![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:iced earth pit ![]() ![]() ![]() |
|
Momenteel sport ik 3x in de week. Namelijk (cardio)fitness. Ik moet er niet aan denken om helemaal niet aan sport te doen, daar word ik verschrikkelijk sloom van. the only pleasure is pain ![]() |
|
Mijn tekentafel - koelkast - televisie marathon elke avond is anders ook niet mis, hoor !!! You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
|
Ik doe aan badminton en skydiving. ![]() ![]() |
|
quote:ik stagediving ![]() ![]() |
|
quote: Waar mag dat nog ![]() Meeste festivals mag het niet meer ![]() ![]() |
|
quote: Jazeker, een Iced Earth pit!! Jon riep bij het inzetten van Stormrider dat ie een flinke pit wilde zien. Die kreeg ie dus! En sowieso op al die oude nummers is het best goed "pitten". Drink met matuh............., nooit alleen. ![]() |
|
ik doe aan ZZZZZ zwemme zuipe zmetal zlape zexe ![]() |
|
Zoals de meesten wel weten korfbal ik...echt heel gezellig en zwaarder dan men denkt. Dat doe ik nu al 11 jaar. I spy with my little and verrry evil eye..... ![]() |
|
Heb vandaag na een jaar het hardlopen weer opgepakt. ![]() |
|
Ik heb een jaar of 5 getennist bij verschillende verenigingen en daarna nog af en toe een baan gehuurd. Daarnaast heb ik erg veel met mijn brommer gelopen als dat meetelt ![]() Enne momenteel zuip ik, doe ik zittend werk en 1 keer in de week drum ik een paar uurtjes. ![]() |
|
Uhmmzz.. 8 jaar gevoetbald.. Veel karate trainingen gehad.. maar nooit op karate gegaan omdat ik n hekel aan kata's draaien heb.. Ik ram liever (tegen iemand of voor mijn part tegen n kussen of boksbal) dan dan rondjes lopen en in de lucht schoppen.. En ik ben net begonnen met kickboxen.. Enorme grote brede sterke kerels.. maar tis net te overleven allemaal.. [edit] nog n sport.. pitjes op concertjes zijn ook wel goed voor de gezondheid eigenlijk [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Filthgrinderr op 17-10-2002 21:57] ![]() |
|
Naar school fietsen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
voor mij is het 9 km heen & 9 km (duh) fietsen naar school :| verder speel ik 2 tot 4 keer in de week basketbal ![]() www.error-band.tk - Melodic Death Metal ![]() |
|
ik zit op voetbal. ik heb op tennis gezeten. ik heb ooit vroeger ergens nog op judo gezeten. ![]() |
|
ik heb ooit aan judo gedaan ik heb lang gevoetbald (maar ik was keeper dus niet hardlopen ![]() ![]() ![]() |
|
Vroeger speelde ik veel straatvoetbal ![]() Ik heb ook zo'n 3 jaar op badminton gezeten, dat was 2 keer trainen per week en in het weekend competitiewedstrijden. Naardat ik met badminton gestopt ben heb ik 2 jaar niks gedaan, en daarna badminton weer opgepakt, maar 1 keer per week ditmaal. Daar ben ik een tijdje geleden dus weer mee gestopt. Nu doe ik sinds een week of 6 fitness/powertraining; 4 keer per week 's avonds een uur of 1,5. Bevalt me erg goed. ![]() |
|
tafelvoetballe !!!! ( I dare you all) ennuhh, wilde weer gaan klimmen ennuhh, beetje knolhobbelen op z'n tijd (paardrijden) en barhangen en soms een beetje situps en zo moet trouwes beetje gaan mountainbiken ook, moet tours gaan uitstippelen in portugal wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
8 jaar honkbal gedaan nu niks meer... gitaar spelen en pokke-einde fietsen tellen zeker niet mee? Je moeder. ![]() |
|
De enige sport die ik doe is bierglazen heffen... ![]() Owja, wordt sex ook als sport beschouwd? [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 17-10-2002 23:36] ![]() |
|
Vroeger judo en aikido, nu alleen nog maar fitness... is hard nodig want ik had jaren niks aan sport gedaan ![]() Zenial ![]() |
|
ok hier gaan we dan! 6 jaar tennis gedaan 2 jaar hocky(ja bla bla ik weet het wel) 5 jaar roeien(zeker ook voor ballen, doe het zelf maar eens) nu doe ik al 2 jaar waterpolo ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Hehe, dat is een bekend gevoel. Ik heb 2,5 jaar op karate gezeten en dus ook evenzoveel kata's gelopen (de derde nooit op het examen). Niet zozeer had ik een hekel aan loos schoppen en slaan, wel aan het feit dat iedereen je zat aan te gapen en dat je bij elke eindslag of -schop zo'n apenkreet moest geven. Daarvoor heb ik mijn jeugd gespendeerd op de atletiekbaan, het zwembad en op het voetbalveld (niet via een vereniging). Nu zit ik al bijna een jaar op fitness, wat ik 1 keer per week doe. Wel geinig. ![]() |
|
Sport, mmmmm is mijn opleiding : -Volleybal -Handbal -Voetbal -Softbal -Turnen -Vechtsporten -Klimmen -ATB biken -Kayaken -Zwemmen -Tennisen -Ateletieken -Fitness Dit doe en heb ik zo'n beetje allemaal gedaan. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |