![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
vanavond een gloednieuwe aflevering van de orginele CSI ![]() ![]() |
|
Ah, geinig. Ik kijk het zelf niet, maar mijn eega wel, ik geef het ff door, hehe. ![]() |
|
quote:Die aflevering was best wel een bummer. Had beter verwacht. Maar woehoe! met chipjes op mn bed, tv kijken. ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Trollie!! Tis maandag, tijd om te spuiten en te slikken. ![]() |
|
YEAH!!!! Wij komen er nog wel!! Allebei er aan gedacht vanavond hehehe.. Zou dit een voorbode van de apocalypse zijn? ![]() Heb iig nog de vorige aflevering kunnen zien dankzij jou. Helemaal updodate weer dus hehe ![]() ![]() |
|
Hehe, ik heb een goede dag vandaag, ik weet alles. ![]() Ik ben benieuwd wat er vanavond genomen gaat worden, ik laat me verrassen. ![]() |
|
Alleen Rome is momenteel nog een beetje aardig, vind ik, maar ook dat gaat saai worden. Gelukkig is het bijna over. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
kijk dan eens naar de nieuwe Battlestar Galactica ![]() ![]() |
|
Is die op TV dan, en zo ja, waar? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Six feet under tweede aflevering gisteren gecheckt; erg gaaf en ik wist niet dat het verschijnsel 'lijk met stijve lul' (Stiffy with a stiffy dus ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Beavis & Butt-head binnekort weer op MTV!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Zijn we bij de tijd vandaag Wim? ![]() ![]() |
|
![]() Ja, ik was het niet vergeten. ![]() ![]() |
|
quote: Kijk. Raja en ik ook weer blij. ![]() quote: Godallemachtig, meen je dat nou. Na tien minuten kijken naar dat programma voel ik me tien jaar ouder. En ik ben al niet meer zo piep. ![]() |
|
quote: Leuke serie, maar ja, je weet hoe het afloopt. ![]() Las ook dat er wellicht vervolg op komt over Octavianus, dat kleine ventje. Een toch groter iemand als Caesar. ![]() |
|
Vanavond 'Prison Break' voor het eerst op tv. Ben benieuwd, lijkt me een leuke serie. ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
wie kent king of queens,charmed en beaves and buthead. Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! ![]() |
|
Argh! ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
oke oke laatmaar Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! ![]() |
|
quote: k vind King of Queens best een leuke serie. ![]() ![]() |
|
Ik ook, vooral die vader is geweldig! ![]() |
|
Arthur! Die kerel speelt haast dezelfde rol als in Seinfeld, maar dan als vader van George ![]() ![]() |
|
quote: Ja, die ja. De echte vader van ben stiller. edit: bij seinfeld, met de mens bra, ja. ![]() En dat schreeuwen van hem, hilarisch! [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 16-03-2006 20:55] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |