![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Jij moet morgenavond zeker kijken naar The Sketch Show, echt superhilarisch ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Ja, is nu op. Tanning heettie, dacht ik. Ik heb natuurlijk de box. En de losse dvd's. En de videobandenserie. En van heel vroeger zelf opgenomen op video. Wat een verspilling, hehehe, maar goed dat het niet andersom was, anders was het helemaal zinloos. ![]() |
|
Ik zag net dat vrijdag op Discovery Civilisation een documentaire komt over Rome door... Terry Jones! ![]() ![]() ![]() |
|
Canvas is ook weert goed bezig op vlak van Britse humor ![]() ![]() Vanavond zenden ze weer "The Fast Show" uit, wordt ook terug gieren ![]() ![]() ![]() Dit in combinatie met Little Britain, The Sketch Show (superhilarisch ![]() ![]() ![]() ![]() Britse droge humor heerscht ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Yessss!!!! Tis terug maandag ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
quote: Zou je geloven dat ik blij ben met enkel één en Canvas ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Hey klinkt leuk al die Britse comedy series op Belgische tv ![]() ![]() ![]() ![]() quote: Ik heb de eerste 3 dvd's; welke zijn er nog meer uit dan? Ik heb ook nog wel eens spin-off afleveringen gezien met dezelfde cast maar dan in een andere setting, waarin ze allemaal in dezelfde flat wonen en opeens aardig tegen het Saffie-achtige karakter zijn. Ook afleveringen gezien die zich in de toneel-casting wereld afspelen... METALLICA Lend Voices To Another Cartoon Series According to a posting at TV.com, METALLICA members James Hetfield and Kirk Hammett have lent their voices to another cartoon series, titled "Death Clock Metalocalypse". Brendon Small, known for the series "Home Movies", co-created "Death Clock Metalocalypse" about a Norwegian heavy metal band called DEATHKLOK. Although they rock to the top of the charts with gusto, they are also incredibly stupid and leave a path of destruction and mayhem behind wherever they tour. The new series will premiere in August on the Cartoon Network. METALLICA have previously lent their voices to animated shows including "The Simpsons" and "Dave the Barbarian". (Thanks: The 4 Horsemen Website) Hebben mensen nog Cartoon network ipv Nickelodeon? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-04-2006 23:38] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Ja, ik, hehe, lang leve upc digital... wanneer gaat dat geintje beginnen? ![]() |
|
In de box zitten serie 1 t/m 4 en een exta disc met de pilot enzo. Serie 5(2 discs) heb ik ook op dvd, evenals de special Gay met whoopi goldberg uit 2003. ![]() |
|
mijn bankhang avondje zit er weer op... wat zijn Desperate Housewives, Evelien en Grey's Anatomy toch ontzettend geweldig ![]() ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote: Grey's Anatomy is best leuk ja ![]() "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" ![]() |
|
Ik werd vanmiddag in de stad geïnterviewd door een vriendin die ik toevallig tegen kwam en gefilmd door haar collegae. Ze vroeg mij wat nou mijn ultieme zomergevoel was, waarop ik wees naar de wolk waar de zon achter zat en sprak: "Als de zon straks achter die wolk vandaan komt, dan heb ik het ultieme zomergevoel." Dat is echt gebeurd. I'm going to be on television! Be! Excited! Be! Be! Excited! ![]() |
|
Vanavond (als altijd) 'Criminal Minds' gekeken. FBI Profiler serie, best leuk! Best een aanrader voor mensen die van 't genre houden... ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Dan verkies ik toch Britse crimmie, vind ik veel leuker ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: En ik ben juist niet zo'n grote fan van Britse 'crimies'... Maar goed, misschien binnenkort de tv gids maar eens checken dan om te zien wat er zoal op Canvas komt. ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Oja, vanavond weer 'Prison Break'... Nog steeds een erg gave serie! Zou van mij wel vaker dan 1 keer per week uitgezonden mogen worden. ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Jazeker half 10 weer voor de buis, ben benieuwd wat van rol die nieuwe celmaat gaat spelen, spannund! ![]() |
|
quote: Hehehe, 'I don't sleep'... 'at all'... Ben benieuwd inderdaad! ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Ik hoop dat ze binnenkort nog eens A Touch of Frost zullen uitzenden, die serie is super ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ennnn, het was weer ongekend spannend... Bwah, nu weer een week wachten. ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
de tering, zeker nu er daadwerkelijk een gat is ![]() |
|
De laatste nieuwe Lost aflevering (218) was ook wel weer de moeite. Ik ben blij dat ze na een beetje stil gestaan te hebben, weer effe een aantal nieuwe ideeën en mogelijkheden introduceren... ![]() |
|
quote: Én ze hem overgeplaatst willen hebben.. Dit is echt één van de beste series die ik gevolgd heb ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |