IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Jouw top3 verkeersergernissen Vorige pagina | Volgende pagina
Mirandarijntje
miaaaaaauuuuw...mheh
Usericon van Mirandarijntje
Posted 01-02-2004 12:48 by Mirandarijntje Wijzig reactieProfiel van MirandarijntjeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mirandarijntje

t zou een top 3 moeten zijn maar ik kan me wel meerdere dingen bedenken die ik storend vind in t verkeer.

1. fietsers/voetgangers die zonder te kijken gewoon oversteken
2. mensen die nét onder de snelheid gaan rijden, 40-45 rijden waar je 50 mag,60-70 waar je 80 mag etc.
3. bumperklevers
4. mensen die denken dat de weg van hun alleen is.
5. vrachtwagens die andere vrachtwagens inhalen
5. vrouwen/bejaarden achter t stuur ( ook al ben ik zelf ook een vrouw maar nog niet bejaard ik ben een uitzondering )
6. geen richting aangeven, vooral op rotondes.
7. mensen die harder gaan rijden terwijl je aan t inhalen bent omdat ze t zelf niet kunnen hebben dat ze ingehaald worden en al zeker niet als t een vrouw is
8. mensen die bepaalde vooraangsregels aan hun laars lappen.
9. mensen die niet door hebben dat ze met groot licht rijden terwijl je al een paar keer geknippert hebt met je eigen lichten.
10. drempels/rotonde, steeds vaker worden stoplichten vervangen door klote drempels of rotondes

Zo, dit zijn er wel genoeg denk ik



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-02-2004 12:54 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2004 0:29 schreef Killing Zoe het volgende:
In de meeste ergernissen kan ik me helemaal vinden. Maar franse oto rijders? ik vind juist duitse oto rijders (mn vw en audi) nogal opgefokte types. Alsof die meer last hebben van het testosteron..
Dat klopt, maar als die je snijden of iets dergelijks heb ik meer het gevoel dat ze zich er iig van bewust zijn dan van de gemiddelde Citroën BX eigenaar. Die doen écht maar wat. Ga er voor de grap maar eens op letten, van die echt gevaarlijke manoeuvres waarvan je zegt "goh dat ging maar net goed", die volgens je eigen waarneming gebeuren uit onoplettendheid ipv overmoed. Mijn ervaring hier in Groningen (en onderweg naar waar dan ook op de snelweg...) is dat het echt 70% van de gevallen een Frans automerk is. En Citroën staat helemaal bovenaan.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


' '
Usericon van ' '
Posted 01-02-2004 13:44 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 1 februari 2004 12:27 schreef Jenje het volgende:
(ja mijn mistachterlicht is ook fel ja)

(oeps, moest ik ineens eventjes remmen)




Mensen die dit soort dingen doen zijn ook erg vervelend.


"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 01-02-2004 13:46 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

1. Petjes
2. Brommers
3. Fietsers/voetgangers
4. Net te sloom rijders

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 01-02-2004 13:54]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 01-02-2004 13:48 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2004 13:46 schreef Misanthrope het volgende:
1. Petjes
2. Fietsers/voetgangers
3. Net te sloom rijders


je bedoelt de woud in de eerste, platpetten etc.

Die zijn vervelent ja, flitspalen ook


"This one is older than shit, heavier than time!"


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 01-02-2004 13:49 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2004 13:48 schreef 0Tolerence het volgende:
je bedoelt de woud in de eerste, platpetten etc.

Die zijn vervelent ja, flitspalen ook
Neen, met petjes bedoel ik bv. Golf gti'tjes met opgefokte scheefzittende mannetjes erin en al hun collega's in andere automerken.

(Ik heb nog geen last gehad van de politie.)

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 01-02-2004 13:50]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 01-02-2004 13:52 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

-Bumperklevers
-Mensen die niet durven in te voegen op de snelweg
-Fietsers die overal schijt aan hebben


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-02-2004 16:41 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

-steentjes op de weg
-regen
-wind
-lekke band
-andere defecten die zomaar komen net voordat je politie tegen komt


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 01-02-2004 17:01 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

1. bumperklevers
2. mensen die 40 km p/u moeten gaan rijden als ze een flitspaal tegen komen
3. van die sukkels die met 150 rechts moeten gaan inhalen en je vervolgens afsnijden terwijl het donker is, stormt en regent.
4. Bejaarden op de linker rijstrook op de snelweg (grrrr)
5. Mistlampen bij tegenliggers als het regent of sneeuwt

enz. enz. enz.



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-02-2004 17:04 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

-katten die zomaar oversteken


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 01-02-2004 17:08 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

Ouwe eikels in dikke BMW's die in je gad komen duwen. Daarnet nog voorgehad. Ik rij godverdomme nog met een L


Uit liefde voor ZM.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-02-2004 17:10 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

1.Mensen die opzettelijk links op de snelweg blijven rijden om mij duidelijk te maken dat ik niet harder dan 120 mag.

2.Mensen die hun mistlampen aanzetten zodra er een wolkje mist ontstaat.

3.Mensen die op een ritsvlak alle mogelijke moeite doen om je niet te laten invoegen omdat zij zo dom waren om al bij het boordje 'Ritsen 900 m te gaan ritsen'


En verder: Fietsers, brommers en voetgangers.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-02-2004 17:11 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2004 12:48 schreef Mirandarijntje het volgende:
10. drempels/rotonde, steeds vaker worden stoplichten vervangen door klote drempels of rotondes



Rotondes zijn veel beter en veiliger voor de verkeersdoorstroming dan lichten. Ik vind dat er hier juist te weinig van zijn.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 01-02-2004 17:13 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

4. Fietsers die hun lamp te hoog hebben gericht. Ik ben weet ik veel hoe vaak bijna (gelukkig nooit helemaal) de sloot ingefiets omdat het licht van een andere fietser me verblinde.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-02-2004 17:23 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Wacht ik vergeet helemaal die $£"^%$%&^%*%^£"$£"% Drempels
daarvan gaat heel je vering kapot, en als je je handen niet aan het stuur hebt dan slinger je van de weg af. als ze nou de witte strepen dichter op erlkaar hadden gezet dan lijtk het alsof je sneller gaat en dus rijd je iets langzamer, of ribbels die je laten resoneren bij een bepaalde snelheid(desnoods dmv een snelheids meter en een ribbel systeem vanwege de verschillende maten van banden)


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 01-02-2004 17:25 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

Drempels vallen wel mee.
Zeker als je op de fiets zit en je een beetje gevoel voor evenwicht hebt, dan zijn drempels ook met losse handen geen probleem. Ik heb zelf twee maanden alle drempels expres met lossen handen genomen omdat m'n vingers gekneust waren en het verdomd veel pijn deed aan m'n handen anders.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-02-2004 17:29 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 1 februari 2004 17:25 schreef Pandora het volgende:
Drempels vallen wel mee.
Zeker als je op de fiets zit en je een beetje gevoel voor evenwicht hebt, dan zijn drempels ook met losse handen geen probleem. Ik heb zelf twee maanden alle drempels expres met lossen handen genomen omdat m'n vingers gekneust waren en het verdomd veel pijn deed aan m'n handen anders.

Hmm ik ken dempels dar ben ik bijna door gepleurt op de fiets en ik rijd met de brommer dus dan is het wat minder prettig.
Bij mijn pa is een keer de as van zijn aanhanger losgeschoten lekker veilig he die drempels


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 01-02-2004 17:48 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Het meest ergerlijk zijn mensen die te langzaam rijden terwijl daar geen enkele aanleiding toe is en mensen die hun knipperlichten niet gebruiken


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-02-2004 17:49 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 1 februari 2004 17:48 schreef Phaestus het volgende:
Het meest ergerlijk zijn mensen die te langzaam rijden terwijl daar geen enkele aanleiding toe is en mensen die hun knipperlichten niet gebruiken

maar met fietsers was het gister nog wel te begrijpen met die wind


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 01-02-2004 17:54 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 1 februari 2004 17:23 schreef ElitE het volgende:
Wacht ik vergeet helemaal die $£"^%$%&^%*%^£"$£"% Drempels
daarvan gaat heel je vering kapot, en als je je handen niet aan het stuur hebt dan slinger je van de weg af.

Jij rijd op een brommer zonder handen aan het stuur???


Zenial


Fire
Usericon van Fire
Posted 01-02-2004 18:15 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 30 januari 2004 22:35 schreef attila_de_hun het volgende:
ike mocht er maar drie noemen, maar dit is idd een doffe ellende.waarom doen de meeste mesne gewoon hun knipperlichten niet aan als ze afslaan van een rotonde.
Dat is nog niet zo erg, waarom doen mensen knipperlichten aan en vervolgens wel op de rotonde blijven



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-02-2004 19:55 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 1 februari 2004 17:54 schreef Zenial het volgende:
Jij rijd op een brommer zonder handen aan het stuur???

Soms moet je een hand van het stuur doen omdat je klep van je helm open of dicht moet voordat hij beslaat


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 01-02-2004 20:03 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

Gewone drempels vallen nog wel mee. Wij hebben echter van die bollen in de wijk waar je overheen moet met 5 km p/u. In een wijk waar je dus 30 mag! Rij je te hard over die smerige, vuile, gore,
dan ben je dus de veren van je auto kwijt. Om nog maar te zwijgen van de rest.



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-02-2004 20:06 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

ik ben voor de automatische drempel, als er een auto te hard gaat(geen ambulance, politie en brandweerauto natuurlijk) komt er een rubberen drempel te voorschijn uit het wegdek, hoe harder hoe boller


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-02-2004 11:13 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2004 20:06 schreef ElitE het volgende:
ik ben voor de automatische drempel, als er een auto te hard gaat(geen ambulance, politie en brandweerauto natuurlijk) komt er een rubberen drempel te voorschijn uit het wegdek, hoe harder hoe boller
Ja, top! Vooral als dat ding verkeerd staat afgesteld, het regent en je met de motor bent! Er zijn dus al ongelukken met die dingen gebeurd...



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen