IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Jouw top3 verkeersergernissen Vorige pagina | Volgende pagina
Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 03-02-2004 11:22 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 3 februari 2004 10:59 schreef Wilf de Nepviking het volgende:
Grootste ergernissen:

1. Zondagsrijders. Ik werk op zondag en als je dan 50 km/u rijdt achter een stoet auto's waar je 80 mag is erg K.U.T.


Op de snelweg is het ronduit gevaarlijk op zondag. Het is tegenwoodig op zondag bijna net zo druk als op een doordeweekse dag in de spits maar dan gevuld met een hoop (oude) mensen die die drukte niet gewend zijn.

quote:
3. Agressie in het verkeer... Mensen die in Hilversum rijden, vooral op de Gijsbrecht... U weet wat ik bedoel. Mensen geven geen haarbreed. Zelfs met m'n truck durven ze er snel even voor te duiken. Moeten ze zelf weten, ik rijd er zo over heen, maar ja, dan ben ik dus wél de schuldige voor de verzekering... Agressie in H'sum kent geen grenzen. Gauw invoegen, veel te hard rijden door de stad, over het fietspad inhalen, het kruispunt blokkeren omdat ze bang zijn er anders niet meer tussen te kunnen komen... Noem maar op.

Elke keer dat ik naar een uithoek van het land rijd is het weer een opluchting om het Hilversumse verkeer te kunnen achterlaten...
Ze hebben er ook zo'n tering zooi van gemaakt in hilversum met 1-richting verkeer en zo. Gelukkig hoef ik er maar een keer of twee per jaar te zijn. (ook op de gijsbrecht.)


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 03-02-2004 11:23 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 11:22 schreef Wilf de Nepviking het volgende: