|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nu basketbal even een tijdje stopt ivm schoolvakanties ga ik denk ik maar even 2 maand fitnessen. |
|
Met dit weer op de been blijven is al zwaar genoeg... ..."Do you know what "nemesis" means? A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent. Personified in this case by an 'orrible cunt... me. |
|
2 keer per week squash 3 keer per week fitness 2 à 3 keer per week hardlopen (ben nog in opbouwfase ivm blessure) En vanaf september nog tweewekelijks zaalvoetbal daarbij Sport = heersch! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik heb een jaar of 8 iedere week gezwommen, maar nooit zo heel serieus, geen trainingen dus ofzo. Nu ben ik wegens een verhuizing mijn zwemmaatje kwijtgeraakt Dus al bijna een jaar niets meer gedaan aan sport Vanaf het volgende schooljaar ga ik bij een zwemvereniging en ga ik proberen iedere week 2 keer serieus te trainen, hopelijk kan ik het nog hehe.. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Lekker, ik heb ook dik tien jaar elke week gezwommen, heersch! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Doe aan mountainbiken,fitness en hardlopen en wil snel weer beginnen met pukulan. |
|
tennismaat is terug uit Barcelona Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik heb aan snorkelen gedaan, en dat zwemmen kreeg ik er verplicht bij Turnen (minder gay dan je denkt) Karate (opgehouden bij de bruine band, werd erg saai) Ik moet weer wat gaan doen... ik heb er net een half jaar stage opzitten, en heb erg weinig bewogen.. en ik ga het merken. Ik mag dan wel een warm gevoel krijgen bij de gedachte aan een bourgondisch leven, maar dit gaat de verkeerde kant op Zoals Walvader wil, zal ik alles verhalen |
|
Ik fiets elke dag 40km en ik drum. zo kan ie wel weer |
|
Dat fietsen is goed. Deed ik ook. Totdat ik een Ov kaart kreeg Ik heb me voorgenomen om te gaan fitnessen. Ergens deze vakantie begin ik, misschien heb ik dan volgend jaar een wasbordje, dat zou pas geyl zijn Zoals Walvader wil, zal ik alles verhalen |
|
Vanmiddag twee tenniswedstrijden. En als ik de eerste win dan moet ik vanavond ook nog een keer. Nu maar hopen dat het geen drie-setters worden... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
dinsdag ga ik tennissen, is alweer tijd geleden misschien morgen toch maar niet roken Faustian Spirit of the Earth |
|
quote:Wel drie-setters dus. Beide matchpoints tegen, beide gewonnen Daarna uitgeschakeld door een neger! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
ik tennis, speel bas en speel gitaar |
|
quote: Da's niet eerlijk, 's avonds moeten spelen tegen een neger! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:en ook nog eens een supersnelle neger! Tering wat kon die kerel rennen Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik dart nu al een aantal jaren, maar ik word steeds dikker. Ik snap er niks van. spelfout weggehaald... |
|
Ik heb 12 jaar lang gehandbald.. Gestopt omdat ik zondagochtend spelen niet leuk vind Maar eens op zoek naar teams die competitie spelen op de doordeweekse avond! Go! Go! Go! |
|
Tegenwoordig 3-4 keer per week cardio + fitness + zwemmen. |
|
Ik doe werkelijk geen flikker aan sport Maar aangezien mijn fiets al een tijdje gejat is en ik geen zin en en geld heb om een nieuwe tekopen moet ik nu wel dagelijks zo'n 1.5 uur per dag lopen, telt dat? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Dit weekend weer richting Bikepark Winterberg om van het downhill-parcour te stuiteren life sucks....sometimes |
|
gaan tennissen vandaag, het was warm genoeg Faustian Spirit of the Earth |
|
Zelfs voorhuidjoggen is met dit weer al warm genoeg. Acid casualty with a reposessed car, Vietnam vet playin' air guitar |
|
nog (ex-)honkballers hier? Je moeder. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |