|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Dat klopt, maar als die je snijden of iets dergelijks heb ik meer het gevoel dat ze zich er iig van bewust zijn dan van de gemiddelde Citroën BX eigenaar. Die doen écht maar wat. Ga er voor de grap maar eens op letten, van die echt gevaarlijke manoeuvres waarvan je zegt "goh dat ging maar net goed", die volgens je eigen waarneming gebeuren uit onoplettendheid ipv overmoed. Mijn ervaring hier in Groningen (en onderweg naar waar dan ook op de snelweg...) is dat het echt 70% van de gevallen een Frans automerk is. En Citroën staat helemaal bovenaan. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Mensen die dit soort dingen doen zijn ook erg vervelend. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
1. Petjes 2. Brommers 3. Fietsers/voetgangers 4. Net te sloom rijders [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 01-02-2004 13:54] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: je bedoelt de woud in de eerste, platpetten etc. Die zijn vervelent ja, flitspalen ook "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Neen, met petjes bedoel ik bv. Golf gti'tjes met opgefokte scheefzittende mannetjes erin en al hun collega's in andere automerken. (Ik heb nog geen last gehad van de politie.) [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 01-02-2004 13:50] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
-Bumperklevers -Mensen die niet durven in te voegen op de snelweg -Fietsers die overal schijt aan hebben They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
-steentjes op de weg -regen -wind -lekke band -andere defecten die zomaar komen net voordat je politie tegen komt ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
1. bumperklevers 2. mensen die 40 km p/u moeten gaan rijden als ze een flitspaal tegen komen 3. van die sukkels die met 150 rechts moeten gaan inhalen en je vervolgens afsnijden terwijl het donker is, stormt en regent. 4. Bejaarden op de linker rijstrook op de snelweg (grrrr) 5. Mistlampen bij tegenliggers als het regent of sneeuwt enz. enz. enz. |
|
-katten die zomaar oversteken ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ouwe eikels in dikke BMW's die in je gad komen duwen. Daarnet nog voorgehad. Ik rij godverdomme nog met een L Uit liefde voor ZM. |
|
1.Mensen die opzettelijk links op de snelweg blijven rijden om mij duidelijk te maken dat ik niet harder dan 120 mag. 2.Mensen die hun mistlampen aanzetten zodra er een wolkje mist ontstaat. 3.Mensen die op een ritsvlak alle mogelijke moeite doen om je niet te laten invoegen omdat zij zo dom waren om al bij het boordje 'Ritsen 900 m te gaan ritsen' En verder: Fietsers, brommers en voetgangers. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Rotondes zijn veel beter en veiliger voor de verkeersdoorstroming dan lichten. Ik vind dat er hier juist te weinig van zijn. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
4. Fietsers die hun lamp te hoog hebben gericht. Ik ben weet ik veel hoe vaak bijna (gelukkig nooit helemaal) de sloot ingefiets omdat het licht van een andere fietser me verblinde. |
|
Wacht ik vergeet helemaal die $£"^%$%&^%*%^£"$£"% Drempels daarvan gaat heel je vering kapot, en als je je handen niet aan het stuur hebt dan slinger je van de weg af. als ze nou de witte strepen dichter op erlkaar hadden gezet dan lijtk het alsof je sneller gaat en dus rijd je iets langzamer, of ribbels die je laten resoneren bij een bepaalde snelheid(desnoods dmv een snelheids meter en een ribbel systeem vanwege de verschillende maten van banden) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Drempels vallen wel mee. Zeker als je op de fiets zit en je een beetje gevoel voor evenwicht hebt, dan zijn drempels ook met losse handen geen probleem. Ik heb zelf twee maanden alle drempels expres met lossen handen genomen omdat m'n vingers gekneust waren en het verdomd veel pijn deed aan m'n handen anders. |
|
quote: Hmm ik ken dempels dar ben ik bijna door gepleurt op de fiets en ik rijd met de brommer dus dan is het wat minder prettig. Bij mijn pa is een keer de as van zijn aanhanger losgeschoten lekker veilig he die drempels ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Het meest ergerlijk zijn mensen die te langzaam rijden terwijl daar geen enkele aanleiding toe is en mensen die hun knipperlichten niet gebruiken "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: maar met fietsers was het gister nog wel te begrijpen met die wind ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Jij rijd op een brommer zonder handen aan het stuur??? Zenial |
|
quote:Dat is nog niet zo erg, waarom doen mensen knipperlichten aan en vervolgens wel op de rotonde blijven |
|
quote: Soms moet je een hand van het stuur doen omdat je klep van je helm open of dicht moet voordat hij beslaat ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Gewone drempels vallen nog wel mee. Wij hebben echter van die bollen in de wijk waar je overheen moet met 5 km p/u. In een wijk waar je dus 30 mag! Rij je te hard over die smerige, vuile, gore, dan ben je dus de veren van je auto kwijt. Om nog maar te zwijgen van de rest. |
|
ik ben voor de automatische drempel, als er een auto te hard gaat(geen ambulance, politie en brandweerauto natuurlijk) komt er een rubberen drempel te voorschijn uit het wegdek, hoe harder hoe boller ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Ja, top! Vooral als dat ding verkeerd staat afgesteld, het regent en je met de motor bent! Er zijn dus al ongelukken met die dingen gebeurd... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |