![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Oh niets ... ![]() |
|
http://www.rtl.nl/soaps/thesecretlifeofus/ en "Live through this" op Yorin vandaag gezien ,best wel goed allebei ![]() |
|
Gisteren de laatste paar afleveringen van The Office gekeken. Beschamend en daardoor pijnlijk grappig. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
En In de gloria natuurlijk! [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
in de gloria is inderdaad geweldig ![]() I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
![]() [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
'American Choppers' op Discovery natuurlijk 8-) En sinds gisteren zijn de Tokkies weer elke maandag op TV ![]() [Dit bericht is gewijzigd door SoM op 06-07-2004 23:05] "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman ![]() |
|
Elke avond? Ja, als je het opneemt wel. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Dat moest natuurlijk maandag zijn ![]() "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman ![]() |
|
quote: JAAA heersch! ![]() |
|
quote: Idd heersch ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman ![]() |
|
hehe Meest gave uitspraak van die pa is toen ie een klein baby'tje in zn armen had, dat ie de fles moest geven of zo 'c'mon open it up' . Kwam er echt heel droog uit, ik geloof dat het drinken door mn neus naar buiten kwam ![]() |
|
Ik weet niet of het 'offtopic' is, maar ik vind de Black Widow Bike het vetst ![]() ![]() "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman ![]() |
|
die was zeer ok ja. Die brandweer motor ook wel ![]() |
|
"Yo! Get the damn bike done!" ![]() ![]() ![]() |
|
Na jarenlang onenigheid tussen de hoofdrolspelers en Sony komt de eerste officiƫle Seinfeld DVD uit ergens eind 2004..(!) ![]() "The story is the foundation of all entertainment. You must have a good story, otherwise, it's just masturbation." - George, in "The Ticket" headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
geen serie maar ik zag twee dagen geleden een concert op Vlaamse t.v. (11 juli viering) , o.a. Boudewijn de Groot met achtergrondzangeressen en strijkers ![]() ![]() |
|
quote:OCC HEEEEERRRRSSCCCHHTT Prachtig die Paul sr, hele dag mekkeren dat er niks gebeurt .. met de handen in zijn broekzakken en de voeten op het bureau ![]() |
|
Heersende serie: OZ, maar dat was al bekend ![]() Heb op het moment de tweede (eerste al gezien) dvd-box thuis van CSI, ook gaaf! Leuk vermaak, maar zou de dvd's zelf niet kopen. Altijd handig die patiƫnten ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
2 pints of lager and a packet of crisps en aansluitend I am not an animal, maandagavond op de bbc ![]() true disco chick ![]() |
|
Heersend: Six Feet Under.. Ben enkele jaren geleden begonnen met volgen van de serie, vol goede hoop (aangezien het uit de renstal van Oz en Soprano's kwam) maar haakte vrij snel af omdat ik het teveel drama vond en te weinig absurditeiten (wat je wel zou verwachten) .. onlangs weer wat afleveringen gezien en die bevielen toch wel erg. Achteraf denk ik dat ik te snel geoordeeld heb over de serie.. het is gewoon een verhaal wat langzaam op gang komt maar zeker zeer gave momenten heeft.. ![]() |
|
- E.R. - That 70's show ![]() - The Nanny LAI LAI HEI ![]() |
|
quote: Als je nog wat vroeger voor de TV gaat zitten, kan je Coupling ook nog meepikken. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |