![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Heiligschennis! De Duitstalige versie van T2 lijkt dan weer geinig; Arnold ook door Arnold zelf nagesynchroniseerd? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-10-2005 9:34] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Hell no! Zo is die serie veel vetter. quote: Nee, de stem die voor schwartseneger gebruikt word is juist idioot hoog. ![]() ![]() |
|
quote: Komt goed ![]() ![]() |
|
quote: Zeker! Hij komt op 15 maart naar de 4AD ![]() EDIT: Verdomme, wel al uitverkocht blijkbaar ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Bleh? op 21-10-2005 23:50] ![]() |
|
Zit er toch gewoon een gast van Altar in "je echte leeftijd", met enge peircing en pens en meer. ![]() |
|
Als hij 180 bleek te zijn zou dat wel erg death-metal verantwoord zijn ![]() ![]() |
|
Hehehe, hij was 11 jaar te oud ofzo. Picture this. Er zitten allemaal dikke mensen aan een ontbijttafel met daarop allerlei gezonde producten, waaronder veel groente en fruit. Wat zegt Marcel? "Hm, het enige vette hier te vinden aan deze tafel ben ikzelf". Hehehe. ![]() |
|
Now downloading: Desperate Huiswijven, tweede seizoen, afleveringen 1~5 ![]() ![]() |
|
quote: ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Is wel een grappige serie. ![]() ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ ![]() |
|
MET best wel lekkere vrouwen d'r in. Ik heb die koude roodhoofd Bree wel eens half-naakt gezien en OMFG! ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ik vind dat semi-criminele stelletje wel grappig, die waarvan dat vrouwtje de hele tijd vreemd gaat met de tuinman. (mooie dame trouwens!) ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ ![]() |
|
Een paar series waar ik momenteel midden in zit.. ![]() ROME - Een van de nieuwste series van HBO, heb net de eerste zes afleveringen binnengehaald, eens kijken of het iets is.. Meer info: ROME ![]() SOPRANOS - Net seizoen twee afgerond en ga nu beginnen met nr. 3 .. gelukkig alles op DVD geleend, dus kan nog vooruit t/m 5. ![]() Meer info: SOPRANOS ![]() CARNIVALE - Gave serie over een rondtrekkend circus in de jaren dertig (de tijd dat er nog vrouwen met baarden, siamese tweelingen, etc inzaten) die een jongen met vreemde gaven oppikken en op zoek zijn naar iets.. Net een seizoen afgerond en de tweede gedownload. Deed me enigszins denken aan Twin Peaks, door de mystiek die erin zit en door het geniale acteerwerk van de dwerg die in Twin Peaks de 'dream dwarf' speelde.. Helaas zou de serie ook wel eens net zo frustrerend kunnen eindigen als Twin Peaks, want ik geloof dat deze er na twee seizoenen zonder echt einde mee gestopt is door gebrek aan geld of kijkers.. Meer info: CARNIVALE ![]() LOST - Erg gave serie over een groep overlevenden van een vliegtuigcrash op een nogal freaky eiland, klinkt crappy maar is erg gaaf. Net5 is alleen wel erg laat ingestapt, waardoor de serie voor de zomer ineens kapte na een half seizoen, om pas in september weer verder te gaan. Vandaar dat ik maar alles heb gedownload; loop inmiddels gelijk met de Amerikaanse uitzendingen, dus nu kan ik nog maar 1 aflevering per week downloaden/kijken ![]() Meer info: LOST Voorlopig dus meer serie in huis liggen dan tijd om ernaar te kijken ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Joepie, MTV heeft weer iets nieuws! de Andy Milonakis show, een godallejezus irritant pestjong dat absurde sketches maakt (of er iig in meedoet). Sommige zijn wel gaaf, terwijl soms wel erg wanstaltig absurdistisch gedaan wordt. ![]() |
|
quote: Het enge is, dat die gozer gewoon 29 jaar is. ![]() ![]() |
|
Kom er beetje laat mee, maar op Discovery is er op Woensdag om 21.00 de documentaire serie Medieval Live's van Terry Jones (oa. van Monty Python). Erg leuk informatief programma waarin hij de 'vooroordelen' over bijvoorbeeld koningen en ridders 'rechtzet' op een leuke, grappige manier die te verwachten is van een Python iemand. Een aanrader voor de geschiedenisliefhebber of Python-fan, maar ook voor andere mensen natuurlijk! Hij werd trouwens ook eerst op Ned 2 (geloof ik, kan ook 1 of 3 zijn) uitgezonden op Zondagavond. Helaas kwam ik hier te laat achter en heb dan ook de laatste 3 gezien, maar nu gelukkig nog een keer op discovery! Als iemand dit programma heeft opgenomen, en dan voornamelijk deel 2, ben ik zeer geinteresseert in een kopie van die aflevering. ![]() |
|
quote: Het is iig wel grappiger dan Stankervision. ![]() |
|
Rome is zeker wel een goede serie, het zit ook bij HBO. Dat is bijna succes gegarandeerd! "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Daar zag ik laatst geloof ik een kleine reportage over op de BBC, zag er idd gaaf uit. Misschien maar keer checken. ![]() |
|
quote: wtf. je maakt een grapje. ![]() |
|
quote: ik vrees van niet: http://www.imdb.com/name/nm1429102/ Kijk maar naar zijn geboortedatum. Dit verklaart zijn gevoel voor humor wel, kleine kinderen verzinnen dat soort dingen niet zo snel. ![]() |
|
quote: Ja ik heb het 2 keer gezien. De geschiedenis wordt erg leuk door hun verteld. Dank je wel voor het vertellen dat het nu op woensdag komt ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Tering, je zal maar gek van star trek zijn. 212 dvd's voor maar $2,499.99 En dat is dan de aanbieding. http://www.amazon.com/gp/product/B000BIBGR2/104-6234987-3899163?v=glance&n=130&tagActionCode=trektoday [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 07-11-2005 21:22] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |