|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik heb gevoetbald en ik heb op judo gezeten en zelfs! 2 jaar ofzo op paard rijden en ik GA op schiet sport+BOKSEN! All He Wants Is A Little Bit Of Soul!... |
|
Ik doe al 15 jaar aan showdansen, waarvan de afgelopen paar jaar professioneel To all who pass that they may see, rock 'n roll is a part of me |
|
ik fiets vaak, wanneer ik uitga ga ik het liefst per fiets, afstand speelt dan geen enkele rol, heb een van Nieuwpoort naar Oostduinkerke naar Oostende gefietst, café in Oostduinkerke bleek gesloten, heb toch zo 27 kilometer gefietst om in het eerste café te komen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
En toen je aankwam was het café zeker gesloten. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: neen, dat was de Irish pub in oostende, die was open , heerlijke Guinness gedronken op het einde van de rit , dan na een paar uur naar de BBQ , goe geämuzeerd, dan terug 20km naar huis gefietst, maar die nacht was het echt heel erg koud, brrrr Het totaal moest eigenlijk 30km zijn, mooie afstand Een paar jaar geleden toen ik naar het Handzame metalfest ging had ik afgesproken met iemand uit Bikschote, deelgemeente van Langemark-Poelkapele, toch zeker 27 km van bij mij thuis, ook met de fiets daarheen, in een uur en een kwartier minuten stond ik er. Toen ik naar het folkfestival van Dranouter ging had ik ook daar afgesproken, beladen met zware rugzak, tent van zeker twaalf kilo, fietste ik naar Bikschote, in een uur en tien minuten stond ik er Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ook dat ja.. een van de redenen dat ik voor het Kickboksen heb gekozen :D En ook die examens zijn bout.. Lijkt wel of iedereen die achterlijk gilt zn band kan halen.. En met sparren mag je elkaar maar amper aanraken.. pff.. ga dan op stijldansen |
|
|
|
lol, moat toch woat op et plattuhland. |
|
Heb 10 jaar geturnd ... En ben net gestopt met het fitnessen, dat heb ik ongeveer 3/4 jaar gedaan... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Wat bier al niet met een man kan doen....., Maar goed, ik voetbal (op gras ja) al een jaar of 18, op nog steeds een bedenkelijk niveau. Ik weet zeker dat ik dat ook blijf doen totdat mijn knieen/enkels of wat dan ook echt afbreekt in m'n lijf. D'r is niks mooier dan op zondagochtend om een uur of elf met een lading kanslozen in de kleedkamer brak zitten te zijn. De humor die je dan hoort is one of a kind. Murder in the front row....... |
|
Gekke Finnen! Ga 'es metal maken GVD! |
|
Fitness, een maand of 7 doe ik dat al. En ik poog nog weleens te gaan hardlopen. Badminton heb ik ooit gedaan, en ga ik misschien weer doen. En ik heb laatst gewaterskied. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
ben al heeeeeeeeeeeeeeel lang bezig met boogschieten, en dat bevalt me prima |
|
Ik voetbal al vanaf toen ik 6 was. Ik ben keeper...Volgend seizoen bij Conventus uit Maria Hoop / Koningsbosch |
|
Speel normaal ook voetbal. Maar heb op het moment eventjes m'n kruisbanden gescheurd. And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep |
|
Ik denk dat ik bijna elke sport zowat gehad heb... zwemmen, tennissen, dansen, turnen, jujutsi, karate, judo...laatste vier jaar heb ik een Koreaanse gevechtsport gedaan. Momenteel ga ik alleen nog fitnessen omdat ik het toch belangrijk vind dat mijn figuur een beetje fatsoenlijk blijft. Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
Ik hou er van om naar motorraces te kijken, maar dat is ook de enige sport die ik leuk vind om naar te kijken. Maar ik ga toevallig vandaag zwemmen Binnenkort ga ik beginnen met squash, samen met Beef van God dethroned Gaat je dat eens voorstellen Vroeger heb ik aan ballet gedaan, haha ja ja Schoolvoetbal is ook nog eens voorbij gekomen.. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
sporten zuigt. Je maakt je moe op niets, en d'er is helemaal niks fijns aan. |
|
Er is maar 1 leuke sport. |
|
quote: neuken telt niet |
|
Dan is er geen 1 |
|
ik bol rond op een kermisknol true disco chick |
|
Ik squash Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
ik drink bier en ik sport niet, daarom heb ik een bierbuik Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |