IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Jouw top3 verkeersergernissen Vorige pagina | Volgende pagina
Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 09-08-2004 19:07 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

1. Mensen die na het tanken alle spullen moeten opbergen, de veiligheidsriem moet vastmaken en de auto starten dan goed om zich heen kijken dat hij met de auto veilg weg kan, dan de koppeling te vroeg los laat en de auto opnieuw moet starten. En zo zijn we 10 minuten verder.
2. Bumpen kleven.
3. Oude lullen achter het stuur die 10 keer om kijken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-08-2004 19:38 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Kijk-files.

Ik haat het niet om in een file te staan maar wel als het een kijkfile blijkt te zijn.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 09-08-2004 20:41 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2004 19:07 schreef Faust het volgende:
1. Mensen die na het tanken alle spullen moeten opbergen, de veiligheidsriem moet vastmaken en de auto starten dan goed om zich heen kijken dat hij met de auto veilg weg kan, dan de koppeling te vroeg los laat en de auto opnieuw moet starten. En zo zijn we 10 minuten verder.
2. Bumpen kleven.
3. Oude lullen achter het stuur die 10 keer om kijken.


Ik val onder puntje 1. Sorry hoor maar ik heb net mijn rijbewijs. En het duurt altijd ff voordat ik weg rij.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 09-08-2004 20:42 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Mijn pa heeft aangifte gedaan. De politie kan niks doen. En doorrijden na een aanrijding blijkt helemaal niet zo erg. Als die persoon meewerkt dan wordt het alleen maar een verzekeringszaak. Echt te kansloos. Van mij mag die kerel echt een dikke boete krijgen. Mijn pa is echt aan zijn linkerkant helemaal rood en blauw.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 09-08-2004 21:30 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2004 20:42 schreef goblinjester het volgende:
Mijn pa heeft aangifte gedaan. De politie kan niks doen. En doorrijden na een aanrijding blijkt helemaal niet zo erg. Als die persoon meewerkt dan wordt het alleen maar een verzekeringszaak. Echt te kansloos. Van mij mag die kerel echt een dikke boete krijgen. Mijn pa is echt aan zijn linkerkant helemaal rood en blauw.


Hmm.. dus binnenkort zien we bij Hart van Nederland een brandende boottrailer? (tip: geef zelf ook de tip door, verdien je nog 25 euro ) ..


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 10-08-2004 14:32 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2004 21:30 schreef Valorian het volgende:
Hmm.. dus binnenkort zien we bij Hart van Nederland een brandende boottrailer? (tip: geef zelf ook de tip door, verdien je nog 25 euro ) ..


Haha, ja dan heeft ie in ieder geval al wat kosten terug van de schade aan zijn fiets. Ik zat er wel aan te denken om die opblaasboot lek te steken. Maar ja das ook zo triest.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 10-08-2004 23:55 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

stau als het 35 graden is



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 11-08-2004 8:20 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Eeuwig openstaande bruggen voor kuttige zeilboten


spelfout weggehaald...


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 11-08-2004 13:30 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 8:20 schreef varanus het volgende:
Eeuwig openstaande bruggen voor kuttige zeilboten


GVD idd.


Bazzio Attacks!!!


B-O-L-D-E-Y
Schaamlappen: 1 verse kut, beetje peper, bakken...
Usericon van B-O-L-D-E-Y
Posted 11-08-2004 13:54 by B-O-L-D-E-Y Wijzig reactieProfiel van B-O-L-D-E-YQuote dit berichthttp://www.grinroth.nl

1. Bejaarden die een gevaar op de weg zijn
2. wel richting aangeven op rotondes, maar niet afslaan
3. 45 km autootjes, die dingen moeten ze echt verbieden. Zie ook punt 1.

Iedereen hier vindt vrachtverkeer irritant, is echter wel erg belangrijk in onze consumptiemaatschappij. Lijkt me ook best lastig om met een dikke (begrenste) vrachtwagen je tussen allerlei opgefokte automobilisten te bevinden, zeker als je ook nog moet inhalen. Dus respect voor die lui...

Bumperkleven vind ik ook irritant, had er vanmiddag nog 1 voor me...



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-08-2004 13:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm weinig last van vrachtwagens, meestal komt frustratie van anderen omdat men ze als auto's zien .. vrachtwagens zijn gewoon kei-anders .. heel ander rijgedrag, ze moeten wel wat agressiever zijn in het verkeer anders krijgen je van die mega lange rijen vrachtwagens.

Dan heb ik liever die gasten in van die patswagens eens goed dood ... die gasten scheuren rond alsof het een computerspelletje is ...

Kom maar met een puntensysteem hier .. asociaal rijden fiks hoog in de punten zetten.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 11-08-2004 14:08 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

- Fietsers
- Bejaarden
- Bejaarde fietsers!!!!!

verder:
- eenrichtingsverkeer in de stad. AAAARGH hoe kom ik daar!!!
- Bumperkleven. ROT NOU OOOOOOP!
- Mensen die onder de max snelheid rijden (weer die bejaarden...).
- Stoplichten die vanaf alle kanten op rood staan. Gezellig...
- Idd openstaande bruggen. Vooral bij 30 graden als de cruisertjes bevolkt zijn met zonnebadende mensen
- Iemand die 120,5 km per uur rijdt en die iemand die 120 rijdt gaat inhalen. Nogmaals: ROT NOU OOOOOP!

Verder mag ik graag rijden.

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 11-08-2004 14:09]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 11-08-2004 14:09 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2004 23:55 schreef Mies het volgende:
stau als het 35 graden is


Idd. Dat was niet erg prettig...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 11-08-2004 14:12 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 14:08 schreef NecRobert het volgende:
(...)
- Iemand die 120,5 km per uur rijdt en die iemand die 120 rijdt gaat inhalen. Nogmaals: ROT NOU OOOOOP!

(...)


Vooral op de Duitse Autobahn is dat erg prettig, als je met een snelheidje van 150 km/uur aan komt rijden...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 11-08-2004 14:12 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Shit zeg. Meer respect voor fietser jongens!

-Geheel op eigen kracht.
-Waar dan ook stoppen kost veel meer moeite dan met een auto.
-Beinvloedbaar door het weer.
-Gewoon een stuk kwetsbaarder.

En bejaarden zijn idd tergend!


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 11-08-2004 14:16 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 14:12 schreef Slechtheid het volgende:
Shit zeg. Meer respect voor fietser jongens!

-Geheel op eigen kracht.
-Waar dan ook stoppen kost veel meer moeite dan met een auto.
-Beinvloedbaar door het weer.
-Gewoon een stuk kwetsbaarder.

En bejaarden zijn idd tergend!


Laat mij raden, jij hebt nog geen rijbewijs?


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 11-08-2004 14:17 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 14:12 schreef Slechtheid het volgende:
Shit zeg. Meer respect voor fietser jongens!

-Geheel op eigen kracht.
-Waar dan ook stoppen kost veel meer moeite dan met een auto.
-Beinvloedbaar door het weer.
-Gewoon een stuk kwetsbaarder.

Ben het volledig met je eens


"Obras son amores y no buenas razones"


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 11-08-2004 14:17 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 14:17 schreef Malekith het volgende:
Ben het volledig met je eens
Fiets jij daar in Polen?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 11-08-2004 14:19 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 14:17 schreef Misanthrope het volgende:
Fiets jij daar in Polen?
Nee, juist om de bovenstaande redenen


"Obras son amores y no buenas razones"


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-08-2004 14:20 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

- automobilisten die gaan toeteren als ik op de weg rijd met een brommer terwijl ik daar moet rijden.
- automobilisten die denken dat brommers nooit voorrang behoren te krijgen.
- mensen die je inhalen als je de bocht wilt afslaan


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 11-08-2004 14:20 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

- brommers


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 11-08-2004 14:21 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 14:16 schreef Dunne_Hein het volgende:
Laat mij raden, jij hebt nog geen rijbewijs?
Nee, idd niet.
Maar ik ben dan ook niet van plan het aan te gaan schaffen, aangezien ik het gewoonweg niet nodig heb.

"Ja, maar het is altijd handig."

Klopt, maar te duur [duur als je het wel nodig hebt ]. En als ik wel een auto heb terwijl ik hem niet nodig heb zijn dat zinloze kosten. En da's gay.

En m'n nu al belabberde conditie zou compleet naar de haaien gaan.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-08-2004 14:22 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 11 augustus 2004 14:20 schreef Misanthrope het volgende:
- brommers

nee bestuurders van brommers
(vooral de getinte met zwart kroeshaar, die op je eigen brommer rijdt )


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-08-2004 14:22 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2004 23:55 schreef Mies het volgende:
stau als het 35 graden is


Worden auto’s zonder airconditioning nog gebouwd?

Maar verder:
Bumperkleven is iets wat typisch in Nederland als storend gevonden wordt….waarom? Omdat het hier vaker voorkomt? Waarom? Omdat men in Nederland denkt dat de snelweg enkel uit de linkerrijbaan bestaat.

Het is niet voor niks dat de Duitsers de NL stickers als ‘Nur Links’ lezen. Klootviolen die met 120 op de teller en dus met ongeveer 110 per uur op de linkerrijbaan toeven druk ik met alle plezier van de weg. Ook homo’s die denken dat ze mij een lesje gaan leren en laten zien dat ik echt niet harder dan 120 mag druk ik weg of haal ik rechts in.

Ook is Nederland het enige land waar je niet een flitssignaal mag geven om iemand opzij te laten gaan. Ze blijven dan pertinent links rijden en remmen nog het liefst af.

En ik rij al 10 jaar zonder een aanrijding veroorzaakt te hebben. OK ik heb twee aanrijdingen gehad maar in een geval ging het om iemand die mij van achteren ramde terwijl ik op rood stond te wachten en in een ander geval ging het om iemand die met 100 per uur door rood reed en mij op een kruising ramde.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 11-08-2004 14:23 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 14:22 schreef ElitE het volgende:
nee bestuurders van brommers
(vooral de getinte met zwart kroeshaar, die op je eigen brommer rijdt )
Ervaring mee?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen