![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hihi ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Flash!!!! ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
quote:Zekers! Fritz Lang Uber Alles! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
De ridder die mn hart stal als kind was Floris ![]() |
|
quote: WOW!....Alles wordt zwart ![]() ![]() On-topic: Fawlty Towers is mijn favourite serie, ik heb laatst alle series op DVD gekocht en ik kan er geen genoeg van krijgen. [Dit bericht is gewijzigd door Pluijzer op 27-07-2004 18:30] ![]() |
|
er was vanmiddag een programma op ncrv , over een echtpaar dat emigreerde naar New Zeeland , ![]() ![]() |
|
De originele "Adams Family" op ned3, vpro, 19.00 Nog steeds geweldig. Oud Vuil. ![]() |
|
quote:Dus je vindt de neerlandsche vlag fout, maar stelt het wel op prijs als men de neerlandsche taal beheerst? Vreemd, heel vreemd. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Dat moet een leuke serie zijn! Vanaf nu ga ik elke week klaar zitten daarvoor. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
quote: was leuk en ook emotioneel voor de dochter die achterbleef , was de laatste aflevering volgens mij ![]() |
|
![]() [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
Q en Q spannend ![]() ![]() |
|
Komt Mork en Mindy nog weer terug ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote:Nee, Mörke komt niet meer terug ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Ontopic.... ![]() ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Jammer. Kijkt nou niemand naar de adam's family. Echt jammer dan, het rost het merendeel van de hedendaagse comedies er vierkant uit. Oud Vuil. ![]() |
|
quote: er is een soortgelijk programma op rtl4 : het roer om http://www.rtl.nl/programma/hetroerom/ gisteren was een interessante aflevering , het ging over een een koppel ,die naar Australie emigreerde , de man zou een eigen bedrijf beginnen , op den duur merkte je dat de vrouw veel actiever en kundiger was op dit gebied . [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 27-08-2004 11:34] ![]() |
|
ga binnekort het eerste seizoen van 24 kijken, die heb ik namelijk nog niet gezien. ![]() dood ![]() |
|
Eerste aflevering gezien van de friends spin-off "Joey", best grappig ![]() |
|
quote: leggen ze nog uit waar z'n vrienden opeens allemaal heen zijn? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: hij gaat naar LA, dus hoeft niet ![]() |
|
quote: Serieus ? Wist niet dat ze dat gingen maken. Is het een beetje goed ? ![]() |
|
quote: ik heb wel gelachen, is ook met die stoner gast uit road trip ![]() |
|
quote: ook goed ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |