IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Jouw top3 verkeersergernissen Vorige pagina | Volgende pagina
Odal
Usericon van Odal
Posted 28-08-2004 12:45 by Odal Wijzig reactieProfiel van OdalQuote dit berichthttp://www.hammerarts.cjb.net

1) langzame rijders... dus waar je 80, 70 gaan rijden.
2) Kut jeugd op fietsen, slingeren alle kanten op. Vandaag of morgen rijd ik er nog 1 plat gewooon uit principe.
3) dat er mooiere auto's rond rijden dan waarin ik mij voortbeweeg (van mn ouders).


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 28-08-2004 12:51 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2004 12:45 schreef Odal het volgende:
3) dat er mooiere auto's rond rijden dan waarin ik mij voortbeweeg (van mn ouders).
Loser.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Odal
Usericon van Odal
Posted 28-08-2004 12:54 by Odal Wijzig reactieProfiel van OdalQuote dit berichthttp://www.hammerarts.cjb.net

quote:
Op 28 augustus 2004 12:51 schreef Misanthrope het volgende:
Loser.


jij bent een sukkel. Een arme student heeft niets aan een auto en kan het ook zeker niet betalen. Zeg dan niets als he niet boeiends te zgegen hebt.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 28-08-2004 13:00 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2004 12:54 schreef Odal het volgende:
jij bent een sukkel. Een arme student heeft niets aan een auto en kan het ook zeker niet betalen. Zeg dan niets als he niet boeiends te zgegen hebt.
Dus jij vindt dat je er niets aan hebt, maar bent er wel jaloers op dat anderen het wel hebben? Loser.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Odal
Usericon van Odal
Posted 28-08-2004 13:15 by Odal Wijzig reactieProfiel van OdalQuote dit berichthttp://www.hammerarts.cjb.net

quote:
Op 28 augustus 2004 13:00 schreef Misanthrope het volgende:
Dus jij vindt dat je er niets aan hebt, maar bent er wel jaloers op dat anderen het wel hebben? Loser.


Ik heb er idd niets aan. Ik kan gratis reizen. Maar een mooie oude Amerikaan vind wel heel erg gaaf. Ze zijn gewoon mooi. maar waarom je dan mij een loser noemt snap ik niet. Zijn we onzeker?


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 28-08-2004 13:28 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2004 13:15 schreef Odal het volgende:
Ik heb er idd niets aan. Ik kan gratis reizen. Maar een mooie oude Amerikaan vind wel heel erg gaaf. Ze zijn gewoon mooi. maar waarom je dan mij een loser noemt snap ik niet. Zijn we onzeker?
Nee, wij vinden jou een loser omdat jouw verkeersergernis voortkomt uit jaloezie.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 28-08-2004 16:12 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

1. Mensen die met hun telefoon bezig zijn(met en zonder carkit)en niet op het verkeer aan het letten zijn ! > Aanhouden, en langs de weg afschieten !

2. Mensen die geen richtingaanwijzers gebruiken, met name op rotondes. > rechtervoet afhakken !

3. Mensen die twijfelend rijden, omdat ze aan het rondkijken zijn, op zoek naar een straat of huis. En vervolgens (zonder op te letten) op hun rem trappen. Of nog erger : "veilig rijden" zo langzaam en paranoïde rondrijdend. Alles zo overziend, dat ze niet zien dat ze een gevaar op de weg zijn ! (toevallig of niet... het betreft hier meestal vrouwen...)


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-08-2004 16:17 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2004 16:12 schreef judge paul het volgende:
1. Mensen die met hun telefoon bezig zijn(met en zonder carkit)en niet op het verkeer aan het letten zijn ! > Aanhouden, en langs de weg afschieten !
Juup, kan er over meepraten... Heenweg naar Summer Breeze, 192 op de teller, 2 rijstroken, gaat er in ene een vrachtwagen de linkerbaan op om een collega in te halen. Nog geen 300 meter voor mijn neus... Dan is van 192 terug naar 85 een flink eind! Enfin, haal die KANKERLIJER (mooi laten staan, mods...) in, zit ie doodleuk te bellen. Als ik een Uzi had gehad, had ik die fijn uit het raam gestoken en gebruikt.

Waarom willen die KANKERLIJERS niet-truckers doodhebben?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-08-2004 16:18 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 28 augustus 2004 16:17 schreef Greycloak het volgende:
Juup, kan er over meepraten... Heenweg naar Summer Breeze, 192 op de teller, 2 rijstroken, gaat er in ene een vrachtwagen de linkerbaan op om een collega in te halen. Nog geen 300 meter voor mijn neus... Dan is van 192 terug naar 85 een flink eind! Enfin, haal die KANKERLIJER (mooi laten staan, mods...) in, zit ie doodleuk te bellen. Als ik een Uzi had gehad, had ik die fijn uit het raam gestoken en gebruikt.

Waarom willen die KANKERLIJERS niet-truckers doodhebben?

daar is de vangrail voor


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-08-2004 16:20 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2004 16:18 schreef ElitE het volgende:
daar is de vangrail voor
Mja, maar mijn Ford Ka kleurt niet zo, bordeaux-rood op blanke lak. Dat vloekt.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 28-08-2004 16:21 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

aaaarrrrrggggghhhhhh..... Dan zit je hart opeens wel in je keel, en je hersenen (bij wijze van spreken dan ) op je dashboard...

Tuurlijk moet die man met de telefoon dan dood !


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-08-2004 16:22 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

hmm als je nou een vuilniszak over je hoofd trekt


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 28-08-2004 16:22 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Lopende lyken voor de honderste keer....


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-08-2004 16:22 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2004 16:21 schreef judge paul het volgende:
aaaarrrrrggggghhhhhh..... Dan zit je hart opeens wel in je keel, en je hersenen (bij wijze van spreken dan ) op je dashboard...

Tuurlijk moet die man met de telefoon dan dood !
Eigenlijk was het wel net wat ik nodig had; deze onbesuisde actie werkte beter dan 6 koppen koffie qua helder blijven (en ik kan niet tegen caffeïne en drink dus ook geen koffie.)


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 28-08-2004 16:24 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 28 augustus 2004 16:22 schreef Greycloak het volgende:
Eigenlijk was het wel net wat ik nodig had; deze onbesuisde actie werkte beter dan 6 koppen koffie qua helder blijven (en ik kan niet tegen caffeïne en drink dus ook geen koffie.)


Ik zou eerst effe ergens gestopt zijn om effe rustig een sjekkie te roken. Anders rijd ik nog 30 minuten opgefokt door.

RRROOOOAAAAAARRRRGGGGGHHHHHOOOODVERDOMMEEEEE


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-08-2004 16:28 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2004 16:24 schreef judge paul het volgende:
Ik zou eerst effe ergens gestopt zijn om effe rustig een sjekkie te roken. Anders rijd ik nog 30 minuten opgefokt door.

RRROOOOAAAAAARRRRGGGGGHHHHHOOOODVERDOMMEEEEE
Mijn maat moet ook goed ziek van me geworden zijn ja... Heb het er op het einde van de rit weer uitgegooid toen een Duitser die ook duidelijk naar SB ging voor me ging rijden en me ging testen door met een aardige vaart over de lokale bergweggetjes heen te jakkeren. Mijn maat scheet bagger...



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-08-2004 16:30 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 28 augustus 2004 16:28 schreef Greycloak het volgende:
Mijn maat moet ook goed ziek van me geworden zijn ja... Heb het er op het einde van de rit weer uitgegooid toen een Duitser die ook duidelijk naar SB ging voor me ging rijden en me ging testen door met een aardige vaart over de lokale bergweggetjes heen te jakkeren. Mijn maat scheet bagger...



nieuw soort dieet?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


AARSVIJAND
Usericon van AARSVIJAND
Posted 28-08-2004 17:00 by AARSVIJAND Wijzig reactieProfiel van AARSVIJANDQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk

1.Bejaarden
2.Brommobielen
3.Camera's


BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 28-08-2004 17:50 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2004 16:17 schreef Greycloak het volgende:
Juup, kan er over meepraten... Heenweg naar Summer Breeze, 192 op de teller, 2 rijstroken, gaat er in ene een vrachtwagen de linkerbaan op om een collega in te halen. Nog geen 300 meter voor mijn neus... Dan is van 192 terug naar 85 een flink eind! Enfin, haal die KANKERLIJER (mooi laten staan, mods...) in, zit ie doodleuk te bellen. Als ik een Uzi had gehad, had ik die fijn uit het raam gestoken en gebruikt.

Waarom willen die KANKERLIJERS niet-truckers doodhebben?


Tjsa.... als je zo ontzettend hard rijd moet je gewoon super alert blijven... ik vind het niet zo vreemd dat die gast gaat inhalen op dat moment, immers een simpel rekensommetje leert:

Jij rijdt +/- 50 meter per seconde
Hij rijdt +/- 25 meter per seconde
Dus jij hebt 300 / (50-25) = 6 seconde de tijd om van 192 naar 85 te gaan (inclusief reactievermogen, maar dat zou zeer laag moeten zijn om zo'n snelheid te verantwoorden).. 6 seconden 100 km vertragen, lukt dat met die KA?

Daarnaast kan die vrachtwagenchauffeur moeilijk inschatten hoe hard jij rijdt, zeker op 300 meter afstand.. moeten die lui soms wachten tot er een kilometer leege ruimte achter hen ontstaan is?? .. en het zijn beroeps, die moeten nou eenmaal zo snel mogelijk ergens zijn, en als er dan af en toe wat mensen sneuvelen .. ach.. so be it

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 28-08-2004 17:53]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-08-2004 17:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Als je met 192 rijd op een 2 baanssnelweg, ben je gschift en verdien je een zware crash.



Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 28-08-2004 17:55 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Alles wat geen personenauto of motor is moet sowieso rechts blijven rijden.

[Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 28-08-2004 17:55]


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 28-08-2004 17:58 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2004 17:52 schreef Jenje het volgende:
Als je met 192 rijd op een 2 baanssnelweg, ben je gschift en verdien je een zware crash.


Ooit eens op de Poolse wegen geweest?


"Obras son amores y no buenas razones"


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-08-2004 17:58 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2004 17:52 schreef Jenje het volgende:
Als je met 192 rijd op een 2 baanssnelweg, ben je gschift en verdien je een zware crash.


Dat was ik sowieso al, en verdien ik sowieso al volgens jou. Bovendien weet je volgens mij, zoals ik je post lees, werkelijk niet hoe men in Duitsland rijdt. Dus houd je bek als je niet weet waarover het gaat, as usual.

@Vincent: de laatste auto was er al ruim omheen, er zat nog een be-hooooorlijk gat achter me, en als ie ook maar één keer zijn spiegel had bekeken had ie me aardig zien aankomen. Het was recht en overzichtelijk.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 28-08-2004 17:59 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2004 17:55 schreef Shredhead het volgende:
Alles wat geen personenauto of motor is moet sowieso rechts blijven rijden.


Je bedoelt waarschijnlijk 'zou moeten' en zo lang de wet zo in elkaar zit kan je het die lui ook niet kwalijk nemen als ze naar links gaan.....


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-08-2004 17:59 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2004 17:55 schreef Shredhead het volgende:
Alles wat geen personenauto of motor is moet sowieso rechts blijven rijden.
Shred heeft zijn rijbewijs vast al langer dan Jentje?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen