IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Jouw top3 verkeersergernissen Vorige pagina | Volgende pagina
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 02-02-2004 22:42 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Nog een ergenis, mensen die denken dat wanneer een stoplicht op oranje springt ze er goed aan doen om hun remmen uit te testen.. kreeg een paar dagen een flinke breaktest, en kwam niet veel verder dan een halve meter voor die andere auto tot stilstand..

En nog een: mensen die net zo roekeloos fietsen als ik voor ik mijn rijbewijs had..

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 02-02-2004 22:43]


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 02-02-2004 22:43 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 2 februari 2004 22:42 schreef Valorian het volgende:
Nog een ergenis, mensen die denken dat wanneer een stoplicht op oranje springt ze er goed aan doen om hun remmen uit te testen.. kreeg een paar dagen een flinke breaktest, en kwam niet veel verder dan een halve meter voor die andere auto tot stilstand..


Vóór??
Niet achter?


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 02-02-2004 22:44 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 22:43 schreef Rasputin het volgende:
Vóór??
Niet achter?


Ahum.. achter ja.. ... voor zou dramatischer geweest zijn..


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 02-02-2004 22:44 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Oh, mensen die je over laten steken terwijl je geen voorang hent en dan ineens door rijden


Subtiel kamerolifantje


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 02-02-2004 22:46 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 22:44 schreef stigma het volgende:
Oh, mensen die je over laten steken terwijl je geen voorang hent en dan ineens door rijden


Ach, kom op, we hebben allemaal ooit Carmageddon gespeeld.. omdat die paar lui nou toevallig geen computer hebben mag je ze die lol nog niet meteen ontnemen


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 02-02-2004 22:47 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 22:46 schreef Valorian het volgende:
Ach, kom op, we hebben allemaal ooit Carmageddon gespeeld.. omdat die paar lui nou toevallig geen computer hebben mag je ze die lol nog niet meteen ontnemen
okeeeee......


Subtiel kamerolifantje


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 02-02-2004 23:06 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

of het al genoemt is, weet ik niet, maar hier in veenendaal rijden de meeste mensen op zondag wel ZO FUCKING TRAAGGGGHH .

alsof g*d op zondag beter oplet op automobilisten.

[Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 02-02-2004 23:07]


Oud Vuil.


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 02-02-2004 23:13 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

Ow, by the way.

Vandaag heb ik mijn rijbewijs gehaald.


Uit liefde voor ZM.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 02-02-2004 23:15 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 23:06 schreef webblaster wim het volgende:
of het al genoemt is, weet ik niet, maar hier in veenendaal rijden de meeste mensen op zondag wel ZO FUCKING TRAAGGGGHH .

alsof g*d op zondag beter oplet op automobilisten.


Op zaterdag ook.. als ik naar mijn ouders ga kom ik bij Veenendaal de A12 af, voor ik bij rhenen ben (nog geen 10 km verder) ben ik bijna 25 minuten kwijt.. al die fuckin' stoplichten op de rondweg west (geloof ik)


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 02-02-2004 23:26 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

camions die in je gat komen plakken

dikke vette autos die denken dat ze alles mogen omdat jij met een klein R5ke rijdt zoals:
- je geen voorrang geven
- beginnen tuuten op het spitsuur en niemand laat je voor
- rechts inhalen

eigenlijk alle mensen die op de baan zijn en denken dat ze daar als enige rijden

aaarrrgghhh


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 03-02-2004 0:29 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

- plakken
- vrouwen
- bejaarden







Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 03-02-2004 0:32 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

Ik erger me amper in het verkeer.
Meestal maak ik zelf de blunders op m'n fietsje.. Let ik bijv helemaal niet op of er wat aan komt. Nouja, nog nooit aangereden gelukkig.

[Dit bericht is gewijzigd door Babylon op 03-02-2004 0:33]


zo kan ie wel weer


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 03-02-2004 0:53 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

1: Langzaam rijden dus waar je 80 mag 70 rijd en waar je 50 mag 40 gaat rijden.

2: Bejaarden en vooral met slechtweer.

3: Voetgangers en Fietsers die denken dat ze alles kunnen maken omdat de automobilist toch de schuld krijgt.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 03-02-2004 3:11 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

- Een bepaalde bruinhuidige figuren in een BMW3 met hele grote boxen en die proberen stoer te zijn met hun autotje en dan heel harde ^%%^*^&*$£:@}~~ # herrie te draaien

- mensen die je invalide/dood rijden(hmm vreemd maar deze is niet genoemt)

- mensen die expres een ongeluk met je maken maar dat jij de schuld krijgt en je dan moet betalen(als je een oude auto hebt kan je weer een nieuwe regelen voor de verzekering)


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-02-2004 7:52 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

oh ja die was ik nog vergeten:

Nederlanders op de Duitse Autobahn Die gasten zijn het blijkbaar echt niet gewend om hoge snelheden in te schatten. Vorige keer in Duitsland kaffer ik lekker door met 230-240 op de teller en er komt opeens zo'n lul de behanger een vrachtwagen inhalen met 90-100 terwijl ik amper 100 meter achter hem was.....remproef..... en jazeker...hij had gele platen.


En Nederlanders die in de bergen rijden. Soms zijn ze blijkbaar niet in staat te beseffen dat als je een helling van 7% afknalt dat het dan wenselijk is om extra afstand te houden.......


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 03-02-2004 8:51 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 2 februari 2004 23:13 schreef adder het volgende:
Ow, by the way.

Vandaag heb ik mijn rijbewijs gehaald.


Congrats Ik heb gister gefaald


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-02-2004 8:53 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 8:51 schreef Jebes het volgende:
Congrats Ik heb gister gefaald



Minder.


Ik las inderdaad over een wegmaniak die gisteren in Houten bezig was......


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 03-02-2004 8:55 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 3 februari 2004 8:53 schreef Chelman het volgende:
Minder.


Ik las inderdaad over een wegmaniak die gisteren in Houten bezig was......




Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Wilf de Nepviking
Usericon van Wilf de Nepviking
Posted 03-02-2004 10:59 by Wilf de Nepviking Wijzig reactieProfiel van Wilf de NepvikingQuote dit berichthttp://www.klankontwerp.nl

Grootste ergernissen:

1. Zondagsrijders. Ik werk op zondag en als je dan 50 km/u rijdt achter een stoet auto's waar je 80 mag is erg K.U.T.

2. Leaserijders. Geven niets om hun auto, hun veiligheid en denken dat ze de koning zijn. Met hun Volkswagen TDI achter een vrachtwagen rijden en dan er nog 'snel' tussen duiken als jij er met 120 aan komt en dus vol in de ankers moet. Ik heb onlangs een aanrijding gehad (op Gijsbrecht v. Amstel) met een leaserijder die een onmogelijk door mij gemaakte deuk op mij verhaalde. Politie en verzekering gaven mij gelijk, ik weer een paar duizend euro rijker (schade aan mijn auto) maar helaas niet genoeg om de volledige verloren schade (waardedaling van me auto) op te vangen. Homo's.

3. Agressie in het verkeer... Mensen die in Hilversum rijden, vooral op de Gijsbrecht... U weet wat ik bedoel. Mensen geven geen haarbreed. Zelfs met m'n truck durven ze er snel even voor te duiken. Moeten ze zelf weten, ik rijd er zo over heen, maar ja, dan ben ik dus wél de schuldige voor de verzekering... Agressie in H'sum kent geen grenzen. Gauw invoegen, veel te hard rijden door de stad, over het fietspad inhalen, het kruispunt blokkeren omdat ze bang zijn er anders niet meer tussen te kunnen komen... Noem maar op.

Elke keer dat ik naar een uithoek van het land rijd is het weer een opluchting om het Hilversumse verkeer te kunnen achterlaten...


Ein volk, ein reich, ein Mohammed (v.z.m.h.)


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-02-2004 11:10 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik rij lekker in een leasebak


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 03-02-2004 11:13 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 23:13 schreef adder het volgende:
Ow, by the way.

Vandaag heb ik mijn rijbewijs gehaald.


Gefeliciteerd
Weer een metalen gevaar op de weg erbij


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


Wilf de Nepviking
Usericon van Wilf de Nepviking
Posted 03-02-2004 11:16 by Wilf de Nepviking Wijzig reactieProfiel van Wilf de NepvikingQuote dit berichthttp://www.klankontwerp.nl

quote:
Op 3 februari 2004 11:10 schreef Chelman het volgende:
Ik rij lekker in een leasebak


En, hoe voetl het om zonder enig verantwoordelijkheidsgevoel levensgevaarlijk een auto af te raggen? Of ben jij nu nét de uitzondering onder de leaserijders die zich wél netjes aan de regels houdt..?



Yeah right...


Leaserijders zijn in weze legale joyriders.


Ein volk, ein reich, ein Mohammed (v.z.m.h.)


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 03-02-2004 11:17 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 11:16 schreef Wilf de Nepviking het volgende:
En, hoe voetl het om zonder enig verantwoordelijkheidsgevoel levensgevaarlijk een auto af te raggen? Of ben jij nu nét de uitzondering onder de leaserijders die zich wél netjes aan de regels houdt..?



Yeah right...


Leaserijders zijn in weze legale joyriders.


Gelukkig generaliseer jij niet.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-02-2004 11:21 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 11:16 schreef Wilf de Nepviking het volgende:
En, hoe voetl het om zonder enig verantwoordelijkheidsgevoel levensgevaarlijk een auto af te raggen? Of ben jij nu nét de uitzondering onder de leaserijders die zich wél netjes aan de regels houdt..?

Yeah right...

Leaserijders zijn in weze legale joyriders.


Zonder verantwoordelijkheidsgevoel? Ben je nou zo dom als je klinkt of zit je te stangen?

Als ik als leaserijder schadevrij rijd dan kan ik daar een mooie verklaring voor krijgen om bij aanschaf van een eigen wagen toch mijn bonus-malus korting te krijgen.

Ten tweede als je brokken maakt heb je vaak een eigen risico die je moet betalen EN de risico dat je tarief omhooggaat wat je zelf mag betalen.

De meeste leaserijders rijden 'normaal'. En nee ik hou me niet aan alle verkeersregels maar dat deed ik ook niet toen ik met mijn eigen auto rondkafferde. Hou jij je aan alle regels dan?

edit: Oh ja...en je kan natuurlijk met je radar ook vaststellen of een auto wel of niet geleased wordt....

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 03-02-2004 11:25]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Wilf de Nepviking
Usericon van Wilf de Nepviking
Posted 03-02-2004 11:22 by Wilf de Nepviking Wijzig reactieProfiel van Wilf de NepvikingQuote dit berichthttp://www.klankontwerp.nl

quote:
Op 3 februari 2004 11:17 schreef Shredhead het volgende:
Gelukkig generaliseer jij niet.


Gelukkig (voor jou) zal ik mijn uiterste best doen jouw reply niet zo serieus te nemen als jij die van mij neemt...


Ein volk, ein reich, ein Mohammed (v.z.m.h.)


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen