![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ow, Arie Koomen. Van arie en sylvester. ![]() |
|
Ja die ja, die gast is zo gruwelijk adrem ![]() |
|
Vanavond DALLAS op Ned2 ![]() headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
Hehe Probleemwijken op SBS6 schitterend die lamme prutsers ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Owowow. dat was weer geweldig. Helaas heb ik het eerste kwartier gemist. Maar dat pak ik nog wel een keer mee in de herhaling. Die klap op die kop... Dat huwelijksaanzoek... Die muziek... Leef als een zigeuner Lach als een clown. Geniet van de momenten. Ook al ben je down... Briljant. Eigenlijk erg. Maar ja. ![]() |
|
Aan de eene kant lach ik me dood om die acterlijke mongolen, aan de andere kant wordt ik aardig pissig. Gasten lopen te zanikken dat de staat ze te weinig geld geeft, terwijl ze hele dag op luie aars zitten. Ze moeten allemaal de bak in, maar lopen vrolijk rond en verkankeren de levens van anderen. En wat doet de staat er aan? Geen FUCK. Enigste wat je hoort is dat er goed gekeken moet worden naar wat die problemen veroorzaakt en dat daar dan eens een onderzoek naar gedaan moet worden. Nekschot voor dit kankertuig, scheelt een berg geld van de staat, die beter gebruikt kan worden voor mensen die wel fatsoenlijk willen werken en die wel hun handjes thuishouden. Maar ja, zelfs justitie laat zich door dit gajes intimideren ... Daar sta je dan met je goede gedrag ... ![]() |
|
Jah, tis ook erg. En dan zie ik zo'n politicus op tv wat bazelen over probleemwijken en aanpak en onderzoekcommissies. Kijk gewoon dit programma. Lijkt me allemaal vrij duidelijk. Toch... Die knakker(ex-junk, jaja), die wat op wim de bie leek. "Ze moeten gewoon 2X in de week geld storten!" En dan die goudeerlijke kop erbij. Hulde! ![]() |
|
Ja fantastisch ... Ik word volgens mij ook gewoon junk, betaald aardig zo te zien. ![]() |
|
Ja maar, hij is zo overtuigd van zijn gelijk. Mooie, jambers-achtige tv. ![]() |
|
Ja geweldig was dat ... Was ook die gast die zei dat de politie niet meteen bij em aan moest kloppen als ie wat geflikt had ... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hehe, ik heb het ook gekeken. Geweldig toen hij die klap op zijn smoel kreeg, hehehe. "we gaan er een gezellig daggie van makuh" ![]() ![]() |
|
Dat huwelijksaanzoek was ook erg vertederend: "zeg dan godverdomme ja" ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
En dan over die brieven. "ja, al die instanties he. Ik lees het vaak niet eens" ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 31-03-2005 23:30] ![]() |
|
Ik durf nu nooit meer te zeggen dat ik ook helaas een Oosterparker ben (Groningen). ![]() ![]() Edit: WAS [Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 31-03-2005 23:34] On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Ik zal nu nooit meer off-topic zijn als jij hier ergens rondhangt. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: Mhuahahahaha ![]() Sorry ik woonde in het goede gedeelte. Dit zijn slechts een paar straten. Mijn moeder woonde er eerst dichtbij en toen waren er veel rellen in die buurt. Ze is echt wel bang geweest. ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Dat lijkt me inderdaad best aanjagend als je maar alleen woont. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: En die gast die geslagen werd, kwam me zeer bekend voor. En die andere vent die steeds gezeten had ook ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Daaaag, Beau. ![]() |
|
Op vrijdag avond, een nieuwe comedy met Charlie Sheen: Two and a Half men. Lekker droog...plus Sheen heerscht ![]() |
|
Oude serie, maar wel leuk: Seinfeld. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Seinfeld is niet leuk .. grappen zijn continu hetzelfde. ![]() |
|
Seinfeld zijn gewoon bizarre conversaties. Soms grappig, soms irritant... ![]() |
|
Ik vind het wel grappig blijven, vooral die Kramer. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |