![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik! ![]() |
|
ben momenteel echt van die chickflick series aan t volgen! ![]() The Gilmore Girls ![]() vind de sarcasme in The Gilmore Girls echt super! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door BlackSun op 28-11-2005 19:52] in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! ![]() |
|
the l -word ![]() .................. ![]() |
|
Series die ik nu wel eens op de achtergrond aan heb staan zijn Sex and the city en Coupling, voor de rest probeer ik zoveel mogelijk Gammo, Grazend Nederland en Dit was het nieuws mee te pakken. ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 30-11-2005 20:10] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
kent iemand "lost"??? ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Evangeline Lily ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
maar is het qua verhaal ook interessant?? ![]() |
|
Ik vind van wel. Bruce Banner ![]() |
|
Wat is het? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote:Een serie ![]() Gaat over een vliegtuigongeluk waarbij een hele groep mensen op een eiland terecht komen en maar niet gered worden en er blijken steeds meer rare dingen aan de hand te zijn met zowel het eiland als de personen die erop terecht gekomen zijn. ![]() |
|
24 vind ik echt geweldig. Er is geen één andere serie waar ik zo graag naar kijk. Alles aan die hele serie vind ik gewoon mooi. Echt machtig prachtig.....zeg maar ![]() ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Ohh het gaat over lost, en dat was een persoon eruit? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Had iemand dit al gepost? Die metalimitatie van de vliegende panters ![]() ![]() ![]() http://variatee.vara.nl/daarvliegendepanters/playerpage.jsp Het begin zit ongeveer bij minuut 19:57 Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
quote: ja, mooie en goede serie ![]() ![]() |
|
quote: haha ja, ik kijk het elke week. Vet grappig. ![]() ![]() |
|
quote: Geweldig ja, vooral die standup-comedian met z'n darkthrone-shirt. 'Bij een steekproef onder marokanen zijn er 7 omgekomen.' ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
Ik heb die parodie een paar weken geleden al gezien. Toen speelden ze "Levend galgje" met Hanneke Groenteman. ![]() ![]() |
|
Lost is geweldig, ik wil echt graag die dvd box dus zodra ik het geld ervoor heb.. ![]() Leuk voor vanavond: De herkomst van ons kerstdinerMet de Kerst in het vizier hoorde de Keuringsdienst van Waarde schoten in Argentinië en Schotland. Argentijnen schieten onze kersthazen, en rijke plezierjagers leggen in Schotland herten om. 21.25 op nederland 3 http://www.rvu.nl/kvw/index.php?i=8&r=33&n=1067 ![]() |
|
geweldig programma altijd ja ![]() ![]() |
|
Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
Straks weer een uurtje Will & Grace ![]() ![]() |
|
Wat een beschamende vertoning bij de finale bij big brother. Op het eind waren alleen joost en roel over. Joost wordt met een smoesje naar de dagboekkamer gelokt en krijg t daar een blinddoek voor z'n ogen en een mp3 speler op. Dan wordt hij naar de studio gebracht. Daar gaat een deur open en joepie de poepie, joost is de winnaar. Glitters in de lucht, tranen op de wangen en bridget zegt: Nou, dat was het dan, waarop het publiek om roel begint te schreeuwen. Oja.. Ruud de wild loopt maar snel naar het huis, terwijl de aftiteling bezig is en zegt aldaar tegen roel, dat hij verloren heeft. Geen glorieuze binnenkomst van de nr 2 roel, terwijl degene net daarvoor met veel gejuich de studio binnenkwam. (lieske dus) Waar heeft Oud Vuil het over? Dat het een schande is. Dat. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |