|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik heb gevoetbald en ik heb op judo gezeten en zelfs! 2 jaar ofzo op paard rijden en ik GA op schiet sport+BOKSEN! All He Wants Is A Little Bit Of Soul!... |
|
Ik doe al 15 jaar aan showdansen, waarvan de afgelopen paar jaar professioneel To all who pass that they may see, rock 'n roll is a part of me |
|
ik fiets vaak, wanneer ik uitga ga ik het liefst per fiets, afstand speelt dan geen enkele rol, heb een van Nieuwpoort naar Oostduinkerke naar Oostende gefietst, café in Oostduinkerke bleek gesloten, heb toch zo 27 kilometer gefietst om in het eerste café te komen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
En toen je aankwam was het café zeker gesloten. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: neen, dat was de Irish pub in oostende, die was open , heerlijke Guinness gedronken op het einde van de rit , dan na een paar uur naar de BBQ , goe geämuzeerd, dan terug 20km naar huis gefietst, maar die nacht was het echt heel erg koud, brrrr Het totaal moest eigenlijk 30km zijn, mooie afstand Een paar jaar geleden toen ik naar het Handzame metalfest ging had ik afgesproken met iemand uit Bikschote, deelgemeente van Langemark-Poelkapele, toch zeker 27 km van bij mij thuis, ook met de fiets daarheen, in een uur en een kwartier minuten stond ik er. Toen ik naar het folkfestival van Dranouter ging had ik ook daar afgesproken, beladen met zware rugzak, tent van zeker twaalf kilo, fietste ik naar Bikschote, in een uur en tien minuten stond ik er Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|