![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: je kunt bewegingen toch wel redelijk leren denk ik, als je jezelf gewoon kunt zien in een spiegel terwijl je bezig bent. Door tijd gebrek ben ik gestopt met taekwondo ![]() Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
quote: hoe lang heb je taekwondo gedaan??? ik ben nu al bezig van september 1996 en kwil nog iets doen waar ik wat meer mijn vuisten kan gebruiken... ![]() |
|
quote: jaartje of euhm 5 denk ik Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
quote: dan had je blauw/rood of zo van gordel toen je stopte??? ![]() |
|
quote: blauwe slip, vond sparren belangrijker dan tools lopen ![]() Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
quote: same here!!!! sparren rules!!! kutexamens hé... kheb laatste 2 examens nie meegedaan... kloop al 1,5 jaar met rood rond terwijl ik al zwart had kunnen hebben maar ik heb gewoon geen zin om die theoretische nest te blokken ![]() |
|
quote: zwart moet je idd, die koreaanse termen uit het hoofd leren niet ? Toch vind ik Taekwondo één van de leukste vechtsporten, ik heb ook bv karate en jijitsu (schrijf ik nooit goed) geprobeerd maar dat was (vond ik) veel minder leuk. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
quote: is inderdaad heel fijn... wat wel cool is is dat onze club TAEFUN noemt en de fun sta er niet voor niks in ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Justin Hennin is dus weer nr. 1 in het vrouwentennis. Da's de tweede keer dat ze zoiets presteert na het nemen van medicamenten op doktersvoorschrift. Griep? Laat me nie lacheuh! ![]() mvg wk10 ![]() |
|
Who gives a fuck! Vrouwentennis is sowiezo klote, waar is de competitie? Nergens! Mannen spelen veel beter en er is meer competitie, conclusie! Veel interessanter om te kijken! "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Wat ik bedoel 0tolerence is dat dat bleke justinwormding naar mijn bescheiden mening doping gebruikt. mvg wk10 ![]() |
|
quote: Ja dat snap ik, daarop zei ik. Who gives a fuck ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
'k ![]() mvg wk10 ![]() |
|
Heb vroeger (van mijn 4 jaar tot 9 jaar) nog geturnd, ben daar toen mee gestopt om naar de muziekschool te gaan. Een kleine 2 jaar geleden ben ik met buikdansen begonnen. Dit jaar een stop wegens praktische redenen; kan mijn uren van mijn werk niet aanpassen op de cursus. Volgend jaar terug, want da is echt superzalig de max!!! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door EVILinetje op 08-11-2003 18:35] Llie n'vanima ar' lle atara lanneina ![]() |
|
ik heb een aantal jaren getennist.. en euh.. ik drum ![]() wuust robuust ![]() |
|
Ik heb jaren lang aan volleybal gedaan en daarna ben ik rugby gaan spelen. Helaas heb ik nu geen tijd meer om te sporten, heb t druk genoeg met school. [Dit bericht is gewijzigd door Lothar op 08-11-2003 20:49] ![]() |
|
Na zes jaar niet gesport te hebben fitness ik nu twee maanden. Ik begin het nu ook leuk te vinden ![]() Maar m'n buikje begint te verdwijnen, vanmiddag weer lekker vier kilometer hardlopen en veel krachttraining achter de rug en ik doe nu ook thuis aan hardlopen. Jezelf fitter voelen worden is ook wel behoorlijk relaxed. ![]() |
|
quote: ![]() Ben zelf al 1 maand aan het fitnessen, ik heb behoorlijk veel conditie eigenlijk, ik hijg namelijk niet als een stoomfiets (wat dat dan ook mag zijn) Ik ga echter veel liever voetballen maar dat mag niet... ![]() It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... ![]() |
|
ik zwem af en toe ![]() |
|
Ah ja... Fitness. Leuk hoor, al zie ik het nut niet in van die fietsen en loopbanden. Als ik zoiets wil dan stap ik wel op mijn fietsje, of ga gewoon een end joggen over de dijken hier. Fitness is echter wél leuk om de krachttraining, en het is sowieso wel aardig om een paar keer per week te lachen om de "bikkels" die zich met zijn allen ophouden rond de bankdruk sectie, om vervolgens veel te zwaar, de oefening op een heel foute manier uit te zien voeren. ![]() En dan ook nog elkaar gaan staan "verbeteren". ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote: Hehe, een maat van me maakt er ook altijd een wedstrijdje van wie het hoogste gewicht kan doen, maar hij doet dan wel altijd de oefening maar half... ![]() Je zal maar per ongeluk een keertje de beweging wel goed doen, is niet zo goed voor je spieren denk ik... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: Hehe, om op mezelf zoiets te gaan doen was voor mij te eh, hoe zeg je dat, 'hoogdrempelig'. Pas na twee maanden begin ik een beetje goeie zin te krijgen omdat ik wat vertrouwd raak met wat ik kan en wat ik nog niet kan (heel wat). Als het weer aantrekt kan ik nog meer gaan lopen buiten ![]() Ik fitness trouwens op het werk, ideaal, we hebben zo'n instructeur ingehuurd die je persoonlijk begeleidt en er is een teringzooi aan apparaten etc. Werk klaar, ff fitnessen op de 14e, paar uur per week en dat voor 16 pleuro per maand. ![]() |
|
quote: Karate ![]() ![]() ![]() quote: ![]() Helaasch vor mij blijft het hier ff bij want ik kan me met deze hoornvliesontsteking niet permitteren dat m'n bril van m'n harses afgetrapt wordt tijdens een partijtje sparren. ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 06-02-2004 21:11] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Godver, ik betaal 35 euro per maand... En dat ook alleen maar omdat het buiten koud is... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |