IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Jouw top3 verkeersergernissen Vorige pagina | Volgende pagina
Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 10-06-2004 12:40 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Honderden meters op voorhand gaan "uitsorteren" en dan dus heel die afstand 70 op het linker rijvak doen ipv van 90....fuck zeg, die uitvoegstroken zijn meer dan lang genoeg om af te remmen.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


cranial
Usericon van cranial
Posted 10-06-2004 12:54 by cranial Wijzig reactieProfiel van cranialQuote dit berichthttp://www.myspace.com/ferdyH

- bumperklevers
- mensen die bellen of iets zoeken in de auto(i.v.m slingeren
- op het laatste moment nog gaan uitvoegen!


Expired,Erased and Forgotten


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 10-06-2004 13:00 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

auto's
onoplettende kleine kinderen die met een klas zouden moeten oversteken maar te druk bezig zijn met kleine kinderen spelen
al het verkeer, als ik een kater heb


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


campske666
Usericon van campske666
Posted 10-06-2004 13:41 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

- auto's voor mij
- verkeersborden (vooral de snelheidsbeperkende)
-flitscamera's


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 10-06-2004 13:44 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

Fietsers zonder bel!


This is Zodiac speaking...


Anoniem
Usericon van Anoniem
Posted 10-06-2004 14:24 by Anoniem Wijzig reactieProfiel van AnoniemQuote dit bericht

taxi's


Gues What?........... YOU SUCK!!!!!!!!!!!


Appel
Stoomfiets Speaking!
Usericon van Appel
Posted 10-06-2004 14:28 by Appel Wijzig reactieProfiel van AppelQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_user.php?id=2048

quote:
Op 10 juni 2004 13:44 schreef Zodiac het volgende:
Fietsers zonder bel!


Een fiets zonder bel!


Red de fietsen de winter door.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-06-2004 16:46 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Vrouwen - spreekt voor zich
Lesauto's - je bent ermee geboren of niet
KLPD - ze belemmeren het verkeer in goed doorstroming

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 10-06-2004 16:46]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Nightshade
Poison
Usericon van Nightshade
Posted 10-06-2004 16:49 by Nightshade Wijzig reactieProfiel van NightshadeQuote dit bericht

En,gebruik AUB een hand free kit als je nu echt dringend wilt telefoneren in je auto.Jongens,die hun reactievermogen is pas slecht/nihil!!!


You will beg me to kill you!!!


Nightshade
Poison
Usericon van Nightshade
Posted 10-06-2004 16:50 by Nightshade Wijzig reactieProfiel van NightshadeQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2004 16:46 schreef Chelman het volgende:
Vrouwen - spreekt voor zich
Lesauto's - je bent ermee geboren of niet
KLPD - ze belemmeren het verkeer in goed doorstroming


Ehm...Wat als er naast jou een knappe dame zit aan te schuiven in de file?Moederziel alleen,bbijna smekend om je aandacht?


You will beg me to kill you!!!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-06-2004 16:52 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2004 16:50 schreef Nightshade het volgende:
Ehm...Wat als er naast jou een knappe dame zit aan te schuiven in de file?Moederziel alleen,bbijna smekend om je aandacht?


Uitzondering die de regel bevestigt. Ze mag overigens haar auto laten staan en bij mij aanschuiven...vormt ze gelijk geen verkeersergernis.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Nightshade
Poison
Usericon van Nightshade
Posted 10-06-2004 17:00 by Nightshade Wijzig reactieProfiel van NightshadeQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2004 16:52 schreef Chelman het volgende:
Uitzondering die de regel bevestigt. Ze mag overigens haar auto laten staan en bij mij aanschuiven...vormt ze gelijk geen verkeersergernis.


Scherp van je


You will beg me to kill you!!!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-08-2004 12:23 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Nette automobilisten krijgen beloning

Cadeautjes voor automobilisten die zich keurig aan de verkeersregels houden. Dat is de inzet van een proef die het ministerie van Verkeer en Waterstaat vanaf okotber gaat uitvoeren. Zestig automobilisten krijgen hiervoor een kastje in hun auto dat de snelheid en afstand tot de voorgangers meet.

Volgens een woordvoerder van het ministerie is het tot nu toe gangbaar om het gedrag van verkeersdeelnemers te beïnvloeden door straffende prijsmaatregelen: "In deze proef wordt gekeken of het omgekeerde werkt. Jaarlijks zorgen bumperkleven en te hard rijden voor veel ergernis op de weg en voor ongelukken en files. Het experiment wil deze zaken tegengaan door zich te richten op het belonen van twee gewenste gedragingen: voldoende afstand houden en zich aan de geldende maximale snelheid houden."

Het is nog niet duidelijk of de proef een vervolg krijgt. "We moeten eerst de resultaten maar eens afwachten", aldus de woordvoerder.

------------------------------------------

Wat een onzin. Ze moeten mensen die zich misdragen een schop onder hun kont geven of een flinke boete, in plaats van brave mensen te belonen.
Ik vind overigens dat notoire bumperklevers eens flink in elkaar gerost mogen worden door een speciaal hiervoor opgerichte politie eenheid.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 08-08-2004 12:28 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

de bumpertrappers?



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-08-2004 12:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik meld me aan voor die eenheid. Aso-chauffeurs zijn in mijn opinie net zo erg als moordenaars.


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 08-08-2004 12:34 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Bumperklevers (of ze nu wel of niet met de lampen gaan lopen knipperen...behalve als er een hoogzwangere vrouw naastzit die bezig is met bevallen is er geen excuus voor!)

Idioten die met 80 op de middelste rijbaan van de snelweg blijven rijden.

Mensen die niet weten waar ze moeten zijn en met 10 km per uur over de weg sukkelen...ga lopen!





Hatsjikidee!


Lord Gore
black metal zuigt als dikke stront
Usericon van Lord Gore
Posted 08-08-2004 12:37 by Lord Gore Wijzig reactieProfiel van Lord GoreQuote dit bericht

oude omaatjes in rolstoel.grrrrrr.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-08-2004 12:39 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2004 12:32 schreef Jenje het volgende:
Ik meld me aan voor die eenheid. Aso-chauffeurs zijn in mijn opinie net zo erg als moordenaars.


wat een verrassing...., nee, ik zou ook zo meedoen (ik hou ze vast en jij schopt ze tot 12.00, dan pauze, en 's middags draaien we de zaak om). ik ben een man des vredes maar bumperklevende patsers mogen van mij echt gruwelijk hard worden aangepakt. vooral als ze met hun licht gaan flitsen.


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 08-08-2004 12:42 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

D-tours, leswagens, oude vrouwen, vrouwen in het algemeen () en bumperklevers aaaaargh!


Like Some Snow-white Marble Eyes


Tyrant Lizard King
them bones
Usericon van Tyrant Lizard King
Posted 08-08-2004 13:23 by Tyrant Lizard King Wijzig reactieProfiel van Tyrant Lizard KingQuote dit bericht

Nederlanders. Afgelopen weekend naar Keulen en Phantasialand geweest, mijn brik is niet al te snel, dus als ik al een keer inhaal gaat dat niet zo erg snel. De Duitse automobilisten blijven dan keurig op een afstand totdat je weer op de rechterbaan meetuft met alle bejaarden .
Vier keer kwam het voor dat er ineens een auto zo dicht op mijn bumper zat dat ik zowat in zijn achteruitkijkspiegel (galgje spelen, iemand?) kon kijken. En raad eens? Ja hoor een Nederlands kenteken..!! Dat bewijst maar weer eens: nederlanders kunnen (misschien) wel rijden, maar verkeersinzicht hebben ze absoluut niet.
Aansluitend een toepasselijke mop: Wat krijgen Nederlanders als drie keer zijn gezakt voor hun rijbewijs?
Een gele kentekenplaat..!!


piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 08-08-2004 13:33 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Eigenlijk maar 1, al die andere klootzakken op de weg.


Bazzio Attacks!!!


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 08-08-2004 14:49 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

lol@bazzio


Like Some Snow-white Marble Eyes


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-08-2004 15:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2004 12:39 schreef attila_de_hun het volgende:
wat een verrassing...., nee, ik zou ook zo meedoen (ik hou ze vast en jij schopt ze tot 12.00, dan pauze, en 's middags draaien we de zaak om). ik ben een man des vredes maar bumperklevende patsers mogen van mij echt gruwelijk hard worden aangepakt. vooral als ze met hun licht gaan flitsen.
altijd leuk, good cop, bad cop.

En ja, ik ben zo iemand die als er een bumperklever achter me zit, net ff zachter gaat rijden en per ongeluk de mistachterlamp aandoet.


Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 08-08-2004 15:50 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

Een verkeersverademing maar even: tegenwoordig ligt er zgn. "stil asvalt" op de A12 bij Arnhem. Niet alleen heel erg fijn voor de omwonenden. De eerste keer dat ik erover reed had ik nog zoiets van "wat hoor ik toch voor raars?", maar dat raars was dus stilte. Heerlijk. Van mij mogen ze heel Nederland ermee volgooien.


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 08-08-2004 21:48 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

als er veel auto's op de weg zijn
( ik heb nog geen rijbewijs btw, wel aantal lessen gehad )



Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen