![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Tape it for me, will ya? ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote: Naar de boekenbeurs geweest, m'n jongen? [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
quote: ![]() En met die Antwerpse piloot "De laatste woorden op de blackbox:"Deurne, ziete kik nie verkjierd?"" ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Hopelijk brengen ze da later eens op DVD uit, maar dat zal wel niet, echte klasiekers brengen ze niet uit op DVD, zever daarintegen ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Therefore, I repeat my question... ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
Deprez en Kruismans vind ik zelf ook goed, maar Grootaers maar met momenten. Ach, eigenlijk amuseer ik mij er altijd wel mee, behalve wanneer ze die Hollander (ben z'n naam kwijt) binnensmijten, want die is ronduit irritant. En ik vind de meiden achter de toog schattig. Nah. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
quote: Alles kan beter? Daar zou ik mij puur een gelukkig leven mee kunnen lachen. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
quote: Is ook nog nie op DVD imho ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Buiten de zone denk ik wel dat die ooit nog 'ns zal verschijnen. Me dunkt dat daar aardig wat vraag naar is. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
quote: Nope, check het mathias sercu forum maar eens http://www.mathiassercu.be Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Oh. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
Ik lach me de kelere om dat "the simple life", zeg. ![]() ![]() Ook al blijkt later, dat het allemaal in scene gezet is, dan nog. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
Vanaf morgen nieuwe seizoen "Little Britain" op de bbc. ![]() Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
![]() "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
Hele tijd OZ gevolgd, maar volgens mij komt het nu niet meer. Heb het in ieder geval al een dikke 3 maanden niet meer gezien. There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. ![]() |
|
Nederland 3, straks ' Believe in nothing ' kijken,met Rick Mayall. Met die gast erbij kan het niet kapot. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
quote: Als ik hem zie moet ik gelijk weer aan the young ones denken...dar was ook altijd zo mooi ![]() Het zal je moeder maar wezen... ![]() |
|
quote: Thanks!!! Die serie ben ik al benieuwd naar sinds ik em de eerste keer gemist heb ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Die serie is idd geweldig, gisteren ook weer gezien. Nu begint The villa op veronica. Dronken engelsen in spanje, ik smul ervan. Snog-time. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Fuck gemist! Maar gelukkig wel de doorstart sinds die onderbreking van dat kerstgereutel etc. ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Idd. Het "hulpje" speelt trouwens ook een geweldige rol. Al zou ik liever adrian edmondson in die rol zien, de acteur die het nu doet is heel goed. Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Die butler idd; eindelijk een sidekick na een Baldrick of voor Rik Mayal Pierce Fletcher Dervish die wél slim is ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Believe Nothing is inderdaad wel grappig. ![]() Vanavond om 00:30 op Canvas begint er een nieuw seizoen van The League of Gentlemen, als het iemand zou interesseren. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
Je kent bottom niet???? ![]() Ga eens snel wat aan je opvoeding doen. Zinloos geweld en engelse humor in 1 wat wil je nog meer. Scrubs is trouwens ook erg gaaf en nieuw ![]() Wake up and sniff my dead hamster's carcass ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |