![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehe, op ZM posten daarentegen vinden ze vast geen probleem. Je hebt mail. ![]() ![]() |
|
quote: Dat zwarte scherm zijn ze onderhand wel van me gewend hoop ik. ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
Wie heeft er American Dad al gezien? Is een nieuwe tekenfilmreeks van Seth McFarlane (Family Guy). Ik heb alleen de pilot gezien tot nu toe, en het is wel leuk, maar het is dus een exacte kopie van Family Guy. Gaat over een familie (och!), waarvan de vader voor de CIA werkt, en über-patriotistisch is. Vader, moeder, dochter en zoon. Stewie is vervangen door een alien die bij de familie woont tot hij zijn thuisplaneet kan bereiken. Brian is vervangen door een goudvis, waar de CIA de hersens van verwisseld hebben met een duitser. Ik kijk alleszins wel uit naar andere afleveringen. ![]() |
|
Nieuwe a-sociale burenprogramma is weer op op sbs6. ![]() ![]() |
|
Vanaf vandaag was popquiz a gogo op ned 3 weer op. Helaas herhalingen, maar voor diegenen die ze noch niet gezien hadden en een brede smaak qua muziek hebben -> kijken in het vervolg. Leuk quiz. ![]() |
|
Ha leuk de Simpsons op Veronica ![]() Cool; 2 afleveringen; daarna Seinfeld ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 22-07-2005 0:40] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
The Simpsons Heerschen!! Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Brainiac is nu weer op op Veronica. Kijken meer mensen hier dat? Semi-serieus programma, waarin ze allerlei weirde onderzoekjes doen. Met 1 van de presentatoren van top gear. ![]() |
|
quote: Dat heb ik één maal gezien. Was lachen inderdaad, vooral toen ze de spanningshekken-test gingen doen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
http://www.jumpingtheshark.com/ Wanneer is een serie "niet meer zo leuk", ? Hiero kun je loeren en evt stemmen. Ik dacht aan married with children en toen ze dat nieuwe kind kregen. En ja hoor. New Kid In Town (Seven) ![]() |
|
Ik kan wel genieten van "The mind of the married man" en Manchild signature ![]() |
|
Ik geniet van the villa. That is, strax op video. Was vanavond op veronica op. ![]() |
|
nooit van gehoord! signature ![]() |
|
quote: Reality. Ze gooien 4 engelse jongens en idem 4 meisjes in een villa in een warm land, met veel te veel drank. Een computer "matched" ze aan elkaar. Dan gaan ze stappen en enorm dronken worden en veelvuldig "snoggen". Dat si den tong zoveel mogelijk in zoveel mogelijk vreemde monden proppen. Jaja, huize Oud Vuil kijkt alleen maar kwaliteitsprogramma's. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ah, met dat nieuw jong erbij kon ik zo nu en dan nog steeds wel lachen om die serie (denk aan die aflevering waarin dat ventje niet welkom was op een of ander feestje en de Bundy's met iedereen op de vuist gingen ![]() Edit: quote: Brrrrr, dat is een van de redenen dat ik liever de tv mijd ![]() [Dit bericht is gewijzigd door slome op 08-08-2005 22:50] ![]() |
|
F.C. De Kampioenennnnnnn ![]() ![]() |
|
F.C. De Kampioenennnnnnn ![]() ![]() |
|
op dit moment zijn er nog steeds heruizendingen op de VRT , maar het zijn op dit moment de afleveringen nadat oscar en pico de serie verlaten hadden , wel jammer , gelukkig was er nog DDT toen ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: huuuuuuuuuuuh!!!!??? ![]() damn! Is dat het programma van raad het zaad? Had ik hier es gezien signature ![]() |
|
quote: Yup, ben weer hevig aan het opnemen om de collectie compleet te krijgen. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 08-08-2005 22:52] ![]() |
|
quote: Pico moest wel, hij had een serieus drankprobleem en werd nogal handtastelijk (aan de vagina van Doortje en zo). Heb ik gelezen in Dag Allemaal ![]() signature ![]() |
|
quote: Klinkt als... de bio van De Kampioenen. ![]() ![]() |
|
Nee, raad het zaad ken ik niet. ![]() edit, slome, decadentie tv heerscht. imo. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 08-08-2005 22:57] ![]() |
|
quote: ja klopt wel , is begin dit jaar ook in een psychiatrische kliniek opgenomen enzo Faustian Spirit of the Earth ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |