|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
probeer een Muay thai boksen ipv kickboksen. Ik vind thai boksen leuker dan kickboksen, thai is ook met de ellebogen... Ik probeer minimaal drie keer per week te trainen. Je krijgt er een giga conditie van, een strakke pens en...... jawel ik heb nog nooit bij een harde vechtsport als deze zoveel vrouwen gezien. |
|
volgend jaar beginnen met Aikido! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Een vriend van me heeft het jaren gedaan. Die leert me wel eens wat trucjes enzo. En we trainen wel eens vaker op ons eigen houtje bij het fitnes centrum. Ik was eigenlijk van plan om op kickboksen te gaan, maar thai boks klinkt toch wat leuker Die je ook wedstrijden? |
|
Nee geen wedstrijden, maar binnen onze school zijn er wel een aantal die dat doen, en nog vrij goed zijn, nog wel in de b en c klasse nog geeneen in de a, maar dat zit er wel aan te komen. Om zelf wedstrijden te draaien vindt ik voor mijzelf, qua blessures, te link. Ik heb het er goed naar mijn zin, ik sport bij Geraets gym thai boxing, in Panningen. http://geeraetsgym.nl/ |
|
DRUMMEN SPORTIEF FRANKRIJK – Voor de mensen die dachten dat muziek maken een koud kunstje was; het tegendeel is bewezen. In Frankrijk hebben onderzoekers ondervonden dat drummen een sport is. Elke spier in het lichaam wordt bij het bespelen van het instrument in beweging gebracht. Volgens de onderzoekers is het bij drummers van de stevige rock kant, waar het tempo hoog ligt en er gebruik gemaakt wordt van twee basdrums, een bezigheid die het lichaam in een goede conditie houdt. Vooral de rug, armen, billen en kuiten worden gespierde ledematen bij de intensieve drummers. Of gitaristen nou gespierde vingerkootjes krijgen, is nog even afwachten op een nieuw onderzoek. dat dus wuust robuust |
|
Dat kon ik je ook vertellen zonder onderzoek. Een drummer zweet altijd als een otter! |
|
quote: joh wuust robuust |
|
Iemand afgelopen tijd nog naar de US open gekeken? Waag eens een dansje! |
|
Ja. |
|
quote: jep , Agassi rules Faustian Spirit of the Earth |
|
Inderdaad. |
|
ik doe nu al pak weg 3 jaar aan fighting Jiu Jitsu. is niet echte jiu jitsu, maar daar zit ook karate en judo env bij. is erg leuk moet ik zeggen vooral het gevecht dat we doen aan het eind van de les... maar na een les ben ik dan ook wel helemaal kapot en sta gewoon te shaken op mn benen... meot ik toch nog ff een oplossing voor verzinnen... |
|
METAL IS EEN MANNEN SPORT Gore it all |
|
quote: Baby? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Gore it all |
|
quote: ken je kutschurft niet Gore it all |
|
quote: Jawel, ik had het over jou. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Vroeger veel Karate gedaan (iedere dag 4 uur trainen)maar nou niet meer, kep absoluut geen zin meer in sporten.topsport is ongezond |
|
quote:in dit topic kijken is al ongezond! snel bier drink'n en patat eten, ndr! ik ga wel ff roken ter compensatie [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 18-10-2005 14:28] |
|
2x per week fitness |
|
quote: Drummen dus 2x per week 3 uur in bandverband, en elke dag minimaal een uur thuis. Als mijn rug weer in zijn voegen zit ga ik waarsch. weer hardlopen (elke ochtend) en fitnessen (2-3 keer per week), nu trek ik dat nog niet. |
|
quote: |
|
Ik probeer twee keer per week een uurtje te gaan fietsen. En verder loop ik natuurlijk 2,5 uur post elke zaterdag Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ik ga zometeen (over +/- een half uurtje) maar weer beginnen met handbal. Ik heb het een tijdje niet gedaan zodat ik meer tijd over had voor stage en inhaalwerk voor school. Maar aangezien ik nog lid van de vereniging ben kan ik net zo goed weer beginnen. Morgen dus spierpijn. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |