![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mijn favoriete series: That 70's show Sabrina Xena Nikita Dat was het wel zo ongeveer... ![]() |
|
The Mary Whitehouse experience ![]() Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
Ik kijk: Star Trek: Enterprise soms The fresh prince of bel-air Voor de rest kijk ik niet zoveel tv ![]() |
|
ik kijk spongebob, en chin chan die zijn echt vet ![]() ![]() |
|
ik blijf het roepen: Six Feet Under = ![]() Op maandag om 11 uur op de bbc 2: I am not an animal, zeer grappige animatie serie. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
quote: dus heel die meuk sluiten behalve heavy metal en concerten gedeelte. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 ![]() |
|
RTL-Z KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
AbFab natuurlijk Eddie en Patsy heersen ![]() true disco chick ![]() |
|
Vanavond is het weer tijd voor Jiskefet! ![]() "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." ![]() |
|
quote: ![]() |
|
quote: Als je dit meent moet je wel van héle droge, saaie drollen houden; vind je die RTL-Z presentatoren ook zo 'dynamisch'? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-06-2004 0:25] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
animal planet ging vandaag over west-Australie , de kust , walvissen ![]() en over een rots kangoeroe/wallaby of wallaroe [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 05-06-2004 23:07] ![]() |
|
quote: Animal Planet staat er bij mijn sportschool altijd op. Ik zie dus elke avond tussen 7 en half 8 zo'n funny programma over dieren. Echt leuk om dieren maf te zien doen. De laatste tijd volg ik alleen nog maar CSI. Op dinsdagavond CSI miami en op zaterdagavond de eerste CSI (LA dacht ik). En op donderdagavond de echte CSI op Discovery Channel. Het schijnt dat binnenkort CSI New York begint. ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
meestal ER op net5. de enige zender met redelijke series geloof ik. en zo heel af en toe that 70s show. ook wel een aardige serie. verder kijk ik nauwelijks tv.. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
quote: cool ![]() wat is CSI btw ? ![]() |
|
quote: Crime scene investigation. Gaat over het forensisch(?) team dat met behulp van minimaal bewijs een moord weet op te lossen. the only pleasure is pain ![]() |
|
net afgelopen ... ![]() |
|
quote: dank ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Staat nu op de videoband, want Hirogen is er niet dit vandaag. Kijken we morgenavond gezellie met zijn tweetjes the only pleasure is pain ![]() |
|
TV is rampzalig op zaterdah ![]() |
|
zaterdagtv is altijd rampzalig the only pleasure is pain ![]() |
|
[kansloos puberaal gehuil] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 06-06-2004 3:26] ![]() |
|
Rembo en Rembo ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: quote: goh .. sluit mooi aan ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |