|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Sporten? Wat is dat? edit: typo's in zo'n klein berichtje!!! [Dit bericht is gewijzigd door HagratH op 03-03-2001 11:00] Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
2 jaar voetbal 3 jaar badminton 5 jaar kung fu half jaar turnen 10 jaar zuipen |
|
quote: ROFL !!! |
|
Ik heb 10 jaar naar voetbal gekeken totdat ik die broekies toch iets te gay vond ... |
|
-2 jaar judo. -5 jaar reddingszwemmen [maar je moet met geld over de brug komen wil ik voor je in het water springen]. -1 jaar hardlopen. -6 maanden bij Dumeco. |
|
quote: Dumeco? Was da? |
|
quote:Varkensslachterij. Ik had meer medelijden met de werknemers toen ik stopte, dan met welk varken wat ik de nek doorstak dan ook. |
|
bmx-en zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
eeeehm op verenigingen heb ik karate(jaar of 4 geloof ik) judo (3 jaar) fitness (dan weer 6 maanden, dan een jaar enz) zwemmen( een half jaar) gedaan maar gewoon buiten op straat was ik altijd (en nog soms welleens als ik me actief voel) bezig met voetbal,basketball en american football. My madness, my sadness |
|
Snowboarden is mijn favoriete sport, aprés-skiëen komt met stip op 2.... Don't blush when I rip you open |
|
Ik heb ooit gerolschaatst...toen ik zeven of acht was...Nu ga ik heeeel af en toe ijsschaatsen. Echt sportief ben ik verder niet,al mijn energie hou ik voor goei concerten en festivals!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Ik heb 4 en een half jaar op judo gezeten (blauwe band )!!! Daarna nog 2 jaar geturnd... Toen heb ik die sh*tzooi maar aan de wilgen gehangen en ben ik maar UT en Q3A gaan doen en meer van die FPS-zooi Ad Astra... |
|
4 jaar taekwondo en sinds een half jaar weer begonnen en nu een half jaar fitness Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ik hoop mezelf er eindelijk eens toe te kunne dwingen om fitness/powertrainig terug op te pikken....k blijf dat zeggen maar t wil maar niet komen... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
wekelijks in het 1ste middelbaar maandag = rust dinsdag = voetbal woensdag = atletiek donderdag = voetbal vrijdag = atletiek zaterdag = voetbalmatch zondag = atletiek en jeugdbeweging (chiro) Ik liep in die tijd 15 km in 1 uur tijd als ik nu 30 minuten moet lopen ben ik kapot |
|
quote: ik zit ook op hockey dus, i know what you're talking about The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
12 jaar voetbal, 8 jaar atletiek (lnge afstand lopen |
|
Amateursport: VOETBAL al zo'n 17 jaar, en nog steeds 2x per week trainen. Blijft gewoon leuk, en de kleedkamer-humor om 10:30 's zondags ochtend is onovertroffen. Wat voor opmerkingen dan gemaakt worden door al die kansloze zatte ballen is geweldig. Alleen al de aanblik van 10 andere lijken is magnifiek. Topsport het afgelopen jaar: Slayerpit (2x) Cannibal corpsepit (1x, plus een tegoed 19 0ktober, Baroeg) Kreatorpit (2x) Destructionpit (1x) Vaderpit (2x) Krisiunpit (2x) Monstrositypit (1x) Iced Earthpit (1x) Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
quote: Meen eens af n toe n beetje pitten kan deugd doen ... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
ik doe niet zo veel aan sport, heb als kind wel erg lang op ballet gezeten. (iets van 7 jaar ofzow) |
|
zo'n 10 a 15 jaar gedanst...alle vormen die je maar kan bedenken met uitzondering van stijldansen (klassiek, modern, jazz, show, tap, afrikaans, acrobatiek etc)het was mijn eerste grote liefde |
|
ik heb 7 jaar op paardrijden gezeten. nu skeeler ik af en toe. (iets van 1 keer in de maand ofzo als ik zin heb) dead greets me warm, now I will just say goodbye |
|
Damn, de winter zit er zo weer aan te komen. En dat betekent dat ik gedwongen word te gaan schaatsen, mits er ijsch ligt natuurlijk. Maareh... ik heb 1,5 jaar op knolscheuren gezeten, en zo'n 5 of 6 jaar op atletiek. Maar dat is allemaal al een flinke tijd geleden. Tegenwoordig ga ik wel eens mee met mijn vriendin roeien, wat wel cool is. |
|
Aantal jaren voetbal gedaan (in jurassic period). Tafeltennis. Fitness. en nu meer dan 11 jaar Snooker (Heerschend en verslavend). Bazzio Attacks!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |