|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hoe kwam jij er zo bij om deze sport te gaan doen? Wel aparte sport, train je al lang? |
|
Lekker link dus. |
|
Kun je ook salto's doen? |
|
en een koprol?? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
|
|
quote: Koprol wel, en handstand, schouderstand, head-down afspringen, staan en dan omspringen, noem het maar. Salto's ben ik nog lang niet aan toe, dat is iets voor het hoogste niveau. Bovendien krijgen we binnenkort een ander paard, die zou waarschijnlijk flippen als ik dat zou proberen. [Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 17-02-2009 16:51] Verrassend triviaal |
|
quote: Tof! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ja, behoorlijk. Verrassend triviaal |
|
quote: Errrug gaaf I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Klinkt behoorlijk heftig, inderdaad. Maar wat zullen die paarden wel niet denken. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Wil ik ook wel thuis, en dan ook zo kunnen klimmen ook. |
|
quote: Die vinden het wel best, anders waren ze niet zo braaf. De helft van je cijfer op wedstrijden wordt ook bepaald door het cijfer voor het paard. Er wordt erg goed gelet op paard welzijn, als er ook maar iets vreemds is aan de tred van het dier wordt je uitgebeld. Op een gegeven moment hadden we een manegepaard in bruikleen, die dol was op voltige. Beetje dom zijn rondje lopen, geaaid worden door veel verschillende meisjes, geen bonkende en aan de teugels trekkende ruiters op zijn rug. Die vond het allemaal wel gezellig. Verrassend triviaal |
|
quote: Ik heb laatst Stic-it geprobeerd, blijken klimmers ook te gebruiken. Ken je het? Ik zat écht helemaal vast, té vast Pfff ik heb een verdubbeling van sporturen ter voorbereiding van een demonstratie: Gister: 3,5 Vandaag: 2 Donderdag: 1 Vrijdag: 3 Zaterdag: 2 Zondag: 2 Maandag: 2,5 Dinsdag: 4 Woendag: 1,5 Donderdag: 1 Vrijdag: 3 I.p.v. 5 p.w. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ah, soort harsachtig spul toch? Klimmers gebruiken meestal magnesium(carbonaat) net als turners. Daar is ook een vloeibare variant van en dat is dat spul wat jij bedoelt denk ik. quote: |
|
quote: Wat is de leeftijd wanneer men hier normaal mee begint dan? Maar gaaf hoor, lenige jij dus |
|
quote: Je hebt gelijk, dat bedoel ik! Nou ja, magnesium is een metaalsoort en mijn danspaal is ook een metaalsoort, klinkt een beetje eng, metaal op metaal . Met dat spul kun je alleen haaks met je handen van de paal af, je plakt écht vast. Terwijl je met oefeningen je handen moeten kunnen glijden... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Magnesium carbonaat klinkt als een zout, niet eng. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Gemiddeld beginnen kinderen van 6 of 7 ermee. Maar op zich maakt leeftijd niet veel uit, je moet alleen vanaf 16 jaar al starten als senior. In Duitsland is het voor redelijk gebruikelijk om wat basic voltigelessen te hebben gehad om te leren zitten, voordat je begint met gewoon paardrijden. Verrassend triviaal |
|
quote: zout is ook geen garantie, ik zou maar niet gaan glijden met natrium hydroxide ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Zodadelijk maar weer eens richting sportschool. Dat zal afzien worden na bijna 2 weken niet geweest te zijn... |
|
Ik ben nu op wintersport en ben hevig aan het skiien en snowboarden. Tot nu toe nog niets gebroken. Ik heb 1 keer alpineski gedaan indoor. Dat ging echt super goed. Nu heb ik alleen langlaufskis maar dat vind ik wel even prima. Beetje oefenen om de smaak te pakken te krijgen en het gaat steeds beter. Ik kan al redelijk vaart maken en ook berg af en op is niet echt een probleem meer. Snowboarden is toch wel een ander verhaal. Vooral dat remmen. Vaart maken is niet het punt dan <- zelfde kleur als mijn bibs. Maar wat is dat wintersporten toch extreem gaaf zeg. Heerlijk Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Gaaf hoor, maar doe mij maar de Italian Spiderman: Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Sport is leuk Ben degene met de gele helm |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |