![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Kingdom Hospital op Yorin. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. ![]() |
|
nps had laatst ( een paar weken geleden ) twee goede programma's , een over Mozart en een over klassieke celliste ( lerares ) uit Rusland http://www.omroep.nl/nps/klassiek/?programmas/nederlandsemuziekdagen.html~content avro klassiek ook een paar weken geleden over drie getalenteerde jonge violistes die les kregen http://www.avroklassiek.nl/index.asp?ID=0 ![]() |
|
Friends blijft geweldig ![]() ![]() |
|
quote: ![]() "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." ![]() |
|
quote: de "achtergrondzangeressen" vond ik erg goed . is een band : http://www.lais.be/ ![]() |
|
quote: Nee joh; zouteloze serie van weliswaar knappe maar slappe acteurs n' actrices. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Serie heb ik laatst ook gezien ja.. toen bouwden ze een deltavlieger (werkte vrij goed), een soort kanon en nog iets wat ik alweer vergeten ben.. wel gave serie.. ![]() |
|
serieus : De Smurfen. Geniaal. Heb ik vroeger heel veel van opgestoken. Grote Smurf was zo'n beetje mijn mentor. ![]() ![]() |
|
Ray Mears extreme survival ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Sesamstraat ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
The Ren & Stimpy show rewlz en naast me de Black Adder & Falwty towers serie hehehe The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 21-07-2004 8:36] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Bottom in de herhaling , ook al heeft mijn broer de DvD box van Bottom besteld. Eigenlijk alle series met Rik Mayall en Adrian Edmundson Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
quote: Heeft hij 'Believe Nothing' ook op dvd? Wist je trouwens dat Rik Mayall ooit Hitler gespeeld heeft in het beruchte anti-euro filmpje ('ein reich, ein folk, ein euro') ![]() |
|
quote: heb ji nooit naar die Australiƫr gekeken (steve) die achter alle gifige reptielen aanrende en ze dan ving? keigaaf vond ik dat. (en iedereen moet het maar vooral nadoen!!! ![]() ![]() |
|
quote:DUDE! Steve Irwin is een legende! Oh did you try to bite me you naughty girl (en dan heeft ie het tegen een zwarte mamba ofzo ...) ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
Grappig programma is het wel, ja. Zijn act wordt na verloop van tijd echter een beetje eentoning....maar ja...hij loopt er enorm mee binnen. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Hoezo act. Zo is hij gewoon. Mag een mens zichzelf niet meer zijn tegenwoordig? ![]() ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Dan nog is het eentonig.... ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Dan moet jij maar doen wat hij doet, misschien wordt dat dan een heerschende serie ![]() ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Ga je mee als assistente? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Mag ik zeker alle beesten vangen. Al het werk opknappen. ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Je hebt denkers en je hebt doeners. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |