![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat weet ik zo wel ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote:Ohja?!? Die van mij hadden zich anders mooi teruggetrokken! Vet lang niet getraind ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: vorig jaar speelde hij nog de finale op de US Open ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Ik bedoelde ook niet qua prestaties, maar qua dingen die nodig waren om hem nog te kunnen laten tennissen. Dat kan toch niet echt gezond zijn. ![]() |
|
tuurlijk niet, maar dat is dan ook zijn zaak ... ach ja, nu kan hij het leven als topsporter opgeven, veel vettige dingen gaan vreten enzo, wordt hij alleen maar ongezonder ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Godverdomme, ik moet écht weer gaan sporten. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 12-10-2006 21:40] ![]() |
|
idem ... maar het is zo vermoeiend Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Je kan ook van een hoog gebouw springen... ![]() |
|
zonder parachute dan toch? Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Heb nooit zonder sporten gekund, moet mn energie enz eruit kunnen gooien, hehe. Doe sinds een jaar of 8 jiu-jitsu (1e dan) en sinds een half jaar Krav Maga erbij. Verder wat hardlopen en op bokszak uitleven. op t werk nog eens twee keer in de week sporten, dus zit wel goed..... ![]() " When the going gets weird, the weird turn pro!" ![]() |
|
*schop* Ik heb het sporten ook maar weer opgepakt. Moet nog een goede sportschool in de buurt vinden, maar tót die tijd leef ik me ongeveer drie kwartier per dag (lukt niet altijd) uit op m'n cross- en hometrainer. Daarnaast buikspieroefeningen. Verder ben ik ook weer gaan lijnen. Niet een speciaal dieet, maar gewoon minder en gezond(er) eten en meer beweging (nog altijd het beste dieet imho). Mijn streven is om 10 kilo kwijt te raken. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 07-03-2007 13:36] ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Dan blijft er geen Immortella over volgens mij ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: goed hoor ![]() Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
quote: ![]() Je was al zoveel kwijt laatst.. ![]() |
|
quote: Jep, 14 kilo. Maar dat is bijna anderhalf jaar geleden en er zitter er weer een aantal bij aan ![]() Geloof me, er blijft voldoende over ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Hehe +1 (nouja 2 weken terug weer begonnen... en Auw) quote: Plaats maar voor- en na-fotos zodat wij dat kunnen beoordelen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Zenial op 07-03-2007 13:54] Zenial ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Het sporten sinds gister uitgebreid naar 75 minuten per dag. Nu kijken of ik 't deze week ook blijf volhouden ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Resultaat na 1 week: 3,3 kilo kwijt! ![]() *Blij* (Al moet 't vanaf nu eigenlijk niet meer dan 1 kilo per week worden. Anders wordt 't geloof ik ongezond afvallen, en dat is ook weer niet de bedoeling). ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Na 3 weken: 6 kilo kwijt ![]() Het sporten gaat nog steeds lekker, ben teruggegaan naar ongeveer 5 uur per week (en dan max. 1 uur p. dag). ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: ![]() Zoiets? ![]() |
|
![]() ![]() Jij kent mij duidelijk niet ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Ach, zolang je geen tweepersoonsbed voor jezelf nodighebt, valt het allemaal mee toch? ![]() |
|
quote: En als je dat wel nodig hebt? ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |