![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() |
|
HEUY!!!! Kan je dan nog sneller uitrekenen hoeveel bier je nog kunt bestellen na al een aantal uren in de kroeg te hebben gestaan ![]() ![]() |
|
Ik heb toen ik 10 was een maandje judo gedaan, en vanaf mijn 11 tot mijn 15 ijshockey in amsterdam. ijshockey was echt zo'n gruwelijke sport maar het was helaas een kut club geworden en er kon geen team gevormd worden doordat er te weinig man was. ![]() grrr ![]() |
|
Ik fitness nu 2 keer per week, had eerst all-in maar dat heb ik maar een maandje volgehouden ![]() ![]() |
|
quote: ![]() The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. ![]() |
|
heb een tijdje gefitnessed, maar nu al dik 2 maanden niet meer... ik moet het maar weer oppakken vind ik... ![]() |
|
quote:Wil je geen bierbuik krijgen als Jenje dan? ![]() |
|
nuh. ![]() |
|
Ik heb aan voetbal, wielrennen en skaten gedaan, maar de laatste 2 jaar niks meer eigenlijk. Ik ben van plan te gaan zwemmen en consequent eens stukken te gaan joggen. ![]() |
|
[quote]Op 12 juni 2003 9:20 schreef zillah-morte het volgende: met squash, samen met Beef van God dethroned ![]() ![]() quote] Dat vraagt om een fotO!!!! ![]() How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today ![]() |
|
Ik heb 14 jaar lang gezwommen. Nu ga ik twee tot 3 keer in de week naar de gym, hardloop 1 tot 2 keer per week, open-court basketbal en zwem zo af en toe nog. There is no religion higher than Truth! ![]() |
|
ik doe nu alleen nog maar ballet, wil volgend jaar ook gaan boksen want 1 sport is echt te weinig. ![]() |
|
mmm... ik heb al een hele resem aan sporten gedaan... toen ik klein was toestelturnen, nadien 1jaar voetbal, rond men 12de heb ik nog 2jaar acrobatisch turnen gedaan, nadien ben ik een 4tal jaar gaan tennis en nu doe ik al 7jaar taekwondo... ![]() |
|
Ik sport 2 keer, soms 3 keer in de week. Vind dat wel lekker. Voel me anders zo'n luie niksnut. "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." ![]() |
|
Ik doe aan yoga. Steeds met een vleugje Darkthrone of Burzum op de achtergrond. mvg wk10 ![]() |
|
Pf na een hele lange rustpauze ben ik vandaag terug beginnen sporten ![]() ![]() Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. ![]() |
|
Geen zin om tijd te maken voor iets als sport. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor ![]() |
|
dit jaar gaan we erbij fitnessen en of boksen. ![]() |
|
Net ff gezwommen, was redelijk vermoeiend ![]() ![]() |
|
Ik wil binnenkort een mountainbike kopen om mijn conditie iets op te vijzelen. Want ik ben 20kg te zwaar. whisky he. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
sport. daar ben ik, ff denken, in 1983 mee gestopt. toen deed ik aan fietscross, maar na 2 ongevallen waarbij 2 verschillende broers bij betrokken waren, mocht ik niet meer. was de enige sport die ik wel leuk vond. ![]() daarvoor geweest op: (zo heette dat, nog steeds?) - voetbal(tot buitenspel werd uitgelegd. ![]() - judo - kung fu dat was het. Oud Vuil. ![]() |
|
quote:Fitnessen is saai! ![]() "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." ![]() |
|
ik zou nog willen gaan thai-boksen of zoiets... ofwel koop ik me zelf een bokszak en kan ik daar op oefenen ![]() ![]() |
|
quote:Denk niet dat je techniek dan echt goed zal zijn. Maar, dat maakt jou misschien niet zoveel uit? "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |