![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Oh ja! Dat heb ik ook gezien. Dat is best wel grappig. ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
Haha ja er was toen een man, die de hele dag niets anders deed dan bier drinken, die zei: "Die uitkeringen mogen wel wat hoger, hoeven we minder te doen". Of was dat twee weken terug? ![]() |
|
En: "Sommige mensen zijn gewoon niet goed in werken, niet iedereen is voor werken in de wieg gelegd" ![]() |
|
quote: Hahahaha, dat denk ik ook wel eens over mezelf! Maar ik werk wel, hoe erg ik er op sommige dagen ook van baal. ![]() |
|
Wanneer komt nou Godverdomme Quantum Leap a) of weer op tv b) dan wel op DVD uit in deze contreien... ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
*zucht* ik volg echt te veel - Gilmore Girls - One Tree Hill - Joan of Arcadia - Lost - de Farm - Peking Express - Americas next top model Gelukkig download ik ze allemaal, dus kan ik kijken wanneer ik wil ![]() ![]() |
|
![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Dat heb ik niet, dus ik moet toch iets ![]() En in dit geval is het bureaustoelpotatoe ![]() |
|
just teasing ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Dat is echt een vreselijk programma, van die meiden die model willen worden, maar zich niet in het bijzijn van anderen durven om te kleden!! Bevestigd wel al je vooroordelen jegens christenen. ![]() ![]() |
|
quote: JUIST, dat is er nou net zo geweldig aan ![]() ![]() |
|
Ja ik heb eigenlijk een haat liefde verhouding met die serie, net als mannen zijn ze vreselijk, maar toch wordt je er tot aangetrokken ![]() Misschien een vorm van masochisme waar ik mezelf nog niet helemaal bewust van ben. vanavond leuke film op ned 3 btw ![]() ![]() |
|
quote: No offense natuurlijk. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: Dat heb ik ook gezien ja.. bizar.. erg frustrerend dat van dat tuig gewoon zit te teren op de zak van de wel werkende mensen.. ![]() |
|
quote: ![]() Moest er gewoon ff uit ![]() ![]() |
|
quote: Ik ken dat. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
ik snap niks meer van veronica, simpsons op tv, simpsons niet meer op tv, simpsons op tv, simpsons niet meer op tv,simpsons op tv, simpsons niet meer op tv,simpsons op tv, simpsons niet meer op tv... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Dat is idd heel erg vervelend, ik zei dat ook al een keer ergens. Maar, de lama's zijn weer op tv, dit keer met Ruben van der Meer, weet U nog? ![]() ![]() En ook van kive opgenomen en frohland enzo. Straks op video beloeren. Meer info: http://www.bnn.nl/view/6250102/1022/4409195 ![]() |
|
Net het 2e deel van Lost op video gekeken. Morgen deel 3, ben erg benieuwd. Tot nu toe is het iig erg interessant. Vreemde zaken spelen zich daar af... Bruce Banner ![]() |
|
quote:ja en die gast is niet zo denderend grappig eigenlijk ... ![]() |
|
Bij de lama's vond ik 'em ook niet zooo. Misschien niet helemaal zijn ding, dat spontane. Maar hij is wel beter als die kale die er eerst in zat. Maar live opgenomen was echt super! De stadswachten, hehehe, briljant. ![]() |
|
Die gast met dat lange haar die is geweldig (naam ff kwijt) ![]() |
|
quote: Die aflevering met de metamorfose vond ik echt briljant ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Dat ze die twee junks/zwervers speelden? ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |