![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() |
|
quote: Blijkbaar weet jij er meer van dan ik. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: serieuze reacties hoef je hier inderdaad niet te verwachten....mannen... blijf het kut vinden dat ik hier in apeldoorn nog niets aan paaldanscursussen heb kunnen vinden.. en om nou naar nieuw leusen te crossen vind ik dan ook weer zo wat ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Goddomme krijg weer zin. ![]() Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
Zo dat was lekker conditietrainen bij de sportschool. Meteen maar een abonnement genomen ![]() Alleen wel weer last gekregen van mijn blessure ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 20-09-2008 13:33] ![]() |
|
Gisteravond nog een dik anderhalf uur gesquasht, bevalt goed. Morgen misschien weer(Dat hangt een beetje van vanavond af ![]() ![]() |
|
quote: Heb je helemaal gelijk in. Ik weet ook niets in die buurt wnat als ik zuiderlijker denk zit je al onder Nijmegen. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Actieschwanz voltige, het blijft een vreemde sport. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 09-10-2008 18:45] Verrassend triviaal ![]() |
|
Wat een rare outfit ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Ja, verplichte wedstrijd meuk. Ik heb het ook niet bedacht. Ben al heel blij dat het zwart is. ![]() Verrassend triviaal ![]() |
|
![]() Sport is onnodig en voor homo's. ![]() |
|
Vanochtend weer heerlijk anderhalf uur cardiofitness gedaan. Voelt goed. Mijn conditie is merkbaar beter en beter aan het worden. Daarnaast vandaag inmiddels alweer een kilometer of 4 gewandeld en nog steeds zo fit als een hoentje. Zondagochtend weer ![]() O ja, en Theo Maassen kwam vanochtend ook trainen. Ik vond zijn grappen toch beter denk ik ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 10-10-2008 17:44] ![]() |
|
Vier keer hardgelopen deze week ![]() ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
![]() Ik heb mijn deelname aan de 6 km zondag maar afgeblazen. Voorlopig dus maar alleen cardiofitness ![]() ![]() |
|
Moet even rustig aan doen. Rechter knie overbelast met legpress en dan toch enkele dagen doorgaan met hardlopen. Scheelt dat ik nu minder op conditie en meer op kracht train. 'Swinters krachttraining 2 spiergroepen per keer + kwartiertje hardlopen aan het eind. Zomers half uur tot uur hardlopen en 2 spiergroepen per keer maar dan minder gewicht en langere sets. Maar eerst mijn knie wat rust gunnen. [- ![]() Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
Na 5 weken ziek zijn en nu nog steeds bezig met herstellen wil ik toch weer beginnen met conditie opbouw. Tijdens die vijf weken was de lichamelijke beweging 0,0, voeding zeer slecht (in hoeveelheid) maar de motivatie 100%. Ben inmiddels begonnen met korte boswandelingen (ben nog extreem moe te vergelijken met pfeiffer) en het spelen met gewichtjes voor kracht in pols en armen weer op te bouwen. Op 22 november heb ik namelijk een workshop van haar Zin in! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
nog steeds bellydance, inmiddels meer tribaldance met de techniek van Suhaila Salimpour, maar meer olivia Kissel Stijl, gewoon omdat zij vet gaaf is. ![]() |
|
quote: Ik zie het nut van paaldansen niet in. Je doet het vanwege de geiligheid (want een echte sport kun je het niet noemen, kun je beter aerobics doen), Ga dan neuken! Verbrand je meer calorieën mee, en je gebruikt meer spieren. edit: na het kijken van het filmpje--> mislukte ritmische gymnastiek. Wat een a-ritmisch on gracieus mens zeg. Beetje in de split gaan liggen... private spice met je kleren aan. [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 28-10-2008 17:20] ![]() |
|
quote: Oh? quote: :') quote: Altijd een goed advies. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Met een zere rug en ribben naar de fitness gaat op zich best maar fijn is anders. Ben benieuwd wat de huisarts er morgen over te zeggen heeft. Achillespeesreacties is ook nog steeds niet over en ik vrees dat ik pas in december bij de sportkeuring langskan. Naja, ooit gaat het goedkomen en ben ik weer helemaal Sport Billy ![]() ![]() |
|
quote: nooit gehoord van brandweervrouwen? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Zijn er al wat hardlopers bijgekomen hier. Of is het nog steeds dezelfde treurige toestand. Hoe moet dat nou, over twee weken is al de Zevenheuvelenloop!!1 Vanmiddag het rondje van 11,5 km in 55 minuut 14 gedaan ![]() ![]() ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Ik ren liever als het echt moet. ![]() |
|
quote: Als Satyr je achterna zit? MOEHAHAHAHA!!! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |