IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Jouw top3 verkeersergernissen Vorige pagina | Volgende pagina
Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 02-02-2004 11:22 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

-Licht in je ogen.
-Bumperklevers
-Mensen die niet doorrijden

edit: En mensen die niet uit hun doppen kunnen kijken

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 02-02-2004 11:43]

SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 02-02-2004 11:59 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

-scooters
-bejaarden
-nog meer scooters

Een kleine snol zit zo vol.

Doomsday
Usericon van Doomsday
Posted 02-02-2004 12:08 by Doomsday Wijzig reactieProfiel van DoomsdayQuote dit bericht

M`n grootste ergenis is dat mijn rijbewijs net door zo`n bosjes man is afgepakt.
Ik zat de hele tijd achter een stel ouwe mensen aan te hangen op een weg waar je 80 mag en zij reden tussen de 50 en de 60.
Nadat die mensen eindelijk waren afgeslagen lag er een leeg recht stuk weg voor me.
Dus om m`n frustraties eruit te gooien druk ik het gas in. 160 op de teller. Even verder op zie ik een auto voor me en ik ga weer netjes 80 rijden.
2 minuten later haalt een politie motor me in en geeft me een stop teken.
Dus ik wist het al dit zit goed fout.
En ja hoor die kerel zat met z`n motor en z`n lasergun op dat rechte stuk ergens tussen de bosjes verstopt.
158 km/u op de lasergun en met km afwijking aftrek 153 km/u. Rijbewijs kwijt en ik mag me 25 februari verantwoorden bij de rechter.
Maar ja `t is m`n eigen schuld.

SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 02-02-2004 12:09 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 2 februari 2004 12:08 schreef Doomsday het volgende:
M`n grootste ergenis is dat mijn rijbewijs net door zo`n bosjes man is afgepakt.
Ik zat de hele tijd achter een stel ouwe mensen aan te hangen op een weg waar je 80 mag en zij reden tussen de 50 en de 60.
Nadat die mensen eindelijk waren afgeslagen lag er een leeg recht stuk weg voor me.
Dus om m`n frustraties eruit te gooien druk ik het gas in. 160 op de teller. Even verder op zie ik een auto voor me en ik ga weer netjes 80 rijden.
En ja hoor die kerel zat met z`n motor en z`n lasergun op dat rechte stuk ergens tussen de bosjes verstopt.
158 km/u op de lasergun en met km afwijking aftrek 153 km/u. Rijbewijs kwijt en ik mag me 25 februari verantwoorden bij de rechter.

spaart benzine

Een kleine snol zit zo vol.

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 02-02-2004 12:23 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2004 12:48 schreef Mirandarijntje het volgende:
t zou een top 3 moeten zijn maar ik kan me wel meerdere dingen bedenken die ik storend vind in t verkeer.

1. fietsers/voetgangers die zonder te kijken gewoon oversteken
2. mensen die nét onder de snelheid gaan rijden, 40-45 rijden waar je 50 mag,60-70 waar je 80 mag etc.
3. bumperklevers
4. mensen die denken dat de weg van hun alleen is.
5. vrachtwagens die andere vrachtwagens inhalen
5. vrouwen/bejaarden achter t stuur ( ook al ben ik zelf ook een vrouw maar nog niet bejaard ik ben een uitzondering )
6. geen richting aangeven, vooral op rotondes.
7. mensen die harder gaan rijden terwijl je aan t inhalen bent omdat ze t zelf niet kunnen hebben dat ze ingehaald worden en al zeker niet als t een vrouw is
8. mensen die bepaalde vooraangsregels aan hun laars lappen.
9. mensen die niet door hebben dat ze met groot licht rijden terwijl je al een paar keer geknippert hebt met je eigen lichten.
10. drempels/rotonde, steeds vaker worden stoplichten vervangen door klote drempels of rotondes

Zo, dit zijn er wel genoeg denk ik

Miranda, met alle respect: jij rijdt echt DRAMATISCH!

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-02-2004 12:30 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
En je auto, ben je die ook kwijt? (en om je te pesten; nu je geen rijbewijs meer hebt kom je maar op ZM?) Als je je rijbewijs nodig hebt voor je werk ofzo, dan maak je een grote kans dat je hem binnen niet al te lange tijd weer terug hebt. Blijf ademen, al kijk je wel tegen een bekeuring aan waar je vakantiegeld aan op gaat...

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Doomsday
Usericon van Doomsday
Posted 02-02-2004 12:32 by Doomsday Wijzig reactieProfiel van DoomsdayQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 12:09 schreef SkinPeeleR het volgende:
spaart benzine

Dat is waar ,maar het kost me weer een paar fietsbanden

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-02-2004 12:36 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Doomsday
Usericon van Doomsday
Posted 02-02-2004 12:39 by Doomsday Wijzig reactieProfiel van DoomsdayQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 12:30 schreef Greycloak het volgende:
En je auto, ben je die ook kwijt? (en om je te pesten; nu je geen rijbewijs meer hebt kom je maar op ZM?) Als je je rijbewijs nodig hebt voor je werk ofzo, dan maak je een grote kans dat je hem binnen niet al te lange tijd weer terug hebt. Blijf ademen, al kijk je wel tegen een bekeuring aan waar je vakantiegeld aan op gaat...

Nee, mijn auto ben ik niet kwijt en voor m`n werk heb ik `m niet nodig want ik vaar.
(stuurman zeevaart)
En ik ga binnenkort weer weg en mijn vader zo aardig om voor mij in de plaats naar de rechter te gaan.

Butcher of the Soul
Usericon van Butcher of the Soul
Posted 02-02-2004 13:18 by Butcher of the Soul Wijzig reactieProfiel van Butcher of the SoulQuote dit bericht

moedertjes die alleen op zaterdag de auto gebruiken om boodschappen te doen

Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 02-02-2004 13:55 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

quote:

Was het je eerste veroordeling?

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-02-2004 13:57 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Eerste keer scheelt idd ook een hoop. De zus van een vriendin scoort regelmatig tickets (te lui om in de berm te loeren) en dan wordt de boete wel hoger als je langer doorgaat. Is pas vanaf meer dan 30 km/u te hard overigens. Tot 30 zijn standaardprijzen.

Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 02-02-2004 14:20 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

Collega van me was 1e keer veroordeeld en in 1e instantie ook z'n rijbewijs kwijt maar bij de rechter zat hij heel erg veel spijt te hebben. Hij kreeg vervolgens zijn rijbewijs weer en een voorwaardelijke straf opgelegd dus wie weet...

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-02-2004 14:23 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 14:20 schreef Jezebel het volgende:
Collega van me was 1e keer veroordeeld en in 1e instantie ook z'n rijbewijs kwijt maar bij de rechter zat hij heel erg veel spijt te hebben. Hij kreeg vervolgens zijn rijbewijs weer en een voorwaardelijke straf opgelegd dus wie weet...
Da's mats! Boven de 50 ben je je rijbewijs kwijt, en boven de 30 mag je je verantwoorden bij de rechter. Die zus waar ik het net over had was voor ongeveer 34 km/u te hard een Euri of 340 kwijt.

Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 02-02-2004 14:33 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 14:23 schreef Greycloak het volgende:
Da's mats! Boven de 50 ben je je rijbewijs kwijt, en boven de 30 mag je je verantwoorden bij de rechter. Die zus waar ik het net over had was voor ongeveer 34 km/u te hard een Euri of 340 kwijt.

Met dat geld kun je toch een hoop leuke dingen doen

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 02-02-2004 15:06 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 2 februari 2004 14:33 schreef Jezebel het volgende:
Met dat geld kun je toch een hoop leuke dingen doen

CD's

Zenial

Jerome
Usericon van Jerome
Posted 02-02-2004 15:20 by Jerome Wijzig reactieProfiel van JeromeQuote dit bericht

twijfelachtig weggedrag, langzaam gaan rijden wel/niet afslaan, toch doorrijden. Meestal gebezigd door bejaarden. Aaarrg!!!

Stormblast
Vleeschboom from Hell
Usericon van Stormblast
Posted 02-02-2004 19:52 by Stormblast Wijzig reactieProfiel van StormblastQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2004 21:39 schreef Vampire John het volgende:
1. Vrouwen achter het stuur
2. Vrouwen achter het stuur
3. Vrouwen achter het stuur

Haha, geintje, nee...

1. Bumperklevers
2. Stugge linksrijders
3. (Brom)fietsers zonder licht in het donker die bij storm en sneeuw denken nog goed zichtbaar te zijn, en voorrangswegen op knallen en dat soort fratsen...

Meestal zijn dat nog vrouwen ook.

This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/

Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 02-02-2004 21:40 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

Voor al wie zijn leven eens flink wil wagen: ga eens rondfietsen in Alkmaar. En hou je vooral netjes aan de verkeersregels.

chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 02-02-2004 21:44 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

flinke ergernissen (zowel als fietser als automobilist):

- fietsers die 3 naast elkaar blijven fietsen ongeacht de drukte

- geen richting aangeven, van zowel fietsers als automobilisten

- bumperklevers

- mensen die de hellingproef niet kunnen uitvoeren en een meter naar achter komen alvorens weg te rijden

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 02-02-2004 21:48 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 21:44 schreef chriz het volgende:
- mensen die de hellingproef niet kunnen uitvoeren en een meter naar achter komen alvorens weg te rijden

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 02-02-2004 21:50 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

#1 Mensen die niet weten waar een zebrapad voor dient en gewoon door rijden. (vandaag maar eens gewoon doorgelopen zodat 2 auto's hard op de rem moesten..ZO!)

#2 Automobilisten die het nodig vinden om te toeteren alsof ze in een grote Amerikaanse slee zitten, maar ondertussen in een Fiat PAnda rondtuffen. JE KUNT ER HEUS WEL LANGS!

#3 Mensen die op de snelweg te langzaam rijden. Snelweg weet je wel? Rij daar dan ook wat sneller!

(en ja, ik heb zelf geen rijbewijs zoals je wel kan zien denk ik )

Subtiel kamerolifantje

Imotep
metal drummer
Usericon van Imotep
Posted 02-02-2004 22:00 by Imotep Wijzig reactieProfiel van ImotepQuote dit berichthttp://listen.to/imothep

Mijn top 3:

1. mensen die geen richting aangeven op een rotonde
2. flitspalen, mobile controle, controle wagens, politie, enz.
3. mensen die te traag rijden (onder maximum snelheid) en mensen die op verlaten polderwegen 80 rijden (daar wil je dus harder)

blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!!

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 02-02-2004 22:38 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 14:23 schreef Greycloak het volgende:

Yep , die boetes gaan hard omhoog.. bij de overtreding van Doomsday (153 op een 80 weg) is de gemiddelde straf '531 euro en 4 maanden onvoorwaardelijke rijontzegging', en is het je 2e keer of vaker dan komen er nog een paar honderd euro en een paar maanden bij...
zie www.autotelegraaf.nl -> 'betrapt' , voor nog meer indicaties van boetes...

Natuurlijk kan je gematst worden, hoe vreemd dat ook is.. de een komt weg met zijn rijbewijs en nauwelijks boete terwijl de ander het volle pond betaald..

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 02-02-2004 22:42 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

-geen richting aangeven
-mensen die met zn 43'en naast elkaar fietsen/lopen/etc.
-mensen die zich niet houden aan haaietanden etc. Je hebt voorrang: gebruik het dan ook, en niet halsoverkop lopen remmen.

Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com