|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
hehe moet hem nog steeds een keer lezen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hehe, ik ook hoor! Hopelijk heb ik hem overmorgen binnen. Het idee spreekt me gewoon aan. |
|
quote: Eén van de uitspraken die bij mij is blijven hangen uit dat boek, is dat je met sporten de duur van je leven ongeveer twee jaar kunt verlengen. Maar die twee jaar heb je dan wel in totaal allemaal aan het sporten besteed. Voor een fanatieke niet-sporter als ik zijn dergelijke uitspraken natuurlijk een hart onder de riem. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Verdulleme! Net een demo gegeven, wauw, ik wil nog een keer! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Wat voor een demo heb je gegeven dan? Ik heb over drie weken mijn eerste Krav Maga les, dit zijn onder ander de dingen die ik kan leren [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 01-03-2009 9:37] Against God and Government |
|
Paaldansen zoals het in onze sportschool gegeven wordt, zeg maar. Ladies only night, precies de doelgroep! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
haha, ik kan me ook niet voorstellen dat er kerels zijn die aan paaldansen doen, ofwel? Against God and Government |
|
Bedsport Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Ja, eigenlijk wel [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 01-03-2009 12:32] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
hoe gaat dat nu met transseksuelen? Ex-mannen doen gewoon mee met de vrouwen of wat? Is dat zo? das toch niet eerlijk???? en wat met premature baby's? Die kunnen ze opkweken tot supermannen, die hebben een voorsprong, toch ook niet eerlijk? signature |
|
quote: 't Is dat ik getrouwd ben, anders had ik nog wel een paal in de aanbieding.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: |
|
Sorry, ik kan niets met twee centimeter [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 01-03-2009 20:12] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Je hebt hem gezien toen ie stijf was zeker? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: nee, echt signature |
|
quote: Kun je nagaan! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
hoe gaat dat nu met transseksuelen? Ex-mannen doen gewoon mee met de vrouwen of wat? Is dat zo? das toch niet eerlijk???? signature |
|
Krijg een leven aap! Against God and Government |
|
oei das niet zo sportief van je signature |
|
Boeiend, dat moet je aan de ladies night organisator vragen. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Zo, vandaag weer 2,5 km hardgelopen en daarna nog een kilometer gewandeld met een doos boodschappen van 15 kg. Ik hoef vandaag niet meer naar de sportschool [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 02-03-2009 17:05] |
|
Ik heb tussen de middag 14 km gerend, maar na iets meer dan een uur krijg ik zulke stijve kuiten, dat wordt nog wat met die halve marathon over anderhalve week . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Gaat er iemand meedoen met de halve marathon van Zwolle op 13 juni? Waldrock heeft toch een kut-programma, dus dat is geen excuus www.halvemarathonzwolle.nl Start om 20:15. Lekker in de avond, dus aangename temperatuur waarschijnlijk en in ieder geval geen brandende zon dan. Ik heb me zojuist ingeschreven NB: sorry voor het omhoogtrappen van dat andere 8 jaar geleden overleden topic.. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |