ik rij meestal net een km of 5 a 10 te hard, daardoor heb ik voldoende ruimte om te zien of er een camera staat en dan nog eens voldoende tijd om op de motor af te remmen tot aan de coorecte snelheid. En mocht ik het te laat zien, dan is de boete erg laag ...


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 31-08-2004 15:06 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2004 15:04 schreef Jenje het volgende:
Ik maal er niet om, ik rij meestal net een km of 5 a 10 te hard, daardoor heb ik voldoende ruimte om te zien of er een camera staat en dan nog eens voldoende tijd om op de motor af te remmen tot aan de coorecte snelheid. En mocht ik het te laat zien, dan is de boete erg laag ...
Hehe, ik rij eigenlijk altijd gewoon de limiet, misschien 2 a 3 km'tjes eroverheen. Misschien ben ik wel te braaf in het verkeer ghehehe. Nou vind ik mensen die ene km'tje of 20 erop leggen gewoonweg asociaal, denk ook niet dat jij te beroerd bent om iemand die 120 rijdt gewoon te laten rijden ipv hem/haar met 5 km in te halen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-08-2004 15:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Joa .. als iemand er aan komt sjeezen met 150 dan wacht ie maar mooi, en als ie vervelend doet .. gaan de mistachterlichten aan ..


Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 31-08-2004 15:08 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

quote:
Op 31 augustus 2004 15:00 schreef Jenje het volgende:
Dus misschien zijn die camera's om mensen er van te overtuigen dat ze hun gedrag aan moeten passen?


Alsof camera's niet fraudegevoelig zijn. Een beetje rekenaar gaat misschien ook wel eerst racen en daarna heel zachtjes rijden om aan het goede gemiddelde te komen. Maar of dat gebeurt of juist niet, daar komen we pas achter als die camera's doorgedrukt zijn. Ik blijf erbij: al dat gespied door de overheid geeft mij steeds meer het BB-gevoel. Punt.


Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 31-08-2004 15:09 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

quote:
Op 31 augustus 2004 15:08 schreef Jenje het volgende:
Joa .. als iemand er aan komt sjeezen met 150 dan wacht ie maar mooi, en als ie vervelend doet .. gaan de mistachterlichten aan ..


Heel zachtjes de rem aantikken, schrikken ze ook goed van als ze +/- al in je achterbumper zitten.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 31-08-2004 15:09 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2004 15:08 schreef Jenje het volgende:
Joa .. als iemand er aan komt sjeezen met 150 dan wacht ie maar mooi, en als ie vervelend doet .. gaan de mistachterlichten aan ..
inderdaad


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-08-2004 15:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2004 15:08 schreef Killing Zoe het volgende:
Alsof camera's niet fraudegevoelig zijn. Een beetje rekenaar gaat misschien ook wel eerst racen en daarna heel zachtjes rijden om aan het goede gemiddelde te komen. Maar of dat gebeurt of juist niet, daar komen we pas achter als die camera's doorgedrukt zijn. Ik blijf erbij: al dat gespied door de overheid geeft mij steeds meer het BB-gevoel. Punt.
Als jij BB-gevoel hebt, moet je misschien bij jezelf ten rade gaan ... als je niets verkeerds doet, is het toch niet erg dat je kortstondig gefilmd word?
Tevens word die film met een paar dagen vernietigd als er geen overtredingen opstaan ...



campske666
Usericon van campske666
Posted 31-08-2004 15:28 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2004 15:06 schreef Elfensteen het volgende:
Nou vind ik mensen die ene km'tje of 20 erop leggen gewoonweg asociaal,


Dat kan dan wel zijn, maar op een 2 baansweg iedereen 70 doen rijden is ook asociaal. Die lage snelheden zijn wel fijn voor de locale mensen die niet verder moeten dan de winkel, maar als je net 2 uur in de auto hebt gezeten heb je echt geen zin om 70 te rijden waar 90 een volkomen veilige snelheid is.
Als daar dan nog bijkomt dat één of andere oma voor de zekerheid maar overal 60 rijdt, dan kan ik er volledig inkomen dat sommige mensen lastig worden en dat vrouwmens dan "asociaal" gaan voorbijsteken, wat op zich weer tot gevaarlijke verkeerssituaties leidt.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-08-2004 15:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2004 15:28 schreef campske666 het volgende:
Dat kan dan wel zijn, maar op een 2 baansweg iedereen 70 doen rijden is ook asociaal. Die lage snelheden zijn wel fijn voor de locale mensen die niet verder moeten dan de winkel, maar als je net 2 uur in de auto hebt gezeten heb je echt geen zin om 70 te rijden waar 90 een volkomen veilige snelheid is.
Hoe weet jij dat 90 daara veilig is? Heb je metingen gedaan mbt reactiesnelheid, remweg etc etc etc? Nee, dus je lult.
quote:
Als daar dan nog bijkomt dat één of andere oma voor de zekerheid maar overal 60 rijdt, dan kan ik er volledig inkomen dat sommige mensen lastig worden en dat vrouwmens dan "asociaal" gaan voorbijsteken, wat op zich weer tot gevaarlijke verkeerssituaties leidt.
Gewoon rustig wachten, inhalen en doorrijden. Oei .. wat gevaarlijk ...

Ja enorm gevaarlijk alsjij met je domme harses daar 90 scheurt en niet doorhebt dat je dan meer ruimte nodig hebt om af te remmen


campske666
Usericon van campske666
Posted 31-08-2004 15:32 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2004 15:30 schreef Jenje het volgende:
Hoe weet jij dat 90 daara veilig is? Heb je metingen gedaan mbt reactiesnelheid, remweg etc etc etc? Nee, dus je lult.
Gewoon rustig wachten, inhalen en doorrijden. Oei .. wat gevaarlijk ...

Ja enorm gevaarlijk alsjij met je domme harses daar 90 scheurt en niet doorhebt dat je dan meer ruimte nodig hebt om af te remmen


Ben ik blij dat jij op m'n lijstje staat, nu moet ik gelukkig niet meer op deze onzin (want dat is het, jezus man wat sla jij er naast) antwoorden.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-08-2004 15:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik hoop dat je binnenkort een keer eens fiks uit de bocht vliegt!


campske666
Usericon van campske666
Posted 31-08-2004 15:38 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2004 15:34 schreef Jenje het volgende:
Ik hoop dat je binnenkort een keer eens fiks uit de bocht vliegt!


T'is niet omdat ik niet overal 70 wil rijden gelijk een oud wijf (jij dus) dat ik onverantwoordelijk rij.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-08-2004 15:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Je wilde toch niet meer met mij praten?
OF heb je les van Alt-x gehad?


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-08-2004 15:40 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Prachtig


spelfout weggehaald...


campske666
Usericon van campske666
Posted 31-08-2004 15:42 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2004 15:40 schreef Jenje het volgende:
Je wilde toch niet meer met mij praten?
OF heb je les van Alt-x gehad?


Ik zei dat er met jou niet te praten valt. Dat wil zeggen dat ik nog wel met je praat, maar je niet meer serieus neem omdat ik weet dat je er heel waarschijnlijk toch weer iets onzinnigs uitslaat.
Wedden dat je me niet gaat teleurstellen


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-08-2004 15:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2004 15:42 schreef campske666 het volgende:
Ik zei dat er met jou niet te praten valt. Dat wil zeggen dat ik nog wel met je praat, maar je niet meer serieus neem omdat ik weet dat je er heel waarschijnlijk toch weer iets onzinnigs uitslaat.
Wedden dat je me niet gaat teleurstellen


Je weet dat mijn leven ingericht is om mensen te laten voldoen aan hun verwachting.

En nu hup, vissen redden jij.


campske666
Usericon van campske666
Posted 31-08-2004 15:46 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2004 15:43 schreef Jenje het volgende:
Je weet dat mijn leven ingericht is om mensen te laten voldoen aan hun verwachting.

En nu hup, vissen redden jij.


okee, zelfs jij kan iets beters vinden dan dat...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-08-2004 15:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Je bent me de moeite niet waard.

Maar, terug on topic.

Asociaal rijden (niet per definitie te hard rijden) mag van mij fiks harder aangepakt worden. Eerder rijbweijs afpakken of auto innemen.


campske666
Usericon van campske666
Posted 31-08-2004 15:48 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2004 15:47 schreef Jenje het volgende:
Je bent me de moeite niet waard.

Maar, terug on topic.

Asociaal rijden (niet per definitie te hard rijden) mag van mij fiks harder aangepakt worden. Eerder rijbweijs afpakken of auto innemen.


Hoeveel uren per week zit jij achter het stuur ?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-08-2004 15:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2004 15:48 schreef campske666 het volgende:
Hoeveel uren per week zit jij achter het stuur ?
Genoeg ...



Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen