![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
k wil de simpsons terug of family guy season 4 op tv ![]() ![]() |
|
Ik wil King Of The Hill terug. ![]() |
|
Ik wil Scrubs trug. ![]() |
|
Scrubs was humor idd ... ![]() |
|
Met dank aan de inspiratie van Zillah: Rembo & Rembo http://www.vpro.nl/villa-achterwerk/villafilms/index.shtml?2936067+6570460+2852030+2852032 ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Jansuh zei al eerder in een ander topic goede dingen over van kooten en de bie. Elke koot en bie kenner is een aanwinst voor dit forum. En derhalve: Keek op de week moet terug! Mozeskriebel! ![]() |
|
quote:fragmentjes [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 13-04-2005 23:13] ![]() |
|
quote: Geniale, tijdloze serie ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Dukes Of Hazzard ![]() ![]() |
|
quote: Mwh... Als je dan toch met Amerikaanse komedieseries wil gaan gooien, noem dan Married With Children. Dan heb je iig nog wat cynische humor ![]() ![]() |
|
Op Canvas (België2 voor de Noorderburen) is er iedere donderdag Green Wing, absurde Britse humor op zijn best in een hospitaal, heerschend grappig ![]() Ter info, het begint om 23.50 Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Met Fran uit Black Books en Susan uit Coupling. ![]() [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
quote: Kan goed zijn maar het is alleszins heerschend ![]() ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: De laatste die ik zag, waren ook al herhalingen. Had ik het al over keek op de week gehad? ![]() ![]() |
|
Ah, helpdesk op 1. Van de eo. "Mijn cavia krijgt pijn aan zijn oren, als hij hoort schelden in de kamer". ![]() ![]() |
|
Zaterdag heb ik 9 Fawlty Towers en 3 Bottom afleveringen gekeken, heersch. ![]() |
|
quote: ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Ik heb zojuist bloed zien regenen, gewassen zien verwelken, een vrouw zilveren munten zien ophoesten etc., dit alles te midden van een reizende kermis in het Amerika 1934. Ik vond het intrigerend maar ben nog niet ondersteboven ervan; misschien komt dat nog, misschien is het gewoon een gaye serie die er goed uitziet. Volgende week kijk ik iig weer. Wat dan? Carnivale dus.... Nederland 3, zondagavond rond kwart voor elf. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Heb ook net zitten kijken, en ook nog niet overtuigd. Beetje te traag en onsamenhangend allemaal. Welcome to the Atrocity Exhibition ![]() |
|
Hmja, ik hoop dat de inhoud belangrijker wordt geacht dan het visuele spektakel. Tot die tijd lijkt het me een serie die de moeite van het volgen waard is; bovendien is het van de VPRO en die hebben gelukkig weinig crappy series. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Carnivàle is in dat opzicht inderdaad wel een tegenvaller. 't Is mooi verpakt, maar de laatste aflevering vond ik toch wat belachelijk... Zit je al zo lang te wachten en dan krijg je zoiets voorgeschoteld. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
quote:Wij hebben net aflevering 1 gehad, zou je stil willen zijn? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 02-05-2005 13:20] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Tja, had je maar naar Canvas moeten kijken eh. Dan had je 't al een jaartje of zo achter de kiezen. ![]() [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |