![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Verder niemand? ![]() Echt een heerschserie! ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: De dochters van? ![]() ![]() |
|
Neuh, das cloud ![]() edit: en geen Cleod dus *neeschudsmiley* [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 07-02-2006 17:44] spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote:Ja!!! MCleod's Daughters!! ![]() Hoewel het op het laatst nog maar 1 daughter is en het bijna niet meer bij te houden is wie er per dag weggaat en vooral bijkomt... ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Kijk, iemand met smaak! ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
McLeod's daughters ![]() Go ahead without me, I'll find my own way ![]() |
|
Ik had dat nieuwe trieste programma Mr Romance ofzo gezien laatst onder het zappen hehehe ging zo gast janken omdat hij pro-model was en verloor van een gast die visser is in alaska...hoe gay ben je dan.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
![]() ![]() Go ahead without me, I'll find my own way ![]() |
|
Zojuist de dvdbox met alle 25 afleveringen van Nowhere Man besteld. Wat was dat een geniale serie! ![]() ![]() |
|
quote: nooit van gehoord, waar gaat deze serie over??? ![]() |
|
Is dat die gast die iedere keer door zo lus reist en dan in een lichaam van een ander terrecht komt om wat recht te zetten, samen met zijn trouwe holografische kameraad.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
geweldig ![]() Suck my piss ![]() |
|
quote: Volgens mij was dat Quantum leap; Nowhere man gaat over een fotograaf waarvan de regering ofzo negatieven van hem wil hebben en hem op zeer verregaande manieren mislijd deze te pakken te krijgen en zijn 'struggles' om onder verregaande omstandigheden te overleven; behoorlijk paranoide serie! ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: oh dat is best gaaf. check ook "prison break" uit. een van de beste series die onlnags heb gezioen (samen met 4400,lost en battlestar galactica) ![]() |
|
. edit lol quote was nogal oud [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 08-02-2006 9:13] Suck my piss ![]() |
|
Zoek in het archief naar een programma dat je gemist hebt of een programma dat je online zou willen bekijken. Om een programma te bekijken moet je inloggen. Voor sommige programma's moet je betalen. Dit is aangegeven in het menu. http://www.talpa.tv/web/show/id=47822 Betalen, jammer is dat. Gelukkig is het talpa. En heb ik een videorecorder. ![]() |
|
quote: JAAA! Nowhere Man !!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() http://www.tv.com/nowhere-man/show/2102/summary.html?q=nowhere+man [Dit bericht is gewijzigd door Naturens Galleri op 12-02-2006 0:35] headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
Ah, vanaf as maandag weer jensen op werkdagen op tv. ![]() ![]() |
|
wat is die nieuwe "Battlestar Galactica" toch een enorme heers serie, gister werd er een tip van de sluier opgelicht over de ware aard en bedoelingen van de Cylons, ik wacht alweer met smart op volgende week! [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 20-02-2006 21:01] ![]() |
|
Ik denk dat ik die serie maar eens ga proberen te dowloaden. Ik heb geen zin om het via tv te volgen, maar het lijkt me wel een gave serie, ja. ![]() |
|
nu beginnen met kijken is een nono, je moet echt vanaf het begin kijken om het te snappen... ! ![]() |
|
Nouja, daarom. Alhoewel ik van attila begreep dat starbuck nu een vrouw is?!? ![]() |
|
Ja! en dat vond ik eerst ook raar, maar nu begin ik het wel te snappen na afgelopen zaterdag. Geen verkeerd vrouwtje trouwens, evenals Boomer, eerst neger, nu aziatische schoonheid met een dubbelrol! ![]() |
|
Bwahaha, dat gaat wennen worden dan. Zit die robothond er ook in? ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |