![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Waarom wil je ze in het Nederlands? Ik vind dat echt stukken minder om aan te horen! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
ik heb ze om bepaalde redenen nodig ![]() Als jij in het bezit bent van cartoon network, kun je me dan een keer het intro-filmpje opnemen? Daar zou je me enorm mee helpen! ![]() |
|
De televisieseries op rtl4 zijn de belichaming van al het kwaad. ![]() |
|
iemand met cartoon network in huis + werkend? ![]() |
|
Euh, volgens mij wel, ja. Straks weer spuiten en slikken. Trol, let je op? ![]() ![]() |
|
WOW! Ik zat zojuist nog te denken dat ik die ouwe demente wim wel weer moest helpen herinneren. Goed bezig kerel ![]() ![]() ![]() |
|
Ik zag het toevallig in de tv-gids. Anders had ik het niet geweten, hehehe. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 14-11-2005 21:56] ![]() |
|
Hehehe volgende week sta ik dan weer paraat! Nu op BNN: Katja Schuurman en Bridget de blonde snol gaan elkaar in elkaar rammen. CATFIGHT! ![]() ![]() |
|
Oew, ff het tvtje alhier aanknallen. Is het met honkbalknuppels? ![]() ![]() |
|
Weinig kans ![]() Maar we gaan er voor hopen! ![]() |
|
Net de 'finale' van de CSI aflevering door Tarantino gezien.. vond hem wel gaaf, maar er had meer in kunnen zitten denk ik. Duidelijke Tarantino trademarks, of in ieder geval punten waarop de aflevering afweek van normale CSI-episodes: - Wat overduidelijk naar voren kwam was de hoeveelheid bloed en gore - Een vrij bizarre hallucinatie/droom met nog meer bloed en gore inclusief chainsaw ![]() Wat naar mijn idee veel sterker gekund had en meer Tarantino's stempel erop had moeten drukken: - De echte Tarantino-dialogen.. er waren er maar heel weinig, misschien de dialoog aan het begin, tijdens dat spelletje (ganzeborden ofzo) was wel een beetje Taranino-stijl, maar verder was dat ver te zoeken.. - Zwak einde.. (wel in CSI stijl.. maar ok) Uiteraard zit Tarantino vast aan een hele berg conventies als guest-director van zo'n serie, en het lijkt sowieso vrij hip te zijn om guest-directors in te huren en sterretjes bijrollen te geven in series op dit moment (Die blonde doos van Black Eyed Peaks gaat binnenkort strippen in Sopranos naar het schijn, en de regisseur van Requiem for a Dream zou volgend jaar een episode van LOST gaan regisseren..) .. ![]() |
|
ik vond het wel direct de beste 2 afleveringen van CSI, maar het einde kwam idd wel erg snel.. Hodges is de echte held! ![]() ![]() |
|
Jacky Chan Adventures ![]() FREEZE ![]() |
|
![]() *steekt tong uit* ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
![]() ![]() Wel een leuke tekenfilmserie overigens ![]() FREEZE ![]() |
|
Ruzie Den Engh - Justitie De loopgravenoorlog tussen het ministerie van Justitie en jeugdinrichting Den Engh over succescijfers lijkt het kookpunt te hebben bereikt. De jeugdinrichting ziet haar behandelmethode voor zwakbegaafde jongeren als zeer succesvol, maar Justitie bestrijdt dit. Gaat het hier om een ordinaire machtsstrijd? Volgens de Rijksuniversiteit Groningen is de methode zo succesvol dat maar 9 procent van de jongeren na behandeling weer in de fout gaat. Volgens Justitie klopt dat niet en doet Den Engh het niet beter dan normale jeugdinrichtingen. Achter de schermen woedt nu een uitputtende machtstrijd die een normale discussie over de bijzondere behandelingsmethode van Den Engh onmogelijk maakt. De politiek maakt zich ernstige zorgen Nederland 2 om 17.59 uur. Lijkt me wel boeiend, paar ex-clienten van mijn groep zijn toendertijd overgeplaatst naar deze vorm van hulpverlening. Indien je dit hebt gemist, kun je herhaling kijken op http://www.tweevandaag.nl/ [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-11-2005 17:37] ![]() |
|
Na het bekijken van alle afleveringen op DVD durf ik gerust zeggen dat "In de gloria" echt geniaal is ![]() ![]() De oude man en de zee... ![]() |
|
Ah, Jambers is weer op. Fijns. En straks dit was het nieuws op video. ![]() ![]() |
|
En zometeen weer spuiten en slikken. Volgende week speed, maar vanaaf? ![]() |
|
DE aanrader momenteel vind ik nog steeds Reynebau en Rotten, Marc Reynebau en Johnie Rotten die Groot Brittanië doorkruisen, heerlijk ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Kijken mensen wel eens naar dat on-line game programma op tmf? Wat elke dag omstreeks nu op is. Die host. Met z'n onzinnige gesprekken. En hij kan er ook nog eens niets van. Kelere, wat slecht. ![]() ![]() |
|
daarstraks 'Vuurzee' gezien op de Vara. volgens mij wel een leuke serie (8-delig geloof ik) over een meske met een moslimvader die op internet geile bezigheden heeft met andere lekkere wijven. daarna wordt ze vermist omdat men denkt dat ze de zee is ingelopen of iets... vage zooi dus, maar wel leuk ![]() |
|
Volgt er iemand eigenlijk al seizoen 2 van Lost? ![]() |
|
Ik volg echt helemaal niks op de nederlandse televisie en buiten nederland volg ik ook niks. Waar ik wel graag naar kijk is The Contender op rtl 7 en als er een leuke film op is kijk ik die wel maar, series volgen neen. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |