IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Jouw top3 verkeersergernissen Vorige pagina | Volgende pagina
Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 04-02-2004 17:48 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 19:24 schreef Voice Of Doom het volgende:
Gelukkig kun je er dan makkelijk met 110 voorbij schieten in de binnenbocht...

Ja dat wel , maar die flikker hing in de binnenbocht, en 90 was daar al hard (is nu trouwens aangepast naar 70, nogal wat huizen daar...) En als ik het einde van de bocht niet zie, ga ik niks uithalen.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 04-02-2004 18:40 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2004 17:07 schreef Voice Of Doom het volgende:
Dat ruimt mooi op toch?


Opruimen...mwahh. ligt eraan hoe je het bekijkt. 1 persoon minder op deze aarde, okee.
Maar die auto die in kreukels ligt moet ook opgeruimd worden. En als er glas door lichaamsdelen zijn gegaan; stel je al die uiteengespatte ingewanden es voor. Ligt daar dan weer te rotten enzo. Ook zonde van die boom trouwens.



Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 04-02-2004 18:42 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Wat dachten jullie van supermarkt verkeer? Ik kan zo pissig worden als er weer zo'n dik vet wijf midden op het pad met haar winkelwagentje rustig de prijzen staat te vergelijken. AAAArrghhhh!!!! En als ik er wat vanb zeg dan ben IK weer de aso...



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-02-2004 18:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ARGH Hou op schei uit, NACHTMERRIES krijg ik er van


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 04-02-2004 18:47 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Daar zouden ze eens boetes voor moeten uitschrijven.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-02-2004 18:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Boetes??? Publieke executies!


Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 04-02-2004 18:50 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2004 18:42 schreef Azagthoth het volgende:
Wat dachten jullie van supermarkt verkeer? Ik kan zo pissig worden als er weer zo'n dik vet wijf midden op het pad met haar winkelwagentje rustig de prijzen staat te vergelijken. AAAArrghhhh!!!! En als ik er wat vanb zeg dan ben IK weer de aso...


Picture this. Donderdag 18.00 uur. Je bent net uit je werk en je wilt nog even snel boodschappen doen. Iedereen lijkt hetzelfde idee te hebben. En ze hebben maar 2 kassa's open gegooid. Komt er een of ander oud wijf dat voor gaat dringen. DUS NIET HE.

En wat dacht je van een of ander kind van een jaar of acht dat lekker met het karretje tegen je schenen aan gaat zitten rammen. En die ouders staan er dan gewoon naar te kijken en zeggen er nix van.
Da's pas IRRITANT.



Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 04-02-2004 18:59 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Het zijn ook altijd dezelfde, dikke en lelijke vrouwen.



Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 04-02-2004 19:47 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 4 februari 2004 18:50 schreef Jezebel het volgende:
Picture this. Donderdag 18.00 uur. Je bent net uit je werk en je wilt nog even snel boodschappen doen. Iedereen lijkt hetzelfde idee te hebben. En ze hebben maar 2 kassa's open gegooid. Komt er een of ander oud wijf dat voor gaat dringen. DUS NIET HE.

En wat dacht je van een of ander kind van een jaar of acht dat lekker met het karretje tegen je schenen aan gaat zitten rammen. En die ouders staan er dan gewoon naar te kijken en zeggen er nix van.
Da's pas IRRITANT.

Dan zeg jíj er toch wat van...kutkinderen.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 04-02-2004 20:13 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

Ik heb een nieuwe nr. 1 (sinds een half uurtje): spookrijders....


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 04-02-2004 20:14 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2004 20:13 schreef Killing Zoe het volgende:
Ik heb een nieuwe nr. 1 (sinds een half uurtje): spookrijders....


haha meegemaakt?
mijn opa is zon spookrijder, het was toch niet in de buurt van assen?


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


ivar
ivarkentje
Usericon van ivar
Posted 04-02-2004 20:16 by ivar Wijzig reactieProfiel van ivarQuote dit berichthttp://www.pleurisy.nl

meest irritant vind ik:
- mesen die op de snelweg eerst richting aangeven en dan pas gaan kijken wanneer ze eens op kunnen schuiven (meestal terwijl ik net in hun dode hoek rijd). Always giving me a hartattack. Je weet nooit of ze nou gaan opschuiven of gewoon een intentie duidelijk proberen te maken. fuck it!



Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 04-02-2004 20:16 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Heb ik ook een keer gehad, ik fietste gewoon rechts, komt er zo'n BrEeZaH op zijn scooter aanrijden, aan mijn kant van de weg.
Maar ik wilde niet aan de kant voor hem, híj rijdt fout.
En toen botsten we.
Mijn fiets was nog heel, en hij had een kras op z'n scooter, eigen schuld!
Haha, ik ben weggefietst.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 04-02-2004 20:19 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

maar die fietsers zijn soms ook klote mensen hoor!!! rijd je daar op je net nieuw gekochte gereviseerde honde ss50, supertrots op dat ding, sla je af, het fietspad op, komt er een tegenligger aan die wil hem er zo even voorgooien, die wil aflsaan naar een weg waar die helemaal niet mocht, en reed vantevoren onverwachts nog even op mij helft van de weg... weg net nieuwe gereviseerde brommertje van me


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-02-2004 20:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

huh watte?


Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 04-02-2004 20:28 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

quote:
Op 4 februari 2004 20:14 schreef cerridwen het volgende:
haha meegemaakt?
mijn opa is zon spookrijder, het was toch niet in de buurt van assen?


nee afrit A18 naar A12 (voor hem dus oprit A18 van A12), da's bij Zevenaar in de buurt.


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 04-02-2004 20:30 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2004 20:28 schreef Killing Zoe het volgende:
nee afrit A18 naar A12 (voor hem dus oprit A18 van A12), da's bij Zevenaar in de buurt.


haha maar hij doet het niet expres, maar het is zon makkelijk type, als hij bijv. de afslag gemist heeft keert hij de auto (mdiden op de snelweg) en rijdt terug naar de afrit

maar volgens mij is hij zijn rijbewijs al kwijt... of binnenkort... hij is iig niet meer veilig op de weg

[Dit bericht is gewijzigd door cerridwen op 04-02-2004 20:30]


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-02-2004 20:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2004 20:30 schreef cerridwen het volgende:
haha maar hij doet het niet expres, maar het is zon makkelijk type, als hij bijv. de afslag gemist heeft keert hij de auto (mdiden op de snelweg) en rijdt terug naar de afrit
En dat vindt jij komisch?
Vinden de mensen die hem zo zien draaien midden voor zijn neus ook vast. Rijbewijs afnemen bij dat soort volk.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 04-02-2004 20:33 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 4 februari 2004 20:30 schreef cerridwen het volgende:
haha maar hij doet het niet expres, maar het is zon makkelijk type, als hij bijv. de afslag gemist heeft keert hij de auto (mdiden op de snelweg) en rijdt terug naar de afrit

maar volgens mij is hij zijn rijbewijs al kwijt... of binnenkort... hij is iig niet meer veilig op de weg


Daardoor gebeuren er dodelijke ongelukken.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 04-02-2004 20:34 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2004 20:31 schreef Jenje het volgende:
En dat vindt jij komisch?
Vinden de mensen die hem zo zien draaien midden voor zijn neus ook vast. Rijbewijs afnemen bij dat soort volk.


wordt ook gedaan... maar hij heeft af en toe wel komische dingen ja... (denk aan als hij bij ons in de auto zit, wil hij graag via de spiegel meekijken, maar hij heeft geen id hoe hij hem moet verzetten, en onze slimme opa gooit dan zo de deur los om te kijken of het zo wel lukt...


maar inderdaad het zal beter zijn voor nederland als hij zijn rijbewijs niet meer heeft, hij heeft al een paar keer tegen een paaltje aan gezeten enzo... en voor dat je het weet rijd hij iemand dood, en dat wil je ook niet op je ouwe dag (dat wil je volgens mij trouwens nooit) maar zeg dat maar eens tegen een ouwe vent, die dan anders alleen nog maar achter de geraniums zit.. dat wil hij niet beseffen en geloven, en moet hij huilen, en dat kan eigenlijk niemand aanzien, maar volgens mij moet hij binnenkort voor de keuring (of issie al geweest) en dan raakt hij hem denk ik wel kwijt


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 04-02-2004 20:35 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Dat is misschien wel jammer voor hem, maar ik denk dat het wel beter is.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 04-02-2004 20:37 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2004 20:35 schreef Leviathanica het volgende:
Dat is misschien wel jammer voor hem, maar ik denk dat het wel beter is.


het is zoiezo beter maar mijn oma kan ook niet rijden, dus dan zitten ze altijd thuis, en ze vinden het altijd leuk om overal heen te rijden, en dingen te bekijken (oude woonplaats enzo en mijn opa is een soort van architect geweest dus dan gaan ze die dingen bezoeken die hij ontworpen heeft enzo) en dan kan ik niet meer naar zijn supervette verhalen luisteren


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 04-02-2004 20:42 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2004 20:16 schreef ivar het volgende:
meest irritant vind ik:
- mesen die op de snelweg eerst richting aangeven en dan pas gaan kijken wanneer ze eens op kunnen schuiven (meestal terwijl ik net in hun dode hoek rijd). Always giving me a hartattack. Je weet nooit of ze nou gaan opschuiven of gewoon een intentie duidelijk proberen te maken. fuck it!
Typisch Citroën gedrag.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 04-02-2004 20:44 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

1. Voetgangers. ongelovelijk teringlijers dat het zijn. Ik heb een fucking auto onder m'n reet en zij krijgen voorrang?

[Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 04-02-2004 20:45]


No meat is sweater


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 04-02-2004 20:53 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 4 februari 2004 20:44 schreef Infaustus het volgende:
1. Voetgangers. ongelovelijk teringlijers dat het zijn. Ik heb een fucking auto onder m'n reet en zij krijgen voorrang?


En zo hoort het!


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen