![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Oh en Jelle, veel leuk vrouwelijk schoon afgelopen weekend, inclusief gespierd lichaam. ![]() En de finales: http://vimeo.com/5396705 [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 01-07-2009 17:41] ![]() |
|
Zoiets? ![]() ![]() |
|
Neej.... ![]() |
|
Overdrijven is nooit goed ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Volgens mij was het best een sexy deerne voor ze ging sporten. ![]() |
|
Pffffff het was veel te warm in de zaal vanavond. Maar 1,5 uur gesport i.p.v. 3. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote:Sportsters zijn leuk maar ik zie liever iets te weinig dan teveel spieren hoor! Hier dan een foto van mijn nieuwe klimtouw en m'n schoonbroertje in actie. ![]() ![]() ![]() |
|
Haha,vet! Gewoon wat random exercise in je schuur. ![]() Verrassend triviaal ![]() |
|
Jazekers, georganiseerde sport of fitness is echt niks voor mij maar dit is erg vet. ![]() Ik heb er ook nog van die gymnastiek ringen hangen, daar kun je eigenlijk nog meer en zwaarder mee trainen. ...oh en op de achtergrond (van de foto) natuurlijk mijn fierljepstok, niet onbelangrijk. ![]() ![]() |
|
Cool. ![]() Voor de grondtrainingen van mijn sport maken we geregeld gebruik van een zelf gefabriceerd voorwerp dat zo hoog en zo lang is als een paard, gemaakt van gelaste olievaten en een onderstel, met aan de bovenkant twee handgrepen. Erg goed voor kracht- leningheid-, en valtrainingen of het oefenen van pyramides bouwen. (En blauwe plekken, zo nu en dan.) Selfmade for teh win. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 01-07-2009 21:58] Verrassend triviaal ![]() |
|
quote: Dat de meeste mensen al op jonge leeftijd aan sport beginnen werpt wel een heel vreemd licht op deze post. :') ![]() |
|
Zo, heel bizar: h-k en ik squashen sinds ongeveer april vorig jaar. Tot en met december zat er langzaamaan progressie in maar van januari tot april zat ik doordeweeks in een hotel voor een opdrachtgever aan de andere kant van NL dus geen squash in die tijd. In Mei weer de draad opgepakt en na een week of 3 inkomen schiet het niveau opeens enorm omhoog! Ballen die we anders misten, worden nu niet alleen gehaald maar ook tactisch beantwoord en rally's worden steeds heviger. Niet alleen meer rossen (oke, soms is het gewoon even fijn, ook al verlies je je punt dan, maar uiteindelijk gaat het ons toch niet om het winnen) maar gewoon goed tactisch nadenken en presteren. Ik ben der happy mee ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Ghehe ligt eraan hoe oud ze nu is en wanneer ze begonnen is :') ![]() |
|
quote: Squash lijkt mij erg stoer! Ik heb vroegah redelijk fanatiek badminton gespeeld (3x in de week trainen en in het weekend competitie) maar ben op een gegeven moment zo vaak door mijn enkels gegaan dat de lol er af is om iedere paar maanden weer met een dikke poot thuis te zitten. Het zelfde zou ik met squash ook hebben (snelle rally's, snel van richting veranderen...knak, daar gaat de enkel weer) en ik kan het me niet permiteren om vaak uit de running te liggen. Vroeger met voetballen, skateboarden, badminton iedere keer weer door een enkel heen gegaan. Sinds ik op de kleuterschool zo'n gymzaalbank op mijn pootjes heb gekregen is dat gewoon een zwakker plek bij mij ![]() Daarom nu wat veiligere sporten voor mij (MTB, hardlopen) ![]() |
|
Gister half uur hard gelopen, maandag weer 2 uur krachttraining, en dit vandaag en morgen nog es ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Is 2 uur krachttraining niet wat te veel van het goede? Of sta je dan de helft van de tijd te rusten? (steeds een minuutje bijvoorbeeld) ![]() |
|
quote: Ik ken het, na het sporten overdenk je de dingen nog.. zodoende train je je vaardigheden op een of andere manier ook wanneer je niet aan het sporten bent.. Zo'n rustperiode kan voor sporten soms juist beter zijn... Vergelijk het een beetje met het halen van je rijbewijs; Ik heb bijv. 20 lessen gehad over een periode van 7 maanden.. Maar durf te wedden dat ik NOOIT was geslaagd met 10 uur les per dag en na 2 dagen examen.. Zometeen maar weer ff lekker de sportschool in.. waar ik nog fatsoenlijk kan sporten ivm de aanwezigheid van climate control... Heerlijk vergeleken met de vorige sportschool waar de nooduitgang open kon ![]() [Dit bericht is gewijzigd door drdennuz op 02-07-2009 8:23] ![]() |
|
quote: Ik ben niet de meeste snelle ![]() Soms ga ik ook wel voor snel en doe ik alles wat ik wil el rapido in een half uur, ook lekker.. Hardlopen viel me wel mee btw! half uurtje in de warmte doorrennen viel me 100% mee.. nieuwe schoenen hielpen daar ook bij though.. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Straks maar weer eens naar de sportschool. Is ook alweer even geleden en gezien mijn blessure lijken wat aansterkingoefeningen (leg press, etc) me geen slecht idee. ![]() |
|
Ja, karate heeft een zomerstop. Moet maar even een lege ruimte/zaal/buitenplaats/park vinden waar ik mijn kata's kan blijven oefenen, zonder te veel bezoekers bitte. *denkt* ![]() |
|
Hoppa, dat was bijna 10 km in nog geen uur! Wel 20 liter vocht kwijt, maar dat was pure alcohol ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote: Je kunt een kate op 2 vierkante meter grond toch prima uitvoeren? Gewoon de houdingen maken zonder daadwerkelijk de stap te zetten ![]() welke band btw? ![]() ![]() |
|
quote:Zo dat was lekker ![]() ![]() ![]() |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |