IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Jouw top3 verkeersergernissen Vorige pagina
Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 01-09-2004 21:23 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

quote:
Op 1 september 2004 21:14 schreef Markam het volgende:
nope maar doe als bijbaan taxi werk
ergo zit veel in de auto en laat dus vaak mensen passeren. van mannen krijg je altijd wel een handje , maar van vrouwen ho maar!

of.......





zou dan handje van mannen door iets anders komen?....


Ik geef altijd een handje, maar niet het handje wat mannen graag zouden zien


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-09-2004 21:31 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

dozen die me in proberen te halen terwijl ik op de brommer de tunnel in rijd en er een tegenligger komt

van de week al 2 keer gebeurt en 2 keer tikte die doos op der voorhoofd dat ik gek was


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 01-09-2004 21:37 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

quote:
Op 1 september 2004 21:31 schreef ElitE het volgende:
dozen die me in proberen te halen terwijl ik op de brommer de tunnel in rijd en er een tegenligger komt

van de week al 2 keer gebeurt en 2 keer tikte die doos op der voorhoofd dat ik gek was


Ik had vandaag ook zoiets leuks. Stond te wachten om over te steken, blijft er plotseling iemand staan om me over te laten. Vast heel vriendelijk bedoeld, ware het niet dat er een taxi in volle vaart achteraan kwam. Dat ging maar net goed.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-09-2004 21:37 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Heb net uitgerekend dat ik +/- 60 euro per maand kan besparen door max. 120 - 125 km/uur te rijden ipv 140 - 145 km/uur...

(dan rijdt mijn benzineauto ineens bijna 1 op 16 ipv net 1 op 13 ... )

Dus vanaf heden mogen mensen zich weer ergeren als ik met 125 mensen inhaal die 120 rijden


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 01-09-2004 21:50 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Mietje.
Je moet eens weten wat je bespaard als met 100 km/h rijdt ipv 120.


Bazzio Attacks!!!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-09-2004 22:19 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ach, ik hou me nooit in en haal toch meestal 800 km uit 60 liter.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-09-2004 22:22 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

ik rijd zo'n 150 km met 3 liter


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 01-09-2004 22:24 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2004 22:19 schreef Chelman het volgende:
Ach, ik hou me nooit in en haal toch meestal 800 km uit 60 liter.


Veel lange stukken dan zeker.


Bazzio Attacks!!!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-09-2004 22:26 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2004 21:37 schreef Valorian het volgende:
Heb net uitgerekend dat ik +/- 60 euro per maand kan besparen door max. 120 - 125 km/uur te rijden ipv 140 - 145 km/uur...

(dan rijdt mijn benzineauto ineens bijna 1 op 16 ipv net 1 op 13 ... )

Dus vanaf heden mogen mensen zich weer ergeren als ik met 125 mensen inhaal die 120 rijden
Luister.

Hoe eerder jij je tank leeg hebt, des te eerder moet je weer tanken, des te eerder zijn de Arabische olievelden leeg, des te eerder kunnen we die sukkels aan hun lot overlaten omdat we ze toch niet meer nodig hebben. En vanaf dát moment gaat het weer vredig zijn in de wereld.

Jij werkt dus terrorisme in de hand door 125 te gaan rijden ipv 145, mister!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-09-2004 22:27 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

het is beter om elke keer de tank tot een kwart te vullen omdat je auto dan lichter is


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 01-09-2004 22:29 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2004 22:26 schreef Greycloak het volgende:
Luister.

Hoe eerder jij je tank leeg hebt, des te eerder moet je weer tanken, des te eerder zijn de Arabische olievelden leeg, des te eerder kunnen we die sukkels aan hun lot overlaten omdat we ze toch niet meer nodig hebben. En vanaf dát moment gaat het weer vredig zijn in de wereld.

Jij werkt dus terrorisme in de hand door 125 te gaan rijden ipv 145, mister!




Bazzio Attacks!!!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-09-2004 22:30 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2004 22:27 schreef ElitE het volgende:
het is beter om elke keer de tank tot een kwart te vullen omdat je auto dan lichter is


En elke dag tanken zeker?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 01-09-2004 22:32 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 1 september 2004 22:30 schreef Chelman het volgende:
En elke dag tanken zeker?


Bij de pomp de auto uitzetten, weer starten. Ook slecht voor de startmotor.


Oud Vuil.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-09-2004 23:03 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 1 september 2004 22:32 schreef webblaster wim het volgende:
Bij de pomp de auto uitzetten, weer starten. Ook slecht voor de startmotor.

daarmee steun je de chineese werkkindjes weer


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 01-09-2004 23:16 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2004 22:26 schreef Greycloak het volgende:
Luister.

Hoe eerder jij je tank leeg hebt, des te eerder moet je weer tanken, des te eerder zijn de Arabische olievelden leeg, des te eerder kunnen we die sukkels aan hun lot overlaten omdat we ze toch niet meer nodig hebben. En vanaf dát moment gaat het weer vredig zijn in de wereld.

Jij werkt dus terrorisme in de hand door 125 te gaan rijden ipv 145, mister!
Dat is een mooie redenatie, ik ben het met je eens. Maximumsnelheid moet omhoog!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-09-2004 23:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja mooi snel van alle olie af, dan snel aan de fiets!



Mies
...
Usericon van Mies
Posted 02-09-2004 0:37 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

als je midden in de nacht naar huis rijdt en dan een stoplicht tegenkomt waar je 5 minuten voor het rode licht staat te wachten. En in de tijd zie je in totaal precies 0 auto's het kruispunt oversteken...
En door rood licht rijden gaat niet want achter je staat een flitspaal



judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 02-09-2004 0:42 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 1 september 2004 21:37 schreef Valorian het volgende:
Heb net uitgerekend dat ik +/- 60 euro per maand kan besparen door max. 120 - 125 km/uur te rijden ipv 140 - 145 km/uur...

(dan rijdt mijn benzineauto ineens bijna 1 op 16 ipv net 1 op 13 ... )

Dus vanaf heden mogen mensen zich weer ergeren als ik met 125 mensen inhaal die 120 rijden


*dumbassmodus aan*
Tussen de 80 en de 90 km p/u heb je het beste rendement. Vraag maar aan die talloze bejaarden op de snelweg. Daarmee veroorzaak je ook weer meer ongelukken, dus komen er langzaam aan ook minder auto's op de weg, en dus nog langzamer werk je de fileproblemen het land uit. En als je zover bent, dan ben je een stuk sneller op je werk, omdat de wegen een stuk leger zijn. *dumbassmodus uit*


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 05-09-2004 1:23 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

1. Oma's achter 't stuur
2. Opa's achter 't stuur
3. Vrouwen


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 11-09-2004 14:07 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2004 22:27 schreef ElitE het volgende:
het is beter om elke keer de tank tot een kwart te vullen omdat je auto dan lichter is


Hmm... mijn tank is 42 liter, dus als ik hem een kwart vol doe dan scheelt dat ongeveer 31,5 liter x 0,755 (=soortelijk gewicht benzine) = nog geen 24 kg.. wow.. dat zal inderdaad bergen geld schelen op die kleine duizend kilo die mijn auto met mij erbij toch al weegt... misschien als ik ook nog eens pas op mijn werk ontbijt en voor ik naar huis ga daar schijt dat ik voor mijn dertigste wel miljonair ben


quote:
Op 1 september 2004 22:26 schreef Greycloak het volgende:
Luister.

Hoe eerder jij je tank leeg hebt, des te eerder moet je weer tanken, des te eerder zijn de Arabische olievelden leeg, des te eerder kunnen we die sukkels aan hun lot overlaten omdat we ze toch niet meer nodig hebben. En vanaf dát moment gaat het weer vredig zijn in de wereld.

Jij werkt dus terrorisme in de hand door 125 te gaan rijden ipv 145, mister!


Hee, dude, het gaat hier om mijn portomonnaie niet om de wereldvrede.. fuckin' hippie

quote:
Op 2 september 2004 0:42 schreef judge paul het volgende:
*dumbassmodus aan*
Tussen de 80 en de 90 km p/u heb je het beste rendement. Vraag maar aan die talloze bejaarden op de snelweg. Daarmee veroorzaak je ook weer meer ongelukken, dus komen er langzaam aan ook minder auto's op de weg, en dus nog langzamer werk je de fileproblemen het land uit. En als je zover bent, dan ben je een stuk sneller op je werk, omdat de wegen een stuk leger zijn. *dumbassmodus uit*


Yep, met 80 - 90 bespaar je nog meer geld inderdaad.. maar je moet ook wel behoorlijk levensmoe zijn wil je je met die snelheid op de snelweg begeven.. Aangezien ik geen zin heb in stukken metaal en vlees die zich door mijn achteruit naar binnen dringen hou ik het maar mooi bij 120.. Overigens is de besparing bij 120 ipv 140-150 een stuk groter dan die van 90 ipv 120, aangezien mijn auto bij 140-150 helemaal op zijn max zit (ja ik weet het, ik heb nou eenmaal geen scheurbak) .....

Trouwens, ik bespaar dat laatste beetje wel weer door met 80-90 over de stadsring te rijden en door door net niet meer oranje stoplichten te rijden (scheelt weer brandstof die ik bij het maken van noodstops en opnieuw optrekken zou verbruiken, en bevordert de doorstroom van het verkeer) .. nobel he


Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 11-09-2004 17:30 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

quote:
Op 11 september 2004 14:07 schreef Valorian het volgende:



Hee, dude, het gaat hier om mijn portomonnaie niet om de wereldvrede.. fuckin' hippie



En daarom ben ik voor lijnzaad/zonnebloem/watdanookvoorplantaardige olie (schijnt prima in de dieseltank te kunnen) of voor alcohol (althans, de niet-drinkbare, kan ook prima in dieseltank) of voor waterstof aangedreven auto's. Is allemaal veel goedkoper, milieuvriendelijker en vooral niet geld opleverend voor het midden oosten.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 11-09-2004 18:37 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2004 17:30 schreef Killing Zoe het volgende:
En daarom ben ik voor lijnzaad/zonnebloem/watdanookvoorplantaardige olie (schijnt prima in de dieseltank te kunnen) of voor alcohol (althans, de niet-drinkbare, kan ook prima in dieseltank) of voor waterstof aangedreven auto's. Is allemaal veel goedkoper, milieuvriendelijker en vooral niet geld opleverend voor het midden oosten.
Maarre, oliemaatschappijen, die toch enigszins invloedrijk zijn, zijn het daar niet mee eens, alsmede autofabrikanten, overheid enz. die voor een totaal nieuwe infrastructuur moeten zorgen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 11-09-2004 18:52 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

1. Mensen die niet de toegestane snelheid rijden.
2. Mensen die niet hard genoeg optrekken.
3. Mensen die normaal rijden, maar opeens op een rotonde in de 1 gaan rijden.


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen