![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zojuist weer een rondje hardgelopen. Mijn conditie gaat zienderogen vooruit. De laatste 150 meter heb ik gewandeld maar eigenlijk was mijn lichaam al zo goed als helemaal hersteld toen ik weer bij de voordeur was. Ik denk dat het voor mij 2x fitness en 2x hardlopen per week gaat worden met daarbij ook nog goed letten op mijn eten ![]() Voelt echt goed ![]() ![]() |
|
quote: verschil zo enorm van persoon zelf, en hoe andere ritme's zoals slaap, activiteit, aard van de sport(kracht/explosief vs duur), snelheid van eten, drinken en samenstelling van het eten bij elkaar komen. Dit soort onderzoeken kan je dus echt niet uit de context halen. Gelukkig zegt je lichaam zelf al heel veel. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Nieuw ontdekte geweldige sport: Cryptogrammen uit de krant maken! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
doe je dat vooral voor massa of voornamelijk uiterlijk vertoon? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:En ingeschreven ![]() ![]() |
|
quote: Uiterlijk vertoon natuurlijk, staat goed bij mijn Elvis Costello-bril en dito hoofd. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
En vandaag een aardig stuk gefietst op mijn sportieve stadsfiets. Misschien maar eens gaan kijken voor een ligstuur voor de wat langere saaie stukken. ![]() |
|
Relaxte dingen, die ligstuurtjes, maar ze zijn wel gevaarlijk. Bij veel toertochten zijn ze zelfs verboden. Op zich valt het mee als je alleen in de open ruimte fietst behalve als je zoals ik de neiging hebt weg dan te doezelen... Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
Ik moet er dan ook eerlijk bij vermelden dat ik vandaag ook op tijdrittempo gereden heb.. Toch bijna 30 km gereden in een uur tijd ![]() ![]() |
|
Ben van plan om me nu op mijn middel te gaan concentreren. Misschien lukt het me ooit om blokjes te krijgen. Vorige week al flink bezig geweest met mijn buikspieren en deze week gaan we vrolijk verder. ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
vandaag voor het eerst in shirt en korte broek buiten hardgelopen. Ging echt lekker! Ik voel mijn longinhoud toenemen ![]() Zaterdag fittest voor de marathontrainig, Ik ben bijzonder benieuwd ![]() ![]() |
|
autootje staat al een weekje stil m.u.v. naar´t werk rijden (ik ga niet 1,5 uur eerder uit bed omdat ik op de fiets ga ![]() ![]() daarnaast natuurlijk met gewichten an't zeulen in een sportschool die airco heeft.. heerlijk ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Zo en dat viel me nog alles mee ![]() Coopertest: 2400 meter ![]() Vetpercentage: 19,1 % BMI: 25,5 (met shirt en lange trainingsbroek, zodadelijk even opnieuw wegen in de badkamer) Alleen een beroerde score op de stretchtest maar ik ben dan ook zo stijf als een hark ![]() Was echt gaaf om te doen. Over 2 weken start de trainig. Zin in! ![]() ![]() |
|
netjes Judge! Ik zou niet mee durven doen, haha. Mijn conditie is geloof ik niet errug goed ![]() ![]() |
|
Hercalculering BMI: 25,3. Dat betekent dus dat ik nog een kilo moet afvallen voor een gezond BMI. Dat moet geen al te groot probleem zijn ![]() quote:Thanks ![]() quote:Niet ![]() ![]() |
|
quote: Je mot ook je leuter in dat jasje houden tijdens de oefening.. tsk tsk.. On-topic: Weer back in full force. Vier keer per week naar de sportschool (na twee weken opwarmen nu weer sessies van twee uur), keertje per week squashen en verder regelmatig een goede wandeling. Het lijf onderhouden is een mooi iets. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote: Netjes! die ene kilo is er zo af ![]() quote:Ja.. maar naast karate doe ik niet erg veel. En rennen mag ik sowieso eigenlijk niet hehe. (ongeluk en iets met een enkel) En het kan zeer zwaar zijn die training.. zeker sinds onze verwarming op hol geslagen is en standaard heel hoog aanstaat. Zweten dus! ![]() |
|
quote: Tssss! Weer zo'n iemand die het puur voor de esthetisch vermogen van z'n lichaam doet ![]() Gister weer voor volle zaal m'n kunsten mogen laten zien. Ik zou willen zeggen dat ik heers(ch*), maar dat doe ik niet. ![]() *Voor de old-Skool Zmérs onder ons. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Ik ga denk ik maar weer beginnen met fietsen (mountainbiken). Jaren gedaan, toen weer jaren niet maar het begint weer te kriebelen. Misschien nu toch maar weer eens werk van maken. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Esthetisch vermogen én uithoudingsvermogen. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote:Oh, in zo'n leuk pakje.. (krijgt enge beelden van de gaye gozert die altijd bij ons door de wijk rijdt met zijn oranje-roze strakke fiets pakje) ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 26-04-2009 15:43] ![]() |
|
De helft van de looptrainingen gaat trouwens gegeven worden in het bos hier minstens 13km vandaan. Dan heb ik met het daarheen fietsen al meteen een mooie warming-up te pakken ![]() ![]() |
|
Net weer een uurtje gevoetbald (5 tegen 5) tegen de tandheelkundigen. Helaas kwamen we een man tekort dus werd het 4 tegen 4 met een wissel voor hen. Desalniettemin toch nog 9-1 gewonnen ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 28-04-2009 14:48] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Als het goed is ga ik half juni voetballen met het team van de Effenaar tegen de andere A-podia. Ook weer enorm lang geleden. Ben benieuwd of mijn splijtende steekpass het nog doet ![]() En vanochtend weer een zalige full workout gedaan. Uithoudingsvermogen ftw ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |