|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Vóór?? Niet achter? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Ahum.. achter ja.. ... voor zou dramatischer geweest zijn.. |
|
Oh, mensen die je over laten steken terwijl je geen voorang hent en dan ineens door rijden Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Ach, kom op, we hebben allemaal ooit Carmageddon gespeeld.. omdat die paar lui nou toevallig geen computer hebben mag je ze die lol nog niet meteen ontnemen |
|
quote:okeeeee...... Subtiel kamerolifantje |
|
of het al genoemt is, weet ik niet, maar hier in veenendaal rijden de meeste mensen op zondag wel ZO FUCKING TRAAGGGGHH . alsof g*d op zondag beter oplet op automobilisten. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 02-02-2004 23:07] Oud Vuil. |
|
Ow, by the way. Vandaag heb ik mijn rijbewijs gehaald. Uit liefde voor ZM. |
|
quote: Op zaterdag ook.. als ik naar mijn ouders ga kom ik bij Veenendaal de A12 af, voor ik bij rhenen ben (nog geen 10 km verder) ben ik bijna 25 minuten kwijt.. al die fuckin' stoplichten op de rondweg west (geloof ik) |
|
camions die in je gat komen plakken dikke vette autos die denken dat ze alles mogen omdat jij met een klein R5ke rijdt zoals: - je geen voorrang geven - beginnen tuuten op het spitsuur en niemand laat je voor - rechts inhalen eigenlijk alle mensen die op de baan zijn en denken dat ze daar als enige rijden aaarrrgghhh Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
- plakken - vrouwen - bejaarden |
|
Ik erger me amper in het verkeer. Meestal maak ik zelf de blunders op m'n fietsje.. Let ik bijv helemaal niet op of er wat aan komt. Nouja, nog nooit aangereden gelukkig. [Dit bericht is gewijzigd door Babylon op 03-02-2004 0:33] zo kan ie wel weer |
|
1: Langzaam rijden dus waar je 80 mag 70 rijd en waar je 50 mag 40 gaat rijden. 2: Bejaarden en vooral met slechtweer. 3: Voetgangers en Fietsers die denken dat ze alles kunnen maken omdat de automobilist toch de schuld krijgt. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
- Een bepaalde bruinhuidige figuren in een BMW3 met hele grote boxen en die proberen stoer te zijn met hun autotje en dan heel harde ^%%^*^&*$£:@}~~ # herrie te draaien - mensen die je invalide/dood rijden(hmm vreemd maar deze is niet genoemt) - mensen die expres een ongeluk met je maken maar dat jij de schuld krijgt en je dan moet betalen(als je een oude auto hebt kan je weer een nieuwe regelen voor de verzekering) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
oh ja die was ik nog vergeten: Nederlanders op de Duitse Autobahn Die gasten zijn het blijkbaar echt niet gewend om hoge snelheden in te schatten. Vorige keer in Duitsland kaffer ik lekker door met 230-240 op de teller en er komt opeens zo'n lul de behanger een vrachtwagen inhalen met 90-100 terwijl ik amper 100 meter achter hem was.....remproef..... en jazeker...hij had gele platen. En Nederlanders die in de bergen rijden. Soms zijn ze blijkbaar niet in staat te beseffen dat als je een helling van 7% afknalt dat het dan wenselijk is om extra afstand te houden....... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Congrats Ik heb gister gefaald Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Minder. Ik las inderdaad over een wegmaniak die gisteren in Houten bezig was...... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Grootste ergernissen: 1. Zondagsrijders. Ik werk op zondag en als je dan 50 km/u rijdt achter een stoet auto's waar je 80 mag is erg K.U.T. 2. Leaserijders. Geven niets om hun auto, hun veiligheid en denken dat ze de koning zijn. Met hun Volkswagen TDI achter een vrachtwagen rijden en dan er nog 'snel' tussen duiken als jij er met 120 aan komt en dus vol in de ankers moet. Ik heb onlangs een aanrijding gehad (op Gijsbrecht v. Amstel) met een leaserijder die een onmogelijk door mij gemaakte deuk op mij verhaalde. Politie en verzekering gaven mij gelijk, ik weer een paar duizend euro rijker (schade aan mijn auto) maar helaas niet genoeg om de volledige verloren schade (waardedaling van me auto) op te vangen. Homo's. 3. Agressie in het verkeer... Mensen die in Hilversum rijden, vooral op de Gijsbrecht... U weet wat ik bedoel. Mensen geven geen haarbreed. Zelfs met m'n truck durven ze er snel even voor te duiken. Moeten ze zelf weten, ik rijd er zo over heen, maar ja, dan ben ik dus wél de schuldige voor de verzekering... Agressie in H'sum kent geen grenzen. Gauw invoegen, veel te hard rijden door de stad, over het fietspad inhalen, het kruispunt blokkeren omdat ze bang zijn er anders niet meer tussen te kunnen komen... Noem maar op. Elke keer dat ik naar een uithoek van het land rijd is het weer een opluchting om het Hilversumse verkeer te kunnen achterlaten... Ein volk, ein reich, ein Mohammed (v.z.m.h.) |
|
Ik rij lekker in een leasebak KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Gefeliciteerd Weer een metalen gevaar op de weg erbij They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote: En, hoe voetl het om zonder enig verantwoordelijkheidsgevoel levensgevaarlijk een auto af te raggen? Of ben jij nu nét de uitzondering onder de leaserijders die zich wél netjes aan de regels houdt..? Yeah right... Leaserijders zijn in weze legale joyriders. Ein volk, ein reich, ein Mohammed (v.z.m.h.) |
|
quote: Gelukkig generaliseer jij niet. |
|
quote: Zonder verantwoordelijkheidsgevoel? Ben je nou zo dom als je klinkt of zit je te stangen? Als ik als leaserijder schadevrij rijd dan kan ik daar een mooie verklaring voor krijgen om bij aanschaf van een eigen wagen toch mijn bonus-malus korting te krijgen. Ten tweede als je brokken maakt heb je vaak een eigen risico die je moet betalen EN de risico dat je tarief omhooggaat wat je zelf mag betalen. De meeste leaserijders rijden 'normaal'. En nee ik hou me niet aan alle verkeersregels maar dat deed ik ook niet toen ik met mijn eigen auto rondkafferde. Hou jij je aan alle regels dan? edit: Oh ja...en je kan natuurlijk met je radar ook vaststellen of een auto wel of niet geleased wordt.... [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 03-02-2004 11:25] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Gelukkig (voor jou) zal ik mijn uiterste best doen jouw reply niet zo serieus te nemen als jij die van mij neemt... Ein volk, ein reich, ein Mohammed (v.z.m.h.) |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |