![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
En vanaf zondag... Big Brother... http://www.talpa.tv/web/show/id=76951/dbid=649/typeofpage=51230 Live. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 24-08-2005 23:30] ![]() |
|
Zwanger en roken? SCHANDE! ![]() |
|
quote: En heeft in een frituur een paar lui bedreigd met een pistool omdat ie dacht dat ze met hem aan het lachen waren Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Jaaaja. Talpa's programmadirecteur Remko van Westerloo vindt dat het aantal kijkers naar de dagelijkse uitzendingen van Big Brother snel moet groeien naar 600.000, iest wat de zender goed kan gebruiken. Het wordt cruciaal, aldus Van Westerloo. Lees verder >>Hij mikt morgenavond, de openingsuitzending, op een miljoen kijkers. De dagen daarna op 300.000 tot 400.000 kijkers, een aantal dat moet oplopen tot 600.000. De huidige serie van het realityprogramma wordt 'de Big Brother van de geheimen', zegt Endemol-directeur Paul Römer. De deelnemers zijn speciaal geselecteerd op het geheim dat ze met zich meedragen. Dat kan van alles zijn, tot lichamelijke afwijkingen aan toe, maar daarover willen de makers nog niets kwijt. De producent zal de ontwikkelingen zo sturen, dat die geheimen in de loop der tijd naar buiten komen. Eén van de manieren om de ontwikkelingen te sturen, is de komst van de 26-jarige Ralph. Gisteren verraste die zijn ex, de Rotterdamse Nathalie, door onverwacht het Big Brother-huis binnen te stappen. Deelnemer Rob verliet daarop onmiddellijk het pand in Aalsmeer. Dit soort ontwikkelingen geeft een enorme dynamiek in de groep. En zo hebben we nog een paar troeven die we gaan uitspelen, zegt Römer. (AD/Medialog) edit: 4 streams tegelijk. http://www.vkmag.com/media/indexbigbrother.html [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 28-08-2005 1:09] ![]() |
|
Nog 17 minuten. ![]() ![]() |
|
nou je kan er van genieten welke idioten zich daar bevinden ![]() http://www.datenu.nl/SisterOfMercy ........ A BAND WITH NO TALENT CAN EASILY AMUSE IDIOTS WITH A STUPID PUPPET SHOW!!! ![]() |
|
Nou, dat was alweer meteen spannend. 1tje er meteen uit, een ex van een ander erin. En die eruit is, zit nu in een geheim huisje in het BB-huis. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Dat is zeker zo. Ach, ik heb alleen de eerste BB helemaal gekeken. De andere delen niet helemaal, maar wel veel, hehe. Ik hou wel van dit soort tv. ![]() ![]() |
|
quote: de eerste BB heb ik ook helemaal gevolgd. de opvolgende delen zo nu en dan sporadisch; de lol was er voor mij af 9en dan had je "de bus" nog). maar nu is het alweer een tijdje geleden dat ik zo een soort programma heb gezien en vond het vanavond wel leuk om te zien. ik ga het zeker een tijdje bijhouden. wat een streek trouwesn om die ex er een dag later in te laten komen, en dan nog eens (ogenschijnlijk) slecht nieuws te laten brengen. die gast zal het niet gemakkelijk krjgen denk ik. ![]() ![]() |
|
Hehehe, die "surf" dude, ja. Die ouwe vent lijkt trouwens op willem ruis. ![]() De bus heb ik ook helemaal gezien. Met Sjekkie: VAMOS!!! Geweldig. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Das waar ja, sjekkie. zou die gast nog leven??? ![]() |
|
quote: Whahaha, dat is bizar, zeg. Ik zei het dus ook al tegen mijn vrouw. Wat zijn we lekker burgerlijk bezig, hè? ![]() ![]() ![]() |
|
Die vriend van dat wijf met die ex vent zal ook behoorlijk kut voelen thuis op de bank, hehehe. Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote: ik denk dat wij de enige twee personen zijn op ZM die hebben gekeken ![]() ![]() ed: drieen dus. bazzio ![]() [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 28-08-2005 22:43] ![]() |
|
Hehehe, dat zit er wel in, ja. Den ouden hebben gesproken. Oew, zou ik haast vergeten. Zometeen Koefnoen kijken. Vanavond was er weer een nieuwe aflevering. ![]() ![]() |
|
En vanaf vandaag: WROETEN Arjan Ederveen vanaf 29 augustus 2005 te zien in ecologisch tuinprogramma Vanaf maandag 29 augustus is Arjan Ederveen zes weken lang elke werkdag te zien op Nederland 3 in het ongewone tuinprogramma Wroeten. Bevlogen vertelt hij over de diversiteit van groenten, bloeiende bloempjes en plantjes en ander groen struikgewas. In de tuin bij zijn boerderij ergens in Nederland brengt hij verslag uit van wat daar gebeurt: er groeien gewone en ongewone groenten, er bloeien bloemen en planten en elke week wordt er een logeerdier gebracht door een boer die wel eens met vakantie wil. Arjan wordt bijgestaan door ecologisch expert Heilien Tonkers en tuinman Hans Engelbrecht. In dertig overdonderende afleveringen lopen feit en fictie voortdurend door elkaar heen. Mooie verhalen en vreemde gebeurtenissen worden afgewisseld met doortimmerde, onderhoudende informatieve reportages over zaaien, telen en oogsten, over brandnetels, weckpotten, tomaten en brulkikkers. ![]() ![]() |
|
Zoals gewoonlijk de laatste tijd ga ik vanavond weer sterrenslag kijken geniaal gewoon... ![]() ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Ik ben gisteren begonnen aan de Belgische serie Matroesjka's. Hij is al op de Nederlandse televisie geweest, maar toen is het me niet gelukt om hem te kijken. Nu kun je hem huren bij de videotheek of volkomen illegaal downloaden. Kwaliteitsdrama, zeg ik je. Iemand bekend met deze serie? “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
wanneer komt LOST weer op tv? [edit: vanaf 2 sept dus, 1e 2 weken herhalingen, daarna weer nieuwe meuk] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 31-08-2005 12:40] Bruce Banner ![]() |
|
Iemand wel eens van de Canadese serie Trailer Park Boys gehoord??? Is helaas niet hier op de buis, maar de handige downloaders onder ons komen er makkelijk aan. Zoals de naam zelf al zegt, een geweldig humoristische lowlife serie dat zich afspeelt op een woonwagenkamp! Zo fout dat het te gek is! Check de site uit: http://www.trailerparkboys.com/ " When the going gets weird, the weird turn pro!" ![]() |
|
En Jensen is weer op, nu dagelijks. Niks mis mee, soort van david letterman, maar dan lomper. Leuk. ![]() |
|
Nee, dat vind ik echt een vervelend mannetje. ![]() |
|
Dat is juist leuk, dat vervelende. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |