IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Jouw top3 verkeersergernissen Vorige pagina | Volgende pagina
Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 03-02-2004 11:22 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 3 februari 2004 10:59 schreef Wilf de Nepviking het volgende:
Grootste ergernissen:

1. Zondagsrijders. Ik werk op zondag en als je dan 50 km/u rijdt achter een stoet auto's waar je 80 mag is erg K.U.T.


Op de snelweg is het ronduit gevaarlijk op zondag. Het is tegenwoodig op zondag bijna net zo druk als op een doordeweekse dag in de spits maar dan gevuld met een hoop (oude) mensen die die drukte niet gewend zijn.

quote:
3. Agressie in het verkeer... Mensen die in Hilversum rijden, vooral op de Gijsbrecht... U weet wat ik bedoel. Mensen geven geen haarbreed. Zelfs met m'n truck durven ze er snel even voor te duiken. Moeten ze zelf weten, ik rijd er zo over heen, maar ja, dan ben ik dus wél de schuldige voor de verzekering... Agressie in H'sum kent geen grenzen. Gauw invoegen, veel te hard rijden door de stad, over het fietspad inhalen, het kruispunt blokkeren omdat ze bang zijn er anders niet meer tussen te kunnen komen... Noem maar op.

Elke keer dat ik naar een uithoek van het land rijd is het weer een opluchting om het Hilversumse verkeer te kunnen achterlaten...
Ze hebben er ook zo'n tering zooi van gemaakt in hilversum met 1-richting verkeer en zo. Gelukkig hoef ik er maar een keer of twee per jaar te zijn. (ook op de gijsbrecht.)


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 03-02-2004 11:23 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 11:22 schreef Wilf de Nepviking het volgende:
Gelukkig (voor jou) zal ik mijn uiterste best doen jouw reply niet zo serieus te nemen als jij die van mij neemt...




Wilf de Nepviking
Usericon van Wilf de Nepviking
Posted 03-02-2004 11:25 by Wilf de Nepviking Wijzig reactieProfiel van Wilf de NepvikingQuote dit berichthttp://www.klankontwerp.nl

quote:
Op 3 februari 2004 11:22 schreef Paul het volgende:Ze hebben er ook zo'n tering zooi van gemaakt in hilversum met 1-richting verkeer en zo. Gelukkig hoef ik er maar een keer of twee per jaar te zijn. (ook op de gijsbrecht.)


Vertel mij wat.. Het ene jaar is de stationsstraat éénrichtingsverkeer RICHTING station, het volgende jaar is het éénrichtingsverkeer VAN het station... Dat gaf ook erg rare taferelen dat jaar...

H'sum is een zooitje. Het werkt wel, want intern doe ik ook veel met de fiets. Is 3x zo snel.


Ein volk, ein reich, ein Mohammed (v.z.m.h.)


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 03-02-2004 11:28 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Mijn tante woont in hilversum en het is voor mij elk keer weer een raadsel hoe ik er moet komen.


Wilf de Nepviking
Usericon van Wilf de Nepviking
Posted 03-02-2004 11:30 by Wilf de Nepviking Wijzig reactieProfiel van Wilf de NepvikingQuote dit berichthttp://www.klankontwerp.nl

quote:
Op 3 februari 2004 11:21 schreef Chelman het volgende:
Zonder verantwoordelijkheidsgevoel? Ben je nou zo dom als je klinkt of zit je te stangen?


Uiteraard ben ik de boel weer aan het forceren maar toch zijn er een boel leaserijders (lees: man, middelbare leeftijd, leasebak v/d zaak op de verzekering v/d baas) die onverantwoordelijk rijden. Zo'n ventje heeft mij dus aangereden, op zo'n manier dat hij dacht dat ík moest gaan betalen.

Hoe? Nou, hij dook vlak voor me de weg op en ging stilstaan. Hij dacht vast: aanrijding van achter is ALTIJD de schuld van de achterste auto. Hij was echter vergeten dat de politie aan mijn remsporen kon zien dat ik slechts 40 reed en op de plek van de knal zie je aan de glijding van de remsporen dat hij niet volledig recht op de weg stond.

Helaas voor hem was ook de deuk in zijn achterbumper duidelijk nog te herkennen als een paaltjesdeuk. Bovendien was de schade aan mijn auto een 4 cm diepe deuk in de vorm van zijn 15 cm uitstekende trekhaak. Verklaar dan maar eens een deuk linksachter onderaan je bumper...


Ein volk, ein reich, ein Mohammed (v.z.m.h.)


Wilf de Nepviking
Usericon van Wilf de Nepviking
Posted 03-02-2004 11:33 by Wilf de Nepviking Wijzig reactieProfiel van Wilf de NepvikingQuote dit berichthttp://www.klankontwerp.nl

quote:
Op 3 februari 2004 11:28 schreef Paul het volgende:
Mijn tante woont in hilversum en het is voor mij elk keer weer een raadsel hoe ik er moet komen.


Zelfs voor een Hilversummer is het soms moeilijk hehehe

Ze veranderen ook zo vaak van gedachten hier...
Waarschijnlijk komt er binnenkort ook een geheel nieuw centrumgezicht. Alweer? Ja, alweer. Ze willen een fietstunnel onder het station aanleggen en achter het station één groot plein aanleggen...


Ein volk, ein reich, ein Mohammed (v.z.m.h.)


Spearhead
the Nekromaniak
Usericon van Spearhead
Posted 03-02-2004 11:36 by Spearhead Wijzig reactieProfiel van SpearheadQuote dit berichthttp://www.xs4all.nl/~kmachine/

- harde wind
- regen/ijzel/hagel/
- automobilisten



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-02-2004 11:36 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 11:30 schreef Wilf de Nepviking het volgende:
Uiteraard ben ik de boel weer aan het forceren maar toch zijn er een boel leaserijders (lees: man, middelbare leeftijd, leasebak v/d zaak op de verzekering v/d baas) die onverantwoordelijk rijden. Zo'n ventje heeft mij dus aangereden, op zo'n manier dat hij dacht dat ík moest gaan betalen.

Hoe? Nou, hij dook vlak voor me de weg op en ging stilstaan. Hij dacht vast: aanrijding van achter is ALTIJD de schuld van de achterste auto. Hij was echter vergeten dat de politie aan mijn remsporen kon zien dat ik slechts 40 reed en op de plek van de knal zie je aan de glijding van de remsporen dat hij niet volledig recht op de weg stond.

Helaas voor hem was ook de deuk in zijn achterbumper duidelijk nog te herkennen als een paaltjesdeuk. Bovendien was de schade aan mijn auto een 4 cm diepe deuk in de vorm van zijn 15 cm uitstekende trekhaak. Verklaar dan maar eens een deuk linksachter onderaan je bumper...


Een boel? Da's een leaserijder.....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-02-2004 11:37 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 11:36 schreef Spearhead het volgende:

- automobilisten


Ja zou wel prettig zijn om de weg alleen voor jezelf te hebben....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 03-02-2004 11:44 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 3 februari 2004 11:16 schreef Wilf de Nepviking het volgende:
En, hoe voetl het om zonder enig verantwoordelijkheidsgevoel levensgevaarlijk een auto af te raggen? Of ben jij nu nét de uitzondering onder de leaserijders die zich wél netjes aan de regels houdt..?



Yeah right...


Leaserijders zijn in weze legale joyriders.



Ach gut, mocht jij er geen van de baas?


Een kleine snol zit zo vol.


Wilf de Nepviking
Usericon van Wilf de Nepviking
Posted 03-02-2004 11:45 by Wilf de Nepviking Wijzig reactieProfiel van Wilf de NepvikingQuote dit berichthttp://www.klankontwerp.nl

quote:
Op 3 februari 2004 11:36 schreef Chelman het volgende:
Een boel? Da's een leaserijder.....


Mijn mening is niet gefundeerd op één aanrijding maar wél op 250.000 kilometer rij-ervaring op 's Heeren weegen. De typische leasebakken met de middelbare automobilist valt erg vaak op qua roekeloos gedrag. De auto is 'veilig' en niet van hun zuurverdiende loon. Invoegen zonder knipperlicht en dan maar gelijk naar de meest linker rijbaan gaan mag dan wel.


Ein volk, ein reich, ein Mohammed (v.z.m.h.)


Wilf de Nepviking
Usericon van Wilf de Nepviking
Posted 03-02-2004 11:48 by Wilf de Nepviking Wijzig reactieProfiel van Wilf de NepvikingQuote dit berichthttp://www.klankontwerp.nl

quote:
Op 3 februari 2004 11:44 schreef SkinPeeleR het volgende:
Ach gut, mocht jij er geen van de baas?


Ik zou er niet eens aan moeten denken... Daar ben ik te veel autofreak voor. De voitures moeten wel van mezelf zijn natuurlijk. Ik ga toch ook niet in een huurwoning van me baas wonen? Het is hier Japan niet...


Ein volk, ein reich, ein Mohammed (v.z.m.h.)


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-02-2004 11:56 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 11:45 schreef Wilf de Nepviking het volgende:
Mijn mening is niet gefundeerd op één aanrijding maar wél op 250.000 kilometer rij-ervaring op 's Heeren weegen. De typische leasebakken met de middelbare automobilist valt erg vaak op qua roekeloos gedrag. De auto is 'veilig' en niet van hun zuurverdiende loon. Invoegen zonder knipperlicht en dan maar gelijk naar de meest linker rijbaan gaan mag dan wel.


Dan heb ik toch wat meer kilometers dan jij achter mijn naam staan....250K is niet veel voor een trucker.....

Hoe weet jij of een zich roekeloos gedragende automobilist een leaserijder is?

Hun auto is net zo veilig als elk ander auto van hetzelfde merk en type.

En die auto is niet door hun zelf betaald? Wablief? Je krijgt er natuurlijk wel minder salaris door en je betaalt bijtelling...

Weet je waarom het populair werd om leaseauto's aan werknemers uit te delen?

1.Lagere salariskosten. Mijn auto kost met brandstof en al zo'n 930 euro per maand. Als ik geen auto kreeg dan had ik waarschijnlijk een salaris van pakweg 800 euro meer geeist....alleen gaat van die 930 euro nog de btw af dus netto betaalt de firma maar 781 euro. Op mijn extra salaris van 800 euro zouden ze er werkgeversbelastingen moeten bijtellen en zou het ze ruim 1000 euro kosten...

2.Garantie voor de baas dat je in een veilige, goed onderhouden en representatieve bak rondrijdt.

3.Blije werknemers omdat particulier zou zo'n auto wat duurder zijn aangezien je als particulier niet over BTW aftrek beschikt als je prive zou leasen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-02-2004 11:57 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 11:48 schreef Wilf de Nepviking het volgende:
Ik zou er niet eens aan moeten denken... Daar ben ik te veel autofreak voor. De voitures moeten wel van mezelf zijn natuurlijk. Ik ga toch ook niet in een huurwoning van me baas wonen? Het is hier Japan niet...


Je kan ook een auto naast je leasebak nemen....voor de hobby...dan hoef je die niet te verslijten aan woon-werk verkeer...


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Wilf de Nepviking
Usericon van Wilf de Nepviking
Posted 03-02-2004 12:50 by Wilf de Nepviking Wijzig reactieProfiel van Wilf de NepvikingQuote dit berichthttp://www.klankontwerp.nl

Ik ben geen echte trukcer hoor, allen hobbytrukcer (zie mooie auto-topic)

De vele kilometers heb ik eigenlijk alleen te danken aan mijn nogal scheve verhoudingen van 'dichtbij'. De meeste concerten die ik bezoek zijn 150 kilometer hier vandaan en op vakantie rijd ik naar Noorwegen.


Ein volk, ein reich, ein Mohammed (v.z.m.h.)


Wilf de Nepviking
Usericon van Wilf de Nepviking
Posted 03-02-2004 12:52 by Wilf de Nepviking Wijzig reactieProfiel van Wilf de NepvikingQuote dit berichthttp://www.klankontwerp.nl

Oh en hoe ik dat weet: SOms weet je het niet zeker maar is het de type auto die al veel zegt. Maar soms ook zit er nog een sticker op de auto. Meestal is het echter de zwarte kentekenplaathouder waar het één en ander aan info op staat... Leasebedrijven willen immers ook reclame maken.


Ein volk, ein reich, ein Mohammed (v.z.m.h.)


Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 03-02-2004 13:13 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

'K zou best een leasebak willen hebben. Fiscaal best aantrekkelijk. Maar mijn baas lacht me vierkant uit als ik daarmee aankom.



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-02-2004 13:13 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 13:13 schreef Jezebel het volgende:
'K zou best een leasebak willen hebben. Fiscaal best aantrekkelijk. Maar mijn baas lacht me vierkant uit als ik daarmee aankom.


Of je een leasebak krijgt hang een beetje met je functie samen he...

Overigens: Een leasebak is wel financieel aantrekkelijk maar niet fiscaal aantrekkelijk.....

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 03-02-2004 13:15]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 03-02-2004 13:15 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 23:13 schreef adder het volgende:
Ow, by the way.

Vandaag heb ik mijn rijbewijs gehaald.
Gefeliciteerd!



streetfighter
Usericon van streetfighter
Posted 03-02-2004 19:00 by streetfighter Wijzig reactieProfiel van streetfighterQuote dit bericht

1 telefonerende leasebakrijder die voor je stopt en weer doorrijd en nog eens stopt en zonder om te kijken keert op de weg.
2 ouwe man voor je op een suzuki burgman(opgevoerde scooter)die midden op de weg 50 rijd waar je 80 mag(en geeft niet de mogelijkheid om in te halen)
3 Huismoeders die de kids ophalen bij school en denken dat op dat moment de hele weg voor hun is(auto plotseling midden op de weg parkeren,vanaf de parkeerplaats zo de weg opvliegen,met fiets midden op straat staan)


life sucks....sometimes


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 03-02-2004 19:08 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 19:00 schreef streetfighter het volgende:

Ouwe man voor je op een suzuki burgman(opgevoerde scooter)die midden op de weg 50 rijd waar je 80 mag(en geeft niet de mogelijkheid om in te halen)



Als iemand die ouwe eens wijsmaakt dat dat ding ook harder mag doet ie het misschien

Maarreh t is idd raar om opgehouden te worden door een andere gemotoriseerde tweewieler. Niks tegen Harleys op zich, maar een Fat Boy die tegen 60 (waar je 90 mag)in de bochten de grond dreigt te raken, kan ook voor flink oponthoud zorgen.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 03-02-2004 19:24 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 19:08 schreef Gunman het volgende:
Als iemand die ouwe eens wijsmaakt dat dat ding ook harder mag doet ie het misschien

Maarreh t is idd raar om opgehouden te worden door een andere gemotoriseerde tweewieler. Niks tegen Harleys op zich, maar een Fat Boy die tegen 60 (waar je 90 mag)in de bochten de grond dreigt te raken, kan ook voor flink oponthoud zorgen.
Gelukkig kun je er dan makkelijk met 110 voorbij schieten in de binnenbocht...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 04-02-2004 17:04 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 19:24 schreef Voice Of Doom het volgende:
Gelukkig kun je er dan makkelijk met 110 voorbij schieten in de binnenbocht...


Je kunt ook tegen een boom oprijden...



Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 04-02-2004 17:07 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Dat ruimt mooi op toch?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 04-02-2004 17:10 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

1. Traagrijders
2. Nogmaals traagrijders (JEZUS, wat zijn die lui irritant!!!
3. Linksplakkers


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen